Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-05 23:25:33 följande:
    haha men fy...mja jag tog ju ena nageln å pillade lite..å dte va ludd...haha men sen kom jag på mig själv att inte peta i lilla naveln mer, kan ju bli irriterat. asså vissa trådar får mig å bli FÖRBANNAD!!!! spiciellt när ngt e såå uppenbart! www.familjeliv.se/Forum-9-197/m51787041.html
    Ska kolla...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 23:30:02 följande:
    mm do it.....jäkla as asså....
    öööööööhhhhhhhh Ja... D glömde jag att skriva till henne, men jag fick med lite annat{#lang_emotions_innocent} Hoppas att hon inte tar d fel bara{#lang_emotions_embarassed}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 23:46:25 följande:
    hahahahahahahaha asså jag går in tll lillan, tittar in i hamsterburen å frågade-sover du ditt dumhuvve? å MIN dotter svarar nej jag sover inte.....hahahaahahahahahahahahahhaahah hamstern e rabiat. när hon stoppar ner handen så rusar han fram å hugger, inte alltid men det händer..
    hahahaha... menade du henne eller hon bara svara?
    Usch vad e d för husdjur en rabiessmittad hamster å en bajsätande stampe.... hahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-06 00:13:36 följande:
    hahaha jag kan inte vara tydlig nog med att jag ALDRIG säjer så till henne, hahhahaha jag menade såklart hamstern, men hon svarade....hahahahahha jaa hon älskar de små liven ändå..=)
    Så som alla andra heterosexuella kvinnor är hon en djurvän. hahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-06 00:21:15 följande:
    haha aa det e hon, gu som hon älskar sina djur :) asså såg du det näst sista svaret i den andre tråden?? så smaklöst asså...blev lite ställd....
    nej, så skriver man inte bara... lätt för någon att säga som inte är i samma situvation
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-06 00:31:15 följande:
    Knyzzel....får känslan av att du somnat nu, hahahaha sov så gött, natti natt... kram
    Ja, nä... inte jag... sitter å äter leverpastejsmörgås med gurka å dricker coca-cola. men sov gott för all del gumman å hälsa så gott till sjuklingen om du pratar me henne.
  • knyzzel

hej på er...  Sorry att jag svek er igår, men jag somnade på soffan (som vanligt) Maken väkte mig halv 2 å frågade om jag ville följa med in å sova i sängen eller om jag tänkte ligga kvar.... Efter dem timmarna på soffan var jag stel som en brädebit å kunde knappt röra mig, så jag beslöt mig för att gå å lägga mig i sängen:0/

Har suttit å lettat babygunga/babyswinger på nätet... hittade en  för 1200:- (lite saftigt)
    - Akta Graco - Lowing hug Swing Grön. Hade en liknade till dottern å hon älskade den. perfekt när hon var täppt i nosen oxå, för då kunde hon sitta upp å sova (omväxlande).

GRATTIS Malinski till flickan & att allt va bra. Grattis

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-07 23:31:50 följande:
    hey gumman =) asså jag ska just lägga upp benen på stolen framför mig å slappa här lite framför datan, men slinter med benen som dom typ åker rakt ner fr stolen, obehagligt va det å det kändes som om jag sträckte mig lite i ligamenten....då benen for ner onaturligt fr stolen typ.....ingen fara med det va? att det kändes lite obekvämt i nedre buken....??
    Slappna av å tänk på annat å känn efter sedan... brukar jag göra i dem flesta situationer.... de va så vi fick dottern! NÄ; JAG BARA SKOJADE: Jag våldtog honom:0)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-07 23:39:40 följande:
    mja jag fick inte ont, men det kändes mkt obehagligt...benen sträcktes ju ut fort å oväntat....så jag blev ju rädd å trodde jag skulle ramla...sträckte nog ut nedre buk muskulaturen eller ligamenten...men jag har inte ont, bara att det va obehagligt..
    Har oxå gjort liknande någon gång... INTE alls skönt... Fan va jag e trött idag. Har inte sovit sedan halv 8 i morse, men jag har varit duktig idag. Jag har varit i skolan, jobbat å tvättat HELA bilen utvändigt å invändigt. Känns lite i kroppen nu kan jag meddela
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10