• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    Oväntad skrev 2010-03-23 19:37:53 följande:
    Tog nog ut mig för hårt igår.. Jag och sambon städade gården och sen så tog jag en vända inne i huset. Sen så ville inte min höft längre alls.. Det började göra ont när jag satte mig och sen gör det ont vad jag än gör. och det har hållt i sig till idag men samma styrka. Värktabletter och muskelsalva lindrar men det är inte ens udden som går bort av smärtan. Jag har ingen aning vad det är men misstänker kanske att det är min höft som inte pallar vridningar, lyfta osv Om det nu inte skulle släppa skulle ni vända er till er barnmorska? Känns lite dumt att ringa och säga. Jo jag storstädade och fick himla ont..  Tror nästan att motkommentarne blir: "Men vad tror du. Du är ju gravid.." Försöker ju undvika sånt 
    Mja asså din Bm skulle nog säja att man ska leva som vanligt fast man är gravid, MEN att man ska lyssna på kroppens signaler, å vara lyhörd när den säjer ifrån.....
    men varför ta i så mkt då? ta det lungt ett par dagar å se om det ger med sig, låter helt klart som att du e överansträngd...
  • Ns mamma

hej alla,
    har ni haft en bra dag?
    E så sleten nu efter att ha gått upp kl. 6 imorse..

• Belly
    Lysmasken skrev 2010-03-23 17:07:59 följande:
    Belly: Visste du inte om att i halmstad betalar du inte för ul bilderna? Första gången kanske Idag gick jag in i v21 kände bebisen för första gången i lördags. Kanske har känt den innan vem vet men då man redan har 2 töser som hittar på hyss hela tiden så hinner man inte känna efter.Pregga: Chili con carne hmm, hade själv tänkt att göra köttfärssås men nu blev jag lite sugen på det andra. Undra om jag har alla indigrenserna hemma....
    Najjj..jag visste inte..:D Gravid för första gången..:P
    BF: 2010-08-27
  • Belly
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-23 17:40:00 följande:
    Sen även andra fårgor (Vad tjatig jag e )Någon av er som har kliande ibland stickande/brännande bröst?Mina har fasen vuxit ur mina Bh:ar så man får ju försöka boxa in brösten i brösthållarna eller vika dom snygt så dom kommer in
    Mina kliar och bränner så jag håller på å blir tokig emellanåt...{#lang_emotions_yell}
    BF: 2010-08-27
  • SweetLilly

åh vad less jag blir på detta forumet ibland.. jag la en tråd om att jag letar efter nån som vill ta hand om mina ena katt, då vi har lite för många och de kommer inte överrens. Då tog de bort den, med motaviationen; -" Vi tillåter att man söker efter medlemmar med vissa kriterier för vidare kontakt" Eh jaha??

Lilla pyret väntas 100806
  • Oväntad
    Pregga skrev 2010-03-23 19:45:14 följande:
    Mja asså din Bm skulle nog säja att man ska leva som vanligt fast man är gravid, MEN att man ska lyssna på kroppens signaler, å vara lyhörd när den säjer ifrån..... men varför ta i så mkt då? ta det lungt ett par dagar å se om det ger med sig, låter helt klart som att du e överansträngd...
    Jag hade ju lyssnat på kroppens signaler om den sa ifrån när jag var aktiv.. Den här smärtan lät dröja på sig några timmar.. Men ja troligen så är jag överansträngd.
  • the jeryds

pregga, Ja fy jag vet. Jag pratade med chefen på bolaget o skrek som en galning. ÄR DET PÅ DETTA VIS DU VILL HA KUNDER??!!!!! Tydligen. Han vägrade betala varken min straff avgift från förra bolaget eller riva mitt avtal, så jag är tydligen fast med idioterna för att mina två veckor hade passerat. Jag bytte ju aldrig bolag sa dem. Så vem tänker på två veckor då?! SKit bolag!!!!!!!!!! Å här sitter jag fast ett år! :(

• t0va
    SweetLilly skrev 2010-03-23 20:23:06 följande:
    åh vad less jag blir på detta forumet ibland.. jag la en tråd om att jag letar efter nån som vill ta hand om mina ena katt, då vi har lite för många och de kommer inte överrens. Då tog de bort den, med motaviationen; -" Vi tillåter att man söker efter medlemmar med vissa kriterier för vidare kontakt" Eh jaha??
    ha, ha... ja det är ibland väldigt underliga svar man får, men testa med http://katter.ifokus.se/ om du inte redan gjort det.
  • carohl

Belly: tack gumman!

~*~Våran lilla skatt väntas 100825~*~
  • Ns mamma
    the jeryds skrev 2010-03-23 20:52:40 följande:
    pregga, Ja fy jag vet. Jag pratade med chefen på bolaget o skrek som en galning. ÄR DET PÅ DETTA VIS DU VILL HA KUNDER??!!!!! Tydligen. Han vägrade betala varken min straff avgift från förra bolaget eller riva mitt avtal, så jag är tydligen fast med idioterna för att mina två veckor hade passerat. Jag bytte ju aldrig bolag sa dem. Så vem tänker på två veckor då?! SKit bolag!!!!!!!!!! Å här sitter jag fast ett år! :(
    Prova att ring konsumentombudsmannen i din kommun för att få råd ang. om det går att gå vidare. I vilket fall är det ju bra att uppmärksamma dem om detta företag så att de kan bli svartlistade. Fast de lär väl ändå gå i konkurs med tanke på deras sätt att värva kunder..Idioter!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10