Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-07 23:53:42 följande:
    ÅÅ va skönt, byter med v om 7 min, hihi V 22 here i come =)
    Yes... ännu en vecka till att bocka av... Snart är våra små gossa HÄR! wiiiiiiiii
  • knyzzel

Nä, d tror jag inte. Ligament är som långsamma gummiband å d tar kanske lite längre tid innan dem drar ihopa sig, men jag tror inte att d e någon fara. Som en vanlig sträckning å d gör man ju ingenting åt mer än tar d lugnt tills att d känns bra ingen å ett tag där efter....

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-08 00:13:19 följande:
    ok, men som sagt jag har inte ont, å kände just hur lilleman vände sig om å bytte läge tror jag......
    Naw, vad jag blir sotis nu... min lille kille bara sparker på urinblåsan så att jag får springa på toa hela tiden. Inte så charmigt{#lang_emotions_embarassed}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-08 00:22:58 följande:
    haha men det e juu med mys ju, du känner ju han :) ja min prins har varit mkt aktiv idag å hans mamma e mkt nöjd med det =) hahahaha var hos läkaren idag å kollade örat, har haft ont-men ingen öroninflammation tack å lov...bara en äckervarning-propp! men den e borta nu, haha känner nu att det isar lite i en tand....hm,. läste ngn stans att fr v 20 kan det bli så att tänderna börjar bli sämre...hm..bäst å passa sig. Börjar känna mig tung nu, har gått upp 11 kg...hahahahhaa
    Min ena tand har fått sig en riäl omgång å illar när jag drar in kall luft... J'vla bajs! Ska till läkaren i morron eller ja, idag kl efter jobbintervjun. Ska ta blodprov å kolla värdena av min medicin. jga vägde först 82 kg, gick ner till 75 å nu ligger jag på 79kg. Hoppas inte att dblir allt för många kg till. Med dottern gick jag upp 12 kg.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-08 00:34:11 följande:
    jaa samma här, det isar till när man drar in luft typ...hm...ok, 12 kg va inte så mkt.normalt ju...med dottern så gick jag upp 15 kg...men anar att det blir mer denna gng då jag redan e uppe i 11 kg, bröst å mage...hahahahhaaha
    Ja, här är d inte BH utan juversele (som till mjölkkor) som gäller hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-08 00:54:33 följande:
    hahha e det en sån jag ska inhandla?? asg...tack för tipset =)
    Ja, finns på "kor c/o" eller "kossor for life"
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-08 01:02:26 följande:
    hahahaha *asg* well well då vet jag det :)
    Ibland kan man rå tag på en bättre begagnad på kreatursaktioner...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-08 01:21:09 följande:
    hahaha du e för rolig....jag uppskattar det du gör..å jag ser det gumman tack....kraam
    Jag har en cerise med spetts å röd rosett där svansen skulle varit...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-08 01:32:01 följande:
    hahaha WOW snyggo...vilken syn asså...haha finns den i fler färger? haha
    Jajaja.... bara blunda å använd fantasin å beställ! Dem görs som personliga design varor på "pimpa.din.ko.se"
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-08 01:44:59 följande:
    hahah åååh då vill jag vara orginell....hm..vit med stora röda prickar på å svart rosett....hahahaahaha hua..näe gumman, nu ska jag sova....e jätte trött...natti natt, sov så gött...å du...tack
    AAAAAAAAAA bättre kan du......

Sov gott ses i morron eller ja, senare under dagen. Ska oxå sova nu. Kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10