Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-06-15 11:40:34 följande:
    Ja det är just det, efter att jag förlöst. Under tiden då? Får man hur mycket mat man vill då menar du? Eller måste jag skicka maken till cafét varje gång jag vill ha nåt? Får han med mat eller är det bara jag?
    Vi tog med oss mat som min man kunde värma i deras micro. Sen kan man ha med frukt,gottis,bullar osv...
  • Nallepuhmamma

Vart fan är sommaren någon stans?
    Här nere i skåne är det ju för fan bara regn,regn, och åter regn.
    Ska denna sommaren regna bort totalt?

Ni med andra barn sen innan vad ska ni göra för skoj med dom i "sommar"

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-15 12:24:09 följande:
    samma här, tycker Bm tar allt så himla lätt..kanske det e så, men jag litar inte på dom riktigt...
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-15 12:22:12 följande:
    Vart fan är sommaren någon stans?
    Här nere i skåne är det ju för fan bara regn,regn, och åter regn.
    Ska denna sommaren regna bort totalt?

Ni med andra barn sen innan vad ska ni göra för skoj med dom i "sommar"
    mja här e vädret rätt så ok ändå, min lilla ska ju på läger nu snart i 3 dagar..sen vette sjutton, får la se vad väder,ekonomi å ork tillåter..
    Vi skulle ju iväg med husvagnen mensdet ser mörkt ut att hinna färdigt med det så vi har bara lite inbokat känns det som ex: Djurparken, Astrid Lindgrens värld, Dagsutflykter tex picknick, fiska...Känns så lite. Känns som man är snål och lat
    Men för mig känns det redan jobbigt att gå runt massor men tex djurparken köper vi årskort så vi kan gå in hur mycket och ofta vi vill.
    Sen blir det ju att gå på marknader också...
  • Nallepuhmamma
    tetta skrev 2010-06-15 12:28:21 följande:
    du får flytta uppåt ;) Vi har kanon väder...

Det blir mkt bad om det blir varmt.  Sen kanske man tar en tripp ner till Borås djurpark. Vi har ju bara 6 km till skara sommarland så där blir det nog ngra tripper till.
    sen blir det mkt mys för detta är ju sista sommaren vi är 4 i familjen. Så jag vill vara så mycktet som möjligt med dem.
    Ja bad blir det här också dock mest då i poolen då det allti e massa äckliga giftiga grönalger här i sjön och havet e svinkallt haha
  • Nallepuhmamma

Känner ni av ibland ilningar/stick/hugg innuti muttan/slidan?

• Nallepuhmamma

HUR ligger bebben när nedre delen av magen är mjuk och hänger som en fläsksäcks påse bara över troskanten?
    Vafasen den brukar vara hårdare men ser fasen ut som man fått punktering där

• Nallepuhmamma
    elinnnnn skrev 2010-06-15 13:59:50 följande:
    hahaha punktering. stackare. det är nog så att bebisen ligger högt ? har ingen aning faktiskt, min mage är hård som om jag går runt med en enda sammandragning 24/7
    Hahahaha ja mend et ser inte klokt ut. ja hon ligger nog högt för hon ligger och puttar upp brösten i push up
    Men sen h'nget där nere ser ju inte så snygt ut Som en ica kasse fyld med vatten
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-06-15 14:40:59 följande:
    Ja ibland ilar det till, men dte är bara Pyret som borrar med huvet

Nu har jag vart hos BM med! v32+4

sf; 33 drygt..men hon kortade ner det
    Tryck; 106/65
    Socker; 5,2
    hjärtljud; 142
    Hurdå menar du "borrar" ner huvudet?
    Fixerar sig eller vad?
    Mina andra 2 barn har aldrig varigt fixerade förrens dom ploppat ut.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10