Pregga skrev 2010-04-14 07:30:44 följande:
hahhah har pratat en del med en annan go tjej här inne som e sååå rolig, när jag berättade igår att jag vart med lillan å sålt majblommor så sa hon-men undra om det va dig jag såg? jag bara va? jag frågade vart bor du då? hon-sthm...hahahahhahah jag sa, nej nej jag bor i götet...så länkade hon mig denna inatt, jag vaknade nu med lillan å läste högt... vi fick oss rejält gott skratt nu på morrn :)
www.familjeliv.se/Forum-5-154/m51951245.html hon e ju bara för rolig asså...hahahahha
hahaha kan se d framför mig hahaha

carohl skrev 2010-04-14 08:17:16 följande:
God morgon! Vilket härligt väder! Underbart! Det var dock extremt jobbigt att gå upp imorse. Jag är ledig från jobbet idag men Michelle skulle ju till skolan och därför är man tvungen att kliva upp i vilket fall... Vad ska man göra denna dag? Ingen aning men härligt blir det iallafall! Kram på er
Usch vilket problem du har

.... Måste vara svårt att inte vet vad man ska göra en ledig dag. man vill ju få ut så mycket som möjligt. Jag vet gå å shopa till babyn?!
Nä, gummor nu ska jag till skolan, men först så ska jag dumpa dottern på dagis. ha d göttt så länge