Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-13 23:24:19 följande:
    hahahaah *skratt* mja jag tänkte mer på ngn strålning typ....hahahah
    Nä, strålningen behöver du inte oroa dej för... Snarare att du har ätit en medlem ur dammråttsfamiljen. Du kan var helt lugn. Kanske inte direkt någon näringsrik kost, men inte giftig så till vida. LUGN nu! Tack. Jag tycker själv att den var lite lagaom.
    Belly skrev 2010-04-13 23:25:12 följande:
    Ah, men de var okej pris på dom ju! Häftiga båda två! Flaskvärmare? Har man den istället för att köra in flaskan i micron?
    Nä, inte jätte dyrt, men jag ska se om jag hittar en beg. på nätet till ÄNNU bättre pris{#lang_emotions_wink}
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-04-13 23:35:57 följande:
    Jag lägger till dig sen när jag loggar in
    Tittade oxå på en sådan, men fastnade för denna designen mer... Löjligt jag vet{#lang_emotions_embarassed}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-13 23:38:33 följande:
    haha tack gumman :) Tjejer jag hade gärna suttit lääänge till med er så mina absoluta favoriter e inne just nu,å förvånansvärt samtidigt med, haha men jag får lite mkt Sd här så jag ska lägga mig lite på soffan å se om det ger med sig... kraam på er...
    Gör du så! Ska in i morron med vid 21:00-00:00 i alla fall om jag nu tillhör dina favoriter (Klart att jag gör! Vem kan motstå mig... hahahaha) ha d gött så läng gumman.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-13 23:41:19 följande:
    asså jag har ju haft små sd innan ngn gng....men nu reste sig magen å blev stenhård, men nu känner jag lilleman åxå....ngn har visst vaknat. men det kommer ju komma mer å mer sd nu framöver, kroppens sätt å förbereda sig på, å jag kan få det som nu när lilleman rör på sig...
    Skönt att han spratlar lite i alla fall... Ligg nu ner å mys med magen lite å prata med din prins så ska du se att d släpper snart.
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-04-13 23:43:40 följande:
    Haha det är väl inte löjligt! Man ska ta det man vill ha Nu så tjejer min karl raggar med mig till sängen och kär som jag är följer jag självklart med hehe... Kram och god natt!
    Ja, eller hur... Jag har oxå fått frågaon, men sen hittade han ett nytt spel i sin hylla som han var tvungen att testa först å här sitter vi nu, men sov så gott nu.
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:44:54 följande:
    okej fränt....med min son hade jag inge sd försen de var dax inge som kändes allafall :)
    Har haft små små sd, men knappt så att man kan urskilja dem. Yttrar sig mer som håll! Förra graviditeten hade jag inga alls (planerat kejsarsnitt) så d var en helt ny graj som kom denna graviditeten. Annar så? Allt lugnt där uppe?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-13 23:49:06 följande:
    oj, det hade jag med lillan ofta..haha så olika det kan vara asså..min Bm sa att det e livmoderns om tränar inför en förlossning :)
    Jo, jag känner lite "håll" ibland efter långa arbetspass. Jag fattar d inte MÅNAD 6 REDAN! Var har tiden tagit väen? Snart sitter vi här å väöntar på varandra i omgångar för att höra hus förlossningen gick å se bilder på småttingarna. Helt sjukt.
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-04-13 23:53:29 följande:
    ja det är kanon här upp i landet :) solen gillas skarpt.... bara jag som är sjukt trött men har inte så mycket vett så jag kan kasta mej i säng:) sj?
    Jo, här rullar jag på i snigeltempo om dagarna. Mina arbetspass är inte speciellt effektiva just nu:0/ Men chefen har förståelse. Ska antagligen börja på nytt jobb (bemanningsbyrå för förskolor å åk: 1-9) nu i april-maj så d ska bli spännande. Bäst att jobba på nu så att man kan klara sig på mammapengen så länge som möjligt
  • knyzzel

Nä, nu ska jag sova lite. Go`natt alla vakna här inne

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-14 07:30:44 följande:
    hahhah har pratat en del med en annan go tjej här inne som e sååå rolig, när jag berättade igår att jag vart med lillan å sålt majblommor så sa hon-men undra om det va dig jag såg? jag bara va? jag frågade vart bor du då? hon-sthm...hahahahhahah jag sa, nej nej jag bor i götet...så länkade hon mig denna inatt, jag vaknade nu med lillan å läste högt... vi fick oss rejält gott skratt nu på morrn :) www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51951245.html hon e ju bara för rolig asså...hahahahha
    hahaha kan se d framför mig hahaha{#lang_emotions_laughing}
    carohl skrev 2010-04-14 08:17:16 följande:
    God morgon! Vilket härligt väder! Underbart! Det var dock extremt jobbigt att gå upp imorse. Jag är ledig från jobbet idag men Michelle skulle ju till skolan och därför är man tvungen att kliva upp i vilket fall... Vad ska man göra denna dag? Ingen aning men härligt blir det iallafall! Kram på er
    Usch vilket problem du har{#lang_emotions_wink}.... Måste vara svårt att inte vet vad man ska göra en ledig dag. man vill ju få ut så mycket som möjligt. Jag vet gå å shopa till babyn?!{#lang_emotions_tongue_out}

Nä, gummor nu ska jag till skolan, men först så ska jag dumpa dottern på dagis. ha d göttt så länge
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10