Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-06-12 13:41:46 följande:
    haha aa det hade ju vart ngt, vilken tur att jag inte vart med om det, haha men jag tar det säkra före det osäkra nu å tar på tros skydd när jag går ut så.
    jisses va kalas, va roligt :) men kanske lite slitigt med...eller?
    en annan tvättar ju nu, mindre kul men ett måste....uch...

duu jag tror bestämt att vi är ensamma på tråden ;) hahaaha
    Haha japp vi va/är nog ensamma här.
    Ja det är ju kul med kalas men som gravid kanske det inte är allt för skoj just nu då man ska ha halas fr sina barn och dessutom ska ju tösen bjuda massa barn också så det blir ju fullt ös medvetslöst då.
    Ja trosskydd ja där sa du nått...ska testa det...

Jisses måste göra nr 2 IGEN...Vafasen är detta? Dessutom har jag sd fortfarande (Ej onda)  plus ont i svanken denna jävla foglossningen.
    Pregga skrev 2010-06-12 14:44:51 följande:
    Tjejer

läste just ngt som jag tyckte var fruktansvärt å oroväckande, ja det äcklade mig faktiskt,
    enl statistik så är merparten av alla män vars tjej e gravid otrogna under graviditeten!!!!

WHAT! asså dom asen e otrogna när vi bär fram deras små.
    varför det??

kände ett äckel när jag läste det. urk, jäkla svin.
    Fy fasen vilka kräk...Hur fan kan man bara göra sådant och emot en havande kvinna dessutom som är så "skör" i sig
  • Nallepuhmamma
    Mandy86 skrev 2010-06-12 16:51:09 följande:
    Tjejer ni som är så duktiga på graviditetsfrågor

magen stramar (två gånger hittills) och samtidigt gör det ont över hela magen och vid naveln

vad är det?

jag har inte kännt det innan, har inte heller haft sammandragningar vad jag vet
    Hej!!!

Det är garanterat sd. Har haft det nu 2 dagar.
  • Nallepuhmamma

det där med blåmärken har jag med och jag har flera ggr gormat på min man om han råkat flänga till mig då han sovit

Han är ju inte stilla i sängen när han sover direkt.

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-12 18:24:34 följande:
    hade jag aldrig vågat sova brevid som gravid, näe det hade blivit soffan för hans del, hahahahaha
    Hehe jag sklängde ut honom i vardagsrummet inatt pga hans eviga snarkande och bad han att forsätta sova i vardagsrummet tills han får röven ur vagnen och pallar sig till Apoteket och köper något emot sina jobbiga HÖGLJUDA snarkningar. Jag får fasen ingen sömn alls.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-12 19:06:43 följande:

Fy va jobbigt, uch...hahahahaa

hittade en tråd å jag tjuter av skratt, kolla denna.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m52995392-5.htm...

Hahahaahahaha dagens garv liksom

Kanske skulle gå runt sen till massa kilar och fråga om dom kan visa sin kuk så man slipper fantisera hur dom ser ut där nere hihi
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-13 00:03:35 följande:
    Nu e det skottlossning på utsidan herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Men vafan Prega vad är det för jävla oroligt område du bor i???
    Jag hade ALDRIG bott kvar där. Newer. Jag hade tagit mitt pick och pack och flyttat direkt.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-13 08:50:27 följande:
    haha jo det kallas inte för djävulsön för inget ;) jaa kanske skulle kolla på ngt annat, men palla inte flytta just nu...
    Fy se till och skaffa en snygg,sexif,singel kille med stor dolme och flytta ihop med honom till ett lungt ställe
  • Nallepuhmamma
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-13 08:57:19 följande:
    Fy se till och skaffa en snygg,sexif,singel kille med stor dolme och flytta ihop med honom till ett lungt ställe
    sexig
  • Nallepuhmamma
    Myran 08 skrev 2010-06-13 09:01:23 följande:
    Hej! 

Får man hoppa in här? Har BF 23 augusti med vårt andra barn. Har haft en bra men ändå bökig graviditet. Har en son på snart 2,5 år tillsammans med maken.  
    Välkommen hit Skål{#emotions_dlg.flower}
    Pregga skrev 2010-06-13 09:00:10 följande:
    hahaha där sa du ngt, det som lockade mest där måste vara den stora dolmen ;) hahahahaahah
    Hahahahaaha förstår det Vem vill annars ha en mini dolme????
    Men fasen äldre män har ju ofta "blyga" dolmar juh.
    Dom ser ju inte äns ut att ha stånd fast killen säjer han är askåt men det syns inte. Pitten ser fasen fortfarande hängig  och mjuk ut och blyg så den stirrar ner i marken.
    Yngre killars dolmar står ju för fasen som skjutspett rätt upp i taket ju och e då fasen inga blygisar haha
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-13 09:17:15 följande:
    hahahaah va i kisses namn har du varit med om?? värsta traumat ju,blygisar...tack å lov så har jag aldrig vart med om det , hahahahaha
    Hahahahaha va för fasiken glad för det hihi.
    Har stött på några och man har då bara blitt så avtänd och tackat för sig själv.
    Liksom den ser livlös ut och killen är askåt som ett vilddjur men pitten fattar inte vinkeln
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10