Nallepuhmamma skrev 2010-06-20 09:47:27 följande:
Godmorgon!
Ser ni fixat till en lista vad ni har och ska köpa
Vi har redan köpt klart allt och har allt klart redan till smulan
I fredags hämtade vi även ut babyboxen och som Pregga sa så gick det bra att få ut den trots vi inte hade någon utskrivare
Nu på morgonen har vi gett lillemannen sina pressenter då han fyller 1 år idag
Stora grabben
Senare blir det tårta och mera paket hos farmor och farfar
Dags att svepa min kopp te nu då lillemannen lagt sig igen innan det är dags att bada bägge barnen och klä dom fint sen
Trist grått regnigt väder här i skåne idag
Tösen i magen har blivit lugnare men känner iaf henne dagligen vilket är skönt.
Kram på er och sköt om er!!!
Godmorgon!
ja ida så vaknade man tidigare än önskat, MEN det var min dotter som kom å sjöng på sängen för mig med fika..haha jag fyller ju på tis men hon ska ju på scoutläger imon å 3 dagar fram. Sitter åxå å söplar te här, var lite bekymmrad över att jag halvlåg på mage inatt då jag vaknade, men gick å la mig lite nyss å då satte lilleman igång å protestera, haha så han verkar inte ha tagit ngn skada iallafall..
Va skönt att du handlat klart allt redan, blir ju en lättnad å veta att det e fixat, jag blir klar nu i mitten av juli, skönt asså..kan man slippa tänka på det sen :)åå va bra att du fick ut din babybox

fick höra att dom ändrar innehållet var 6te månad så jag e såå nöjd över blöjhinken :)
Så lill killen blir 1 år idag, hihi gu va sött...får gratta han fr oss galna tanter här inne på tråden(tror jag kan säja fr oss alla) Här blir det åxå kalas idag då lillan åker imon, smörgastårta,kakor mm...MUMS! hihi
här e det åxå mulet å trist, men men...tycker åxå att min son har dagar då han e mkt lugnare, asså jag känner ju honom varje dag men vissa dagar mer än andra...å jag försöker att inte oroa mig...hör genast carohl,s ord eka i huvudet-DET ÄR INGEN FARA!!!
hahahaha men jag har kännt han nu på morrn iallafall:)