• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-24 21:55:26 följande:
    haha men guu vilken tur för mig asså.....e så orolig för imon ju...hua....ska tröstäta lite glass....
    Va inte orolig gumman det kommer att gå så bra så... {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-03-24 21:59:04 följande:
    Pregga: det undrade jag med på lab, men de sa att vissa saker måste dom se när de tar detta prov och då skall jag vara fastande från 00.00 och de öppmar halv åtta och jag lämmnar ungarna vid nio på morgonen.Kommer vara sur som en bitter hm hm med ingen mat i mig!Det har oxo med att jag blir yr ofta och måste alltid lägga mig ner på marken eller golvet där jag väl befinner mig så att värmen från huvudet försvinner=( skitläskigt... vete tusan vad detta e men ngt är det iaf!Knipa ihop till v 40 ska jag iaf det kommer gå AN MINSANN!!!Ja du har ju UL imorgon HÄÄÄRLIGT
    Ok, men oj va jobbigt det där låter...hoppas verkeligen att du mår bättre snart gumman...jo jag har ju det, å jag både längtar å fasar...
    hoppas dom kan hjälpa dig snart å komma på vad det kan vara...kram
    Malten skrev 2010-03-24 21:59:22 följande:
    Jo jag vet hur det är. Vårt första UL (förra graviditeten) fick vi ju veta att den lille var död sedan 2v. bland de värsta ögonblicken i mitt liv. Men denna gång har vi ju varit på 3st VUL/UL där allt sett bra ut, så jag är inte såå orolig. Men jag kommer nog ändå ha svårt att sova imorn...
    jo samma här, jag har ju vart på 5 st vul/ul å lyssnade på liten senast i fre...å då har allt vart bra....men jag e orolig nu....känner ju inte den lille så ofta längre....men den kan ju lagt sig bakom typ...
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-03-24 22:00:35 följande:
    nej va inte de du ska se att det kopmmer att gå kanon :) Jag kommer att finnas vid din sida som en fluga på väggen :DMin sambo hade köpt hem majskolvar till mej som jag tjötat om i flera dagar nu så nu ska de mummsas :)
    naaw tack så mkt gumman...gullig du e {#lang_emotions_heart} haha mumsa på du....
    carohl skrev 2010-03-24 22:02:07 följande:
    Va inte orolig gumman det kommer att gå så bra så...
    tack söta du....önskar jag bara kunde släppa oron....
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 22:06:25 följande:
    naaw tack så mkt gumman...gullig du e  haha mumsa på du.... tack söta du....önskar jag bara kunde släppa oron....
    Tänk vad skönt sen i morgon när det är gjort :) Vilken tid?

Det var gott kan jag lova :=) Två st försvann på nolltid ;)
  • knyzzel

Go`kväll på er alla. D blev snäckpasta å köttfärssås{#lang_emotions_sunny} Va jätte gott. Min söta lille make kom hem från jobbet me en ny kokbok bara för att jag hade lite idétorka. han e så gullig{#lang_emotions_heart}

• lillabambi
    knyzzel skrev 2010-03-24 22:17:22 följande:
    Go`kväll på er alla. D blev snäckpasta å köttfärssås Va jätte gott. Min söta lille make kom hem från jobbet me en ny kokbok bara för att jag hade lite idétorka. han e så gullig
    Gokväll :)
    Namnam riktigt god mat ju :)
    Vikken söt make du har :)
  • knyzzel
    lillabambi skrev 2010-03-24 22:20:21 följande:
    Ja han e en riktig gobit, ibland
  • carohl

Nu tänkte jag säga god natt tjejer!
    Lycka till alla som har rul imorgon, det kommer att gå superbra!

Pregga gumman jag ringer och lugnar dina nerver imorgon bitti!

Kramen

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-24 22:03:37 följande:
    jo samma här, jag har ju vart på 5 st vul/ul å lyssnade på liten senast i fre...å då har allt vart bra....men jag e orolig nu....känner ju inte den lille så ofta längre....men den kan ju lagt sig bakom typ...
    Ta d nu lugnt tjejen. H*n blev kanske bara lite trött å behövde lite vila eller så e d så att h*n har vänt sig å sparkar innåt. Jag tror att ALLT e bra me din lill*
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-24 22:26:49 följande:
    Nu tänkte jag säga god natt tjejer! Lycka till alla som har rul imorgon, det kommer att gå superbra! Pregga gumman jag ringer och lugnar dina nerver imorgon bitti! Kramen
    God natt. själv e jag fast med min J*VLA engelska B ett tag till. Vad händer annars?
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10