Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ska ni här inne dricka Hallnbladste???? (kan ju börjas 3 mån INNAN bf.

Någon av er som är så jäkla rädda att eran lille i magen ska dö?
    Har dom tankarna dagarna i enda och det tar verkligen musten ur mig
    Är så jäkla ledsen över dom tankarna.
  • Nallepuhmamma

Jag födde sonen endast med lite lite lustgas och hoppas kunna göra det denna gången också. Är oerhört glad om jag slipper bli snittad.

• Nallepuhmamma
    Myran 08 skrev 2010-06-14 10:09:17 följande:Nä jag kommer inte dricka det. Då min förlossning sist gick så fort och vill absolut inte ha ut bebisen i förväg. Allt var över på 7,5 timme från första värken och jag hade en dröm förlossningen. 

Okej födde du ditt andra barn förtidigt?
    Hallonbladste gör ju inte så att en förlossning startar utan förbereder livmodern
    carohl skrev 2010-06-14 10:02:30 följande:
    Den kära leken: mysigt med en nyfödd :). Nallepuhmamma: haha gumman jag rakar mig varann dag då jag inte fixar nå annat psykiskt :) men det är inte lätt då jag är stor men jag sätter upp ena foten på badkarskanten och kämpar på så gott det går :)
    Okej, Ja jag e glad sålänge min man inte står gömd med kamera och tar kort på mgi när jag viker mig dubbelt och sätter knut på mig själv för att komma åt här och var
    den kära leken skrev 2010-06-14 10:08:06 följande:
    Haha, jag vet vad ett förlossningsbrev är jag undrar om ni skrivit något speciellt i det? Om ni har några speciella önskemål?
    Nix pix inte skrivit några önskemål. Hmmm får man skirva att man önskar sig en snygg manlig läkare i rummet???? Hehe nä skoja bara
  • Nallepuhmamma
    Myran 08 skrev 2010-06-14 10:51:55 följande:
    Min första kom med buller och bong en vecka före och var över på 7,5 timme. Barnmorskan som förlöste mig sa "du föder som en omföderska" och vid nästa barn åker du in på första värken då det kan gå grymt fort. Men då förlossningen gick så smidigt och bra så tänker jag låta kroppen sköta jobbet ändå. Okej, förbereder den, då måste man få mer sammandragningar va? Det känner jag inte heller för, då jag tar bricanyl för att hindra mycket sammandragningar. Funderar du på att ta det? 
    Okej men skönt iaf att slippa gå över tiden.
    Japp Hallonbladste tog jag även med sonen.

Ja idag blir det vanliga att spring aoch jaga två busaungar här hemma. Sen ska jag nog in till stan och leta upp något bra till min man som gör så förhoppnignsvis hans snarkande upphör.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-14 11:37:33 följande:
    Hahaha gumman du e ju lite Crazy, men jag gillar det..haha vad det gäller rakning så e jag äcklad av kroppshår så jag försöker så gött jag kan med rakhyveln, men helt ärligt...nu när jag inte ens ser mina fötter så blir det än mer svårt å se muttan. å jag VILL raka mig!!

Pratade med Carohl i tel nyss å vi kom in på detta med BB väskan, e det bara jag som tänker vänta? haha jag tänkte tidigast 3 v innan Bf =)
    Haha någon måste ju vara det med hihi
  • Nallepuhmamma
    Hur mycket sd har ni här inne????
  • Nallepuhmamma

Här ska det grillas ikväll Så jäkla gott....

Puss på er sötnosar!!!

• Nallepuhmamma

Det blir faktist bara vanlig flintastek men ska se upp så jag inte råkar missta mina feta prinskorvsfingrar så dom åker på grillen

Sen blir det någon sallad och hasselbagspotatis

• Nallepuhmamma

vill ni ha SEN avnavling så begär det. har för mig dom gör det här i kristianstad där jag ska föda....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10