• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • puchelina88
    Pregga skrev 2010-03-24 08:47:38 följande:
    hahah godmorgon gumman :) haha jaa jag önskar att det va tors...asså jag ser så fram emot imon, men samtidigt så e jag rädd...trots att jag varit å kikat på liten flera gng...innan. kan ju vara att mitt x ska visst vara med å ja.....sist vi var ihop så var det för att få höra att våran liten var borta...så jag tror att det kan vara det som spökar nu med...... haha hm...ja jag brukar med städa innan jag gör ngt annat, men nu e det fint här hemma :) å sängen tycka nästan ropa på mig...hahahaha
    hehe;)
    jo tror den ropar på mig oxå;)
    men måste städa lite först!!
    sen får de bli att vila en stund!
  • ssssssss8
    Pregga skrev 2010-03-24 08:19:47 följande:
    va skönt att d ändå blev sjukskriven, kan det vara foglossning?
    Ja dom menar att det är foglossning tyvärr!
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-24 08:50:19 följande:
    hehe;)jo tror den ropar på mig oxå;)men måste städa lite först!!sen får de bli att vila en stund!
    gege =) ja man kan ju lixom inte neka den sitt sällskap, hahaah
    ssssssss8 skrev 2010-03-24 08:50:47 följande:
    Ja dom menar att det är foglossning tyvärr!
    Ok, ja det kan ju visst te sig lite olika det där....jag hade det med dottern, men det var mer som en ilande känsla rakt upp i muttan, jag skrek rakt ut när det kom fr ingenstans...sjukt ont.
  • Lysmasken
    puchelina88 skrev 2010-03-24 08:10:59 följande:
    kan man kolla på skatteverketshemsida?hur gör man då?
    HAr du bankid så kan du kolla. Du kollar på inkomstdeklaration 1 har jag för mig att det heter. Sen finns det olika flikar när du väl är inne. Tror att det var skatteuträkning klickar dig på nästa & nästa igen sen kan du sen om du ska få tillbaka el betala
  • Nallepuhmamma
    elinnnnn skrev 2010-03-24 08:43:49 följande:
    *fniss* ooooops jag trodde det var torsdag idag hahahhahahajaja, jag skyller på att jag nyss gått upp + att man ju är GRAVID
    Tack elinnnn för den söta lyckoönskningen{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
    Du är för go du.

Pregga: Tror du att du lär bli frammåt eller bakåtflyttad på ul imorgon?
    Jag lär garanterat bli bakåt .-(
  • ssssssss8
    Pregga skrev 2010-03-24 08:55:57 följande:
    Ok, ja det kan ju visst te sig lite olika det där....jag hade det med dottern, men det var mer som en ilande känsla rakt upp i muttan, jag skrek rakt ut när det kom fr ingenstans...sjukt ont.
    Usch det låter riktigt obehagligt!
    Jo det kan te sig olika och jag hoppas att detta hålls mer till nätterna och inte på dagarna för man är trots allt i dvala på nätterna även om man är vaken.
    På dagarna däremot vet man ju om varje minut.
    Jag får äta värkmedicin mellan varven så överlever jag iaf. Skönt att inte vara i jobb iaf.

På lördag vänder tåget hemåt tillbaka för då är jag i v20+0 jihooo!!!!
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-24 09:05:25 följande:
    ska på BM besök den 29 april gud va långt de vart tillsdess;)men men de är väl snart;)
    haha det kallar jag positivt tänkande =)
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-24 09:10:09 följande:
    Tack elinnnn för den söta lyckoönskningenDu är för go du.Pregga: Tror du att du lär bli frammåt eller bakåtflyttad på ul imorgon?Jag lär garanterat bli bakåt .-(
    ja visst e hon för go elinnnn, hihi en riktig sockerduva =)
    jag tror att jag får samma datum som e sagt, kanske flyttat med max en dag eller 2, då jag vart på 5 st vul/ul å alla stämt med den tiden...men man vet ju aldrig....hoppas ju inte jag blir framåtflyttad..men det tror jag inte...vilken tid har du? åå jag känner mig orolig med...hemska minnen kommer upp till ytan, i å med att x.et säkert kommer dyka upp....
  • ssssssss8
    elinnnnn skrev 2010-03-24 08:38:03 följande:
    Godmorgon alla godingar! Hur mår ni idag? Ser att det finns lite sömnproblem? Tråkigt, jag vaknade inatt kl.4 och var helpigg och vrålhungrig men tvingade mig att somna om, det tog väl en timme. men det är väl bara till å vänja sig, bebisen lär ju inte sova hela natten ;) fast det skulle ju vara skönt att få hela nätters sömn INNAN bebisen kommer så man är riktigt utvilad, fast så lyxigt ska man inte få ha det? :P Lysmasken: men då är du en dag tidigare än mig :) Jag har BF den 10e augusti :)
    Nej inte lyx nu rutiner ska in redan nu så vi har dem på plats när bebis anländer
  • SweetLilly

Go morgon på er!
    Jag har också sovit lite kasst i natt, iofs det gör jag ju oftast, springer ju upp och kissar så ofta. det har jag så grymt jävla ont i ländryggen OCH ischias, så varje gång man vänder sig i sängenvaknar man ju av att det hugger och smärtar i ben och rygg..*suck* Hoppas verkligen det går över när Pyret är ute..

Idag ska jag försök abaka lite, ska bli både bröd och nåt fikagott.. har inte kommit på vad än bara, haha

Lilla pyret väntas 100806
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10