Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag kommer se till att det står både i min journal samt i mitt förlossningsbrev att jag vill ha sen avnavling och jag kommer även nämna detta för dom
Jag kommer se till att det står både i min journal samt i mitt förlossningsbrev att jag vill ha sen avnavling och jag kommer även nämna detta för dom
Om förlossnignen här går bra så åker vi hem så fort vi kan,MEN absolut inte innan dom gjort undersökningar på bebben som skall göras men med mina bägge andra banr s har jag blitt kvar 7 dagar till 4 dagar pga första damen kom med urakut snitt,var typ död vid förlossningen samt jag fick infektion efter snittet och sonen hade bajsat i fostervattnet så vi blev sagda att bli kvar.
Hmmm ja derför är man ju berädd på att få bli kvar denna gången också.
Morn alla snyggingar.
Själv sover jag taskigt hela förbaskade tiden.
Köpte igår sånna där urusla j*vla snarkplåster till min man men tror ni dom hjälpte???
Pyttsan heller.
Vafasen är det där?
Ett billigt skit som dom försöker lura folk att köpa bara för att tjäna pengar på?
Undrar omd et verkligen finns något seriöst mot snarkningar?
Jag hatar ju att sova ensam i sängen men har ju inget val att "sparka ut" min man i vardagsrummet när han snarkar men då kan man inte sova iaf för man är ensam

Hahahahahaha jösses detta måste vara ett skämt eller?
http://www.blocket.se/goteborg/Sot_Labrador_28031565.htm?ca=23_4&w=3
Tycker alla mina barn alltid legat så högt upp och dessutom sparkat högt uppe.
Riktigt obehagligt många ggr.
Tjejer vet ni om man kan få kräva en igångsättning??? VAD krävs för att få det? Jag gick över 12 dagar med dottern (Höll på att örlora henne = Urakut snitt). Jag gick över med sonen 10 dagar ,vattnet gick på midsommarafton förra året men värkarna startade inte så blev igångsatt dagen därpå och födde vaginalt. KAN jag begära/kräva en igångsättning denna gången??? NÄR brukar det ske isåfall i vilken vecka?