Inlägg från: Malinski79 |Visa alla inlägg
  • Malinski79

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-30 18:52:13 följande:
    Tack tjejer för omtanke...ni är underbara, men jag orkar inte gå in på detaljer...men tack för att ni finns {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Men gumman!!!! Det va inte många dagar sedan du sa att han INTE skulle få va med på förlossningen, jag tror att du ska ta å hålla fast vid det nu!!!!

Han borde absolut inte få såra dig mer på detta sätt längre...Å jag tycker ABSOLUT inte han borde va med på en förlossning (såklart förstår jag att du önskar att barnets pappa ska få va med), du har ingen aning om han verkligen kommer hjälpa eller stjälpa dig när ni väl är där!!!
    Jag tycker du ska ta med dig din väninna som du pratade om innan som skulle följa med!!!

STOOOOR kram och förlåt om det låter hårt, men jag står för det!!
    Ella 070911<3 lillasyster BF 100901<3
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-30 19:05:35 följande:
    jo jag vet gumman...jag e sj uppvuxen utan pappa å min dotter åxå, så jag önskade annorlunda för min son...men men dags att ge upp nu....
    Jag uppskattar att du står för vad du tycker å det låter inte hårt, utan bara sunt..tusen tack gumman, kraaam

Ps, det e la ingen fara att putta lite på prinsen?
    Jag förstår att du tänker så..."hoppet är det sista som överger en" Men tyvärr så kanske det är just hoppet du måste överge i detta fallet

Absolut ingen fara att putta lite på prinsen När jag hos bm igår så visade hon mig precis var prinsessans rumpa ligger så den sitter jag å känner på med jämna mellanrum
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-07-30 20:25:50 följande:
    Pratade just med min mamma som ringde upp honom för hon tycker han går över alla gränser å beter sig som en jubelidiot! Hon sa såklart till mig att inte ha med han på förlossningen å sen lite annat med som jag inte kan ta här. MEN jag ska lyssna på hennes råd. Han ska visst stämma mig, men det får han väl göra då, ja på gemensam vårdnad å¨han har sparat alla mina sms mm, haha asså jag har sååå sjukt mkt på honom som han inte ens vet om själv, sååå go ahead. han blir den som skakar galler!-IGEN!
    min mamma kommer vittna om att han hotat å snitta halsen av mig bla å en massa annat, sen har jag vänner som vart med hela tiden å hört vad han sagt å hur han betett sig. så visst kan han stämma mig, jag har kämpat hela tiden för att han ska engagera sig i sin son, MEN nu e måttet rågat för mig med, på mån ska jag ringa ett samtal som kommer få han å tänka på annat!!!
    Ja du gumman, jag finner INGA ord för vad som händer *suck* Hahaha...Ja låt han stämma dig, vad det låter på dig så finns det ett och annat att "ta på honom" oxå

Men Pregga...Jag hoppas verkligen inte du "förlåter" honom för vad som helst ÄVEN om han är far till ditt barn!!!! 
  • Malinski79

God morgon!!! Kikar in en snabbis då vi strax ska iväg..

Hmmm, antingen har Elinnn inte tid med oss eller så kanske det är dax Jag HOPPAS på det sista!!!!

Pregga: Jag förstår att det sårade det han sa eftersom han varit en förebild för Natta

NU vill jag att Knyzzel ska logga in och avge en rapport oxå :-/ Börjar kännas "obehagligt" HOOOOOPPAS allt är bra med henne och familjen Hjärta

Perssonlund: Ja du tjejen, jag tror att du kan få gå med de där värkarna + slemmisavsläpp i ett par veckor Bara slappna av och invänta mer helt enkelt

Det va det som va sååå skönt när jag väntade dottern..Hade ju inga förvarningar alls, utan *vips* så började vattnet sippra..Va inte alls beredd för jag va så inställd på att gå över tiden inte få Bf-10

Visst längtar jag oxå MASSOR efter prinsessan men försöker ändå va lite inställd på att gå över, för annars tror jag man blir "knäpp" om man gör det när man är såååå inställd på att få tidigare

Ha en underbar lördag allihopa, ses ikväll!!!

• Malinski79

Go kväll i stugorna!!

Hoppas allt är bra med er alla...Åh TACK Pregga för den fina rosen

Tänkte lägga in en bild på "lilla" magen nu i v. 35+3
  • Malinski79

Tack kära ni!!! Behöver jag säga att jag känner mig gigantisk?!?!? Men så har jag ju ett sf mått på 37 oxå!!!!!
    tycker tom att det börjar bli tungt att resa på sig m.m. nu och det har jag inte känt innan, men får hoppas den inte växer såååå mycket mer den sista månaden nu ;-9

• Malinski79

Familjen Mu: Jätte fin mage du har 18 dagar är ju inget alls, själv har jag exakt 1 mån kvar imorrn

• Malinski79
    carohl skrev 2010-07-31 21:42:30 följande:
    37 i SF-mått?! Det var inte dåligt! Glad
    Näää du Bm som jag hade senast va vikarie, när hon hade mätt så sa hon - jag får de ganska högt så jag måste se va du haft tidigare Då lugnade jag henne med att jag 2 veckor innan haft 36
  • Malinski79

God morgon!!!

Tänk att nu är det augusti tjejer Detta är månaden då de flesta kommer att få sina prinsar och prinsessor Jag hoppas såklart på ett augustibarn även om jag fick bf 1 sept efter ul, men med hopp om att få tidigare så tänker jag fortsätta leva på att det blir ett augustibarn

de sista dagarna känns det verkligen att bebisen sjunkit ner mer, för attans va de börjar trycka på och ila "down there" enligt bm så ligger hon ju låååångt ner!!!

F.rom idag har sambon lovat att ha alkoholförbud oxå, nu ska han vara i beredskap här fram tills bebisen är här

• Malinski79
    Pregga skrev 2010-08-01 12:19:43 följande:
    Godmorgon gumman :)

Jaaa nu kan man säja, ja vi ska ha barn denna månaden :) klaaaart du får ett aug barn,va bra att han lovat alkoholförbud :)
    Jaaaa, känns  galet Ja det är skönt faktiskt, även om jag tror det är ett par veckor kvar..Men man vet aldrig och det är lika bra att vara beredd i god tid
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10