Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

När kan man hämta en babybox på tex babyland? HUR fixar man en sådan???

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-13 12:07:54 följande:
    Du reggar dig på pampers hemsida tror jag, eller om det var www.babybox.se å sen så kan du hämta den i närmsta affär som du får välja mellan 3 st tror jag det är, jag hämtade min på babyproffsen. å den är gratis, en jättefin blöjhink å annat i :) mkt trevligt ...hihi
    Men man måste ju ha en utskrivare hemma va? Det har fan inte vi *suck* Fasen jag ´som VILL ha en sådan

Jaha då ska jag och mannen bli 100 kr fattigare ikväll när vi förlorar det vi betald för bingolotterna.
    Fasen vi vinner aldrig nått och jo gör vi det så är det la typ bara en ny fet stor jävla nitlott.
    dessutom är jag prenumerant i Triss men har då fasen inte sett röken av mina lotter än..grrrr....
    Jag vill vinna massa pengar ju.....

• Nallepuhmamma
    Längtar så innerligt mycket till den dagen då slemmisen lossnat,vattnet gått eller värkarna startar så man VET att nu jäklar är våran flcika på väg
    Man blir ju bara tårögd av kärlek och väntan på just den dagen.
    Ni har ju iof några veckor kortare än mig dit men jösses är det normalt att lä'ngta ihjäl sig så här mycket som jag gör?
    Jag traggar omd et DAGLIGEN här hemma

Nästa fredag ska jag få se lilla flickan på ett sådant där 3d/4d Ultraljud nere i malmö och hoppas nu tösabiten inte döljer ansiktet så man kan se hur hon ser ut,vem hon e lik osv
    Dessutom får vi reda på uppskattad vikt osv då...
    Vist det e svindyrt 1700:- men faasen vad jag längtar dit men rädd att något skall vara fel
    Jag är ett ständigt orosfall med stor längtan till henne
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-13 12:34:44 följande:
    haha då e vi 2, jag längtar så sjukt mkt efter att få hålla min lille son, pussa på han å ligga å lukta på hans goa kinder :) detta upptar mkt av mina tankar ihop med en nästan paranoid oro...det var riktigt dyrt, men helt klart värt det om man får lugn å ro i kroppen :)
    Pregga skrev 2010-06-13 12:32:50 följande:
    Men jag har ingen skrivare å det förklarade jag i affären så jag fick uppge mitt telenr som man reggat på den sidan å det räckte, fick min box ändå :)
    Jaså tror du det räcker med att uppge telnr bara för att få boxen?
    Måste man hämta den i just sin stad? Eller kan man ta det i en annan stad? Vi har ju inte någon av dessa butikerna i våran stad.

Skönt att höra en till som längtar ihjälsig
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-13 12:43:26 följande:
    ja asså för mig så räckte det, jag mailade dom på babybox, å förklarade saken å då sa dom-uppge ditt nr å förklara att du inte har skrivare, men ta med leg. det gick! Du kan hämta den på närmsta butik, det reggar du direkt på sidan.
    jo jag längtar så mkt trots att det åxå e mysigt å vagga fram som gravid....det e en så mysig känsla med.

måste åter igen säja det, min gravidkudde var nog det bästa jag köpt ngn gng, den e underbar nu när man e lite större med :)
    Hmm måste nog redan ha reggat mig för jag fanns redan reggad där hmm jaha då kanske man bara ska åka dit till en butik och hämta sin box?
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-13 12:51:49 följande:
    jo, ring å kolla :)
    ja annars kör vi in i veckn och roffar åt oss en sådan =)

Fasen mina fingar ser ut som gamla gubbpittar
    Små knubbiga och läskiga
    Ser uppsvälda ut.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-13 13:01:26 följande:
    haha gör det :)

mja mina fingrar e inte svullna men mina tår e det på kvällen, påminner om prinskorvar....haha
    haha tur man inte gillar korv för annars hade man ju nog börjat gnaga på sig själv
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-13 13:07:01 följande:
    men uuuuuu, fy va vidrigt..haha
    näe nu stumpan så ska jag in i duchen å ner till lindex, har köpt en body där till lilleman ,jättesöt. blåvit randig med lille skutt på :)

men vi "ses" nog sen hoppas jag....jag svarade dig i den andre tråden om han som ville se sina kollegors fi**a som han så fint uttryckte det, att jag inte dog av skratt när jag läste svaren...hahahahaha
    Gör du så. Själv får man uggla hemma då mannen jobbar idag *suck*...Ska vila nu innan minstingen vaknar igen!
  • Nallepuhmamma
    Godmorgon snyggingar

Jösses har nu imorse försökt raka benen och vist det gick men man höll ju på att spy när man fick kläma ihop sig som en havande höna i skitande ställning.
    HUR bär ni er åt?
    Att raka det mera heligare stället är ju verkligne inget jag kan göra nu alls och be mannen tar ju tid.
    Vill inte komma in till förlossningen med en stor skogsdunge juh.
    Hur fixar ni allt det där?

Ang bb väskan så har vi redna börjat fixa det lite grann
    Vi är ute i goooood tid
  • Nallepuhmamma
    puchelina88 skrev 2010-06-14 09:25:35 följande:
    hejsan tjejer
    i natt har ja sovit såå dåligt:(
    får kissa massor!!någon mera som får göra de??
    i dag ska vi på studiebeskök med arbetsförmedligen skulle hellre vilja sova!!
    sen ska sambon och jag på föräldrarkurs ska bli spännande;)
    i dag går jag in i vecka 32;)skönt att tiden går;)
    ha en bra dag alla
    Japp jag kan ofta få springa på toa och kissa flera ggr på natten men sen sover jag även dåligt pga min man snarkar och låter värre än ett sågverk.
    Mandy86 skrev 2010-06-14 09:14:33 följande:
    heller inga tips, tycket det har varit svårt länge..
    jag tar pauser emellan och sträcker på mig allt vad jag kan. vi har ju badkar så jag försöker vända mig hit och dit och likväl når man nästan inte. svårt att komma upp och ned ur badkaret bara det
    Vi har bara dusch här. men fasen jag e vig som ett kassaskåp
    Kommer fasen knapt åt...
    den kära leken skrev 2010-06-14 08:06:23 följande:
    HAr ni skrivit era förlossningsbrev ännu? Har ni något speciellt med där?
    Ja asså skriv om dig själv,vad du önskar för smärtlindring,hur du vill att din förlossning ska gå (Om allt går bra) osv...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10