Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malten skrev 2010-06-08 12:00:33 följande:
    Nu har jag varit på glukosbelastning och sockervärdet såg bra ut (7.6 tror jag) Min hb har sjunkit till 104 så jag får skärpa mig med järntabletterna. Vikten låg på 10kg+ sedan inskrivningen. Min bm sa att det inte är många som bara går upp den rekommenderade viktökningen på 10-12 kg och "erkände" att hon själv gått upp 18kg. Bebisen låg med huvudet neråt nu och hon trodde den kommer ligga kvar så nu. Sf-måttet var 29cm. 
    Bra det gick bra. Vilka järntabletter tar du? Hur många per dag?
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-08 12:38:42 följande:
    jodå, tror det e brist på kärlek irl som gör att man drömmer om det ...men det e alltid ngt :)
    Hehe tur drömmarna kan ge oss våt kärlek då hahahahaaha
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-08 12:52:55 följande:
    hii jo, jag tror åxå att det beror på som carohl sa att jag gått på helspänn de sista månaden å nu när det släpper så slappnar man av å e helt slut....jisses, du var mig en trötter, haha
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 12:44:06 följande:
    Hehe tur drömmarna kan ge oss våt kärlek då hahahahaaha
    hahaha jaa eller hur ;) alltid ngt, haha värre e det ju när man hör sina grannar stöna å man får god lust å knacka på å fråga-får jag vara med, hahahahahaahaah
    Haha det vore nått du hihi. Undrar vad dom sagt hihi. Kvinnan hade la sagt nej men manen "ja,ja,ja,ja"
  • Nallepuhmamma
    Nallepuhmamma skrev 2010-06-08 13:06:10 följande:
    Haha det vore nått du hihi. Undrar vad dom sagt hihi. Kvinnan hade la sagt nej men manen "ja,ja,ja,ja"
    Mannen
  • Nallepuhmamma

Fan man vill ju bara tjuta nu
    Är så jävla orkeslös.

Dels så kliar det på brösten och kroppen (Inte myggbett) hmm kan det vara någon klåda nu då man är gravid?
    Dessutom har jag 2 ungar man bara skulle vilja ställa ut i någon "snickaboa" tillsammans med deras farsa.
    Största barnet (snart 5 år) är i sin totala trots som hon fasen int ekommit ut ur sen hon var ca 2½ år. Allt man säjer gör hon totalt tvärtemot.
    Sen har vi lilleman på 1 år som givetvis inte förstår men är totalt på ALLT och då allt som han absolut pga säkerhetsskäl inte ska röra gör/försöker endå. Får plocka bort massor dessutom har han haft skitskoj i mitt klädskåp och kastat ut alla mina underkläder,strumpor osv.
    När man tar bort han skriker han och så drar och hänger han i mitt långa hår som han tydligen tror är någon lian.

Och så har vi denna "mannen" i huset som bara måste vara ute för och fixa husvagnskapet som ändå inte komme rhinna bli färdig till semestern och totalskiter i att man behöver hjälp med barnen

Fy fan känns så ledsamt. Vill abra gräva ner mig just nu *Gnäll,gnäll,gnäll*

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-08 17:51:49 följande:
    hihi jo hon e underbar, trots sina pubertets hormoner som flödar :)
    Men gud vilken underbar dotter du har Pregga. Ge henne en bamsekram!!!
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-08 17:58:14 följande:
    du milde tid...gumman bara ut med det Ut, klaga,gnäll å sparka din karl där bak så han hjälper dig!!  klådan vet jag att jag läst att man kan få under grav sålänge det inte tilltar annars så ska du be ngn kolla på det, kan det vara värmen å fukten ute?
    låter som om du har fullt upp asså....hua..stackare...

jag har blivit mkt öm i boobsen igen..
    Ja mina boobs kliar,svider och sticker i sen är där "mjölk" gojs som kommer ibland.
    Du jag tror fan inte det hjälper att sparka till han i baken för han har sån jävla liten röv så att pricka den lär inte bli lätt o tror inte han lär fatta iaf. Måna killar/män talar nog ett annat språk tror fasen jag
  • Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-06-08 18:16:35 följande:
    Man får gärna äta äggula men inte rå. Inga råa animaliska produkter.

Får man inte äta äggula? Kokta ägg? Stekta?

Pregga skrev 2010-06-08 18:08:35 följande:
    ok, men du fortsätter det så då ska du nog kolla upp det,liten röv? hahahaha buss på han....

Haha japp han har liten röv....Men sparkar man upp den kanske den blir större

• Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-06-08 18:23:04 följande:
    Jo man får äta ägg men inte rått. Majonäs tex innehåller ju rå äggula.
    Hmm hur är det med potatissallad? Där e det ju sånt oftast i? Och jag som åt sånt 2 dagar i rad
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-06-08 19:26:08 följande:
    kan man överdosera med apelsinjuice?
    Hahah då hade jag gjort det för läääänge sen hihi för jag dricker det MASSOR och dessutom ihop med mina järntabletter
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10