Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-04-05 13:41:14 följande:
    Hej brudar :) har haft en ganska lugn påsk då sambon åkte till skåne på träningsläger och en sjuk son. Men var och åt hos svärföräldrarna på påskaftonen och på kvällen kom min älskade sambo hem vi käkade gott  och firade förlovningen sambon gick till o med ner på knä det hade jag inte riktigt räknat med men nu sitter ringarna på fingrarna :) lycka kan jag lova
    GRATTIS GUMMAN{#lang_emotions_cheers}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 19:19:08 följande:
    har carohl i luren nu, hon säjer att jag kan berätta såå hon har i 3 dagar blött kraftigt fr tarmen, stora blodklumpar, å det pissar blod ur tarmen. Så hon e på olika undersökningar. Hon kommer säja här inne att allt e bra, men hon förskönar det hela!!! Tro inte på henne, det ÄR ILLA! men hon säjer alltid-det är ingen fara..... thats her. imon ska dom ner genom halsen på henne med kamera å kika. Läkaren sa att han tror inte det e cancer!!!!!!!!!! TROR!!!??? Det tro sjutton att det inte är. jag undrar om det inte e magsår... men dom vet inte ännu... men läkaren se allvarligt på det å har henne kvar. vi snackar inte lite blod nu, å hon har INGA hemorojder.
    D låter ju inte alls bra... Håller tummarna för henne å hennes familj. Tänkte skicka en blomma oxå... Förstår din oro.
    carohl skrev 2010-04-05 20:32:45 följande:
    Malten, Pregga: tack för presenterna! :) Belly, Pregga och The Jeryds tack för era Krya-på-dig hälsningar. Till andra tjejer här inne som skrivit och tänkt på mig tack vad söta ni är allihopa! Jag blev rörd av att se att ni bryr er så :). Jag tänker som Pregga skrev att 'det inte är någon fara' å andra sidan så släpper inte nån läkare iväg mig så jag får väl stanna lydigt. Får se vad de kan hitta imorgon. Lillabambi: tyvärr kan jag ej höja någon skål via mobilen då inte funktionen finns men GRATTIS!! Kram på er alla...
    D e rätt tänk positivt så länge d går/du orkar. Håller tummarna för dej/er... Hoppas att d bara e en förkylning tänkte jag säga, men d blev ju fel. Hoppas d inte e för allvarligt/livshotande för er (dej å lillan)
  • knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-04-05 21:38:29 följande:
    Men gud carohl? Vad fasiken har hänt??? Jag hoppas verkligen att det blir bättre för dig gumman OROLIG! Läste på FB att pregga tänkte på dighade något i aningen men vågade inte skriva ngt men gör det NU Gumman hoppas verkligen att det blir bättre för dig Puss i massor
    Vist låter d läskigt. Usch... tycker så synd om henne. Stackarn.
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-04-05 22:03:20 följande:
    Knyzzel och Laura Leo: vad ni är söta. Omtanken värmer! Tack! Jag kan berätta att min lilla sessa i magen mår fina fisken :) såg henne på ul igår. Mig är det en annan historia med som läkarna förhoppningsvis får hum om imorgon. Känns otäckt att få ner en slang i magen, blä hoppas jag inte kräks! Aja jag har ju redan fått två föremål + ett finger uppkört där i bak. Det kanske är blödande magsår, ingen aning men jag har inge ont så...?
    Va... nä usch bara d hade fått mig att vända i dörren. Men dem lockade dej ju med ett UL så ja, jag förstår att du gick på d:0) hahahahaha Får man ett UL för varje sak dem kör upp/ner/in? hade kanske varit lite trevligare, men nä då får du en tant som inte håller tätt istället... var e den positiva sjukhusandan dem så ofta pratar om? Håller verkligen tummarna för dej/er.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 22:27:03 följande:
    Ikv har min lille prins vart aktiv så hans mamma e nöjd å belåten med det :)
    Så kul att höra... Själv tog jag å familjen en ordentlig kvällspromenad i rullande snigeltempo, men d var att ta i ialla fall å jag fick små, små SD, men dem släppte när jag fick gunga lite på lekplatsen;0)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 22:47:54 följande:
    det lät härligt med en kvälls promenix :) mm......jag har åxå haft små sd igår å idag utan ansträgning, men nu e vi i den tiden då det kommer bli vanligare....
    Kul att kunna locka till skratt... Börjar bli en vana, va? Fy fan va äkligt. jag hade nog spytt själv... mest för att hemnas givet vis. Sen hade jag släppt en brakare å sagt... Trodde att d ingick i servicen hör eller du betalar extra för att slippa gå på toa?
  • knyzzel
    knyzzel skrev 2010-04-05 22:56:30 följande:
    Kul att kunna locka till skratt... Börjar bli en vana, va? Fy fan va äkligt. jag hade nog spytt själv... mest för att hemnas givet vis. Sen hade jag släppt en brakare å sagt... Trodde att d ingick i servicen hör eller du betalar extra för att slippa gå på toa?
    hämnas & här, inte hemnas å hör
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 22:57:45 följande:
    sitter här i min mjuka luvtröja i velour å får för mig att dra ner dragkedjan, å kika ner på magen som nu ligger rätt så högt...å ser ...2 stora pattar som ligger å vilar på min mage....å undrar, varför köpte jag amningskudden....hm, ja antagligen för att magen kommer försvinna så då får tuttarna hissas upp å vila på knäna ist...snyggt! haha åå fy asså...jaja men jag vet vad jag får för det..
    jaha... själv struntade jag i amningskudde... Jag lever i förnekelse om att mina pattar kommer att hänga eller försvinna hahahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 23:05:21 följande:
    hahahahah jaa det får vi väl hoppas...jag förväntar mig 2 vändstekta ägg sen....hahahahaha men jag köpte amningskudde, samt gravidkudde. nu har jag en massa till liten med, som jag handlat....hahahaha
    Jag väntar mig min kropp tillbaka;0) hahaha men sambon är realist å förväntar sig tennisbollar i fotbollstrumpor hahahehehenenenänänänän hmmmm{#lang_emotions_demon}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 23:14:52 följande:
    hahahaha aa han e nog realist som sagt...sitter å tittar på min navel...å den ser fin ut, men det va ngt svart ludd i...jag bara euw....tills jag kom på att mina mammabyxor e ju svarta, å luddar lite :)
    jasså d var bara d... hade d gällt mig hade jag gissat på svart mögel...hahahaha (börjar bli trött)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10