Vi fortsätter, Bf aug 10
heeeej tjejer! hur mår ni idag???
jag har inte haft nån internetuppkoppling i förmiddags så jag tog tag i att städa köksskåpen och tvätta och lite annat :) Men nu fungerar internet igen.
Vet ni vad tjejer???
Idag har jag gått halva tiden, tjohoooo!
Iförrgår var jag hos BM och kollade blodtryck och lite annat. Fick utskrivet mer järntabletter, utöka till 2 om dagen istället för en. Knäppt egentligen eftersom dem inte kollat mitt värde sen inskrivning då dem tom sa att alla värden såg bra ut. Jaja, jag tar väl 2 eftersom jag har en historia med just lågt järnvärde. Stackars min mage, förstoppning och (fler?)hemorrojder är ju ett faktum nu...
Vi ska även på ytterligare ultraljud om ett par veckor, jag gjorde ju mitt i v.17 och BM sa det var lite tidigt och hade hellre sett att jag kom runt v.20 (vi ville veta kön) hon sa att det till 80% är en flicka jag väntar, men vi ska göra KÖNSultraljud senare innan jag åker till Sverige bara för att jag VET att dem inte brukar avslöja det där. Eller så får man gå privat och betala runt en 500 lapp eller mer, här går det på försäkringen som maken fixat genom jobbet. Så det är väl lika bra att passa på??
Grattis till puchelina för lyckat RUL och även grattis till den kära leken!!!

ska du ta reda på kön? ja just det, OM dem säger så vill du veta men du tror inte dem gör det eller?