Lysmasken skrev 2010-06-10 09:19:32 följande:
Har inte haft detta innan med mina andra 2. Har ju tagit upp detta med min bm innan för antal veckor sen men då visste hon inte vad det kunde vara.
Sen har jag fått det lite till och från. Men nu har jag haft detta sen i lördags och då har jag inte ens burit den minsta tösen, då vi trodde att det kunde vara det. Men igår fick jag nästan direkt efter jag hade kommit hem med barnen. Sen släppte det och sen så började det igen och släppte inte förrän runt 17-tiden antagligen med hjälp av 2 panodil. Så jag har inte haft ont sen igår kväll.
Ja ajg har iaf haft det med alla tre. Det gör skitont och man får ta alvedon ibland. Sen kvittar det hur lungt jag tar det. Kan få det när jag även sitter eller ligger ned

SweetLilly skrev 2010-06-10 10:11:54 följande:
Jag tänkte på det med vikten, nu i de sista veckorna ska man ju gå upp i vikt en del, bara bebisen ökar ju med ett halvkilo i veckan..
Men jag har gått ner lite? Det oroar mig då jag äter dåligt, har svårt att äta, mår dåligt av mat, det bara växer i munnen.
Jag gick ju upp rätt fort i början, så jag hoppas att det finns att "ta av" och att det är normalt..
Man kan ju va lite jojo ibland med vikten. Ävne jag har gått upp och ned lite grann.
Bara du mår bra och bebben tar jud et han/hon behöver