Vi fortsätter, Bf aug 10
Hoppas det går bra iaf.
Min dotter pillade in en pärla i näsan för ett tag sedan.

Aldrig hört talas om den affären *suck* ![]()
Men den va jätte söt ![]()
Förlossningen har ju öppet dygnet runt så ring dit. har det släppt då?
här har polisen varit, min dotter skulle upp på vinden å hon å hennes kompis kom ner springandes å sa-det ligger en väska i trappan med smycken i å en slängd jacka på golvet, jag bara va?? så jag knackade på grannarna å dom visste inte vems det var,såå jag ringde snuten. å gissa vad? det kommer 2 aå snygga killar i min egen ålder, haha å så sa jag ,jag vill inte gå upp på vinden å se om det ligger en döing där, haha dom log å så sa den ena-med den magen så förstår jag att du inte vill gå i trappor, haha nåja dom fick mina nycklar å gick upp efter att en granne sagt att hon hört en kvinna skrika. sen kom dom ner, å sa inget på vinden....å så stod dom kvar vid min dörr å sa typ inget bara tittade på mig uppifrån å ner å log....jag brukar INTE bli generad, men jag tror jag blev tomatröd.
hahahaha jag tyckte tystnaden kändes som en evighet asså, så jag bröt den med att ok då vet jag att det inte ligger ngn död där uppe å kan sova tryggt, dom skrattade å sa, sov du lungt...sen jag-jaja, tack så mkt-hej då...å drog igen dörren....
hahaha SÅ JÄKLA PINSAMT!! riktiga snyggon...haha

ja mina sd har ju kommit tillbaka idag nu på eftermiddagen igen. Gör dock INTE ont men dom finns där iaf...Övning inför den stora dagen antagligen.
Och nr två tycker jag man får göra mer nu också...