• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 19:53:57 följande:
    naaw tack, mjo jag e stark..men det kommer aldrig bli bra mellan oss 2...men kanske vi kan komunicera för lillens skull..tack gumman
    jo precis... allt går inte alltid att lösa men får göra de på bästa sätt :)

Nu ska jag umgås med min älsk innan han åker till jobbet... Kommer tebax lite senare:) Kram så länge :)
  • Malinski79

Go kväll mina damer!!!

Om exakt en vecka så vet jag hur min lilla i magen mår...Känns väldigt pirrigt måste jag säga,eftersom jag verkligen inte har en aning om hur allt står till...

Hoppas allt går bra för er som har Rul imorrn oxå,själv har jag 6 lååååånga dagar kvar då =(

Måste få beklaga mig lite här bara...När jag stekte hamburgare här idag så tappade jag två hamburgare rätt ner i stekpannan så det stänkte upp massa skit från pannan som rann över min handled och....Helvetes jävla skit sååååå ont det gjorde!!!!!! Satt i 1,5 tim med kyla på det för så fort jag tog bort det så sved å värkte det nå så fruktansvärt =( Sitter å tycker synd om mig själv

• love86fia
    Malinski79 skrev 2010-03-24 20:23:07 följande:
    Go kväll mina damer!!!Om exakt en vecka så vet jag hur min lilla i magen mår...Känns väldigt pirrigt måste jag säga,eftersom jag verkligen inte har en aning om hur allt står till...Hoppas allt går bra för er som har Rul imorrn oxå,själv har jag 6 lååååånga dagar kvar då =(Måste få beklaga mig lite här bara...När jag stekte hamburgare här idag så tappade jag två hamburgare rätt ner i stekpannan så det stänkte upp massa skit från pannan som rann över min handled och....Helvetes jävla skit sååååå ont det gjorde!!!!!! Satt i 1,5 tim med kyla på det för så fort jag tog bort det så sved å värkte det nå så fruktansvärt =( Sitter å tycker synd om mig själv
    de går  säkert bra håplelr  tummarna
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-03-24 20:23:07 följande:
    Go kväll mina damer!!!Om exakt en vecka så vet jag hur min lilla i magen mår...Känns väldigt pirrigt måste jag säga,eftersom jag verkligen inte har en aning om hur allt står till...Hoppas allt går bra för er som har Rul imorrn oxå,själv har jag 6 lååååånga dagar kvar då =(Måste få beklaga mig lite här bara...När jag stekte hamburgare här idag så tappade jag två hamburgare rätt ner i stekpannan så det stänkte upp massa skit från pannan som rann över min handled och....Helvetes jävla skit sååååå ont det gjorde!!!!!! Satt i 1,5 tim med kyla på det för så fort jag tog bort det så sved å värkte det nå så fruktansvärt =( Sitter å tycker synd om mig själv
    Åh din stackare det där lät inte alls kul! {#lang_emotions_frown}
    Hoppas det har gått över nu...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • sofie och laura

Godkväll damer!

Ja idag var jag hos BM och blev ivägskickad till Lab, då mitt hb är ovanligt lågt. När jag kom till Lab så visades det sig att jag skall vara fastande sen 00.00 dagen innan suck!

Bebis mår bra fina hjärtljud min lille HERRE I MAGEN

• mammailund85
    Pregga skrev 2010-03-24 19:48:52 följande:
    åå va mys ju :) min lille har gömt sig igen så det ska bli skönt med Rul imon men samtidigt oroligt.....åå bröllopskort? ska du lägga in ngt här?
    Jag har ju inte lagt in några kort här alls, men kanske ska ta och göra det. Först ville jag inte vara officiell här, men nu spelar det ingen roll längre när jag gått så långt. 
    tror du att du kan sova inatt då inför RUL? Du har ju iof både sett din lille flera ggr och hört hjärtat nyligen, så du har ju inget att vara nervös för egentligen :) Men det är man ju ändå förstås...  
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-24 20:55:49 följande:
    Godkväll damer!Ja idag var jag hos BM och blev ivägskickad till Lab, då mitt hb är ovanligt lågt. När jag kom till Lab så visades det sig att jag skall vara fastande sen 00.00 dagen innan suck!Bebis mår bra fina hjärtljud min lille HERRE I MAGEN
    Åh mysigt att få höra bebbehjärtat {#lang_emotions_heart}
  • carohl

Jag har gått upp 6 kg hittills =) Och går in i v 19 imorgon...

• SweetLilly

Idag har vi varit och hämtat vaggan hos svärföräldrarna! Den var jättefin! Ska lägga upp bild på den imorgon!

Lilla pyret väntas 100806
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10