• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

VAd skönt att hon fick reda på det hon som så gärna ville veta! Då gick det bra då för henne? Spännande att höra vad hon har at säga senare.

carohl skrev 2010-03-25 09:57:50 följande:
    Elinnnn, Sofie och Laura: Tack och grattis själv Sofie Laura! Jag vet vad Pregga ska få  Haha men hon berätta själv! Åh vad mysigt!
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-25 10:00:57 följande:
    VAd skönt att hon fick reda på det hon som så gärna ville veta! Då gick det bra då för henne? Spännande att höra vad hon har at säga senare.
    Jag skulle tro att hon loggar in så fort kommer hem {#lang_emotions_laughing} Då kommer hon att berätta allt! hihi...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • mammailund85

Hej tjejer! Pregga nu får du komma hit och berätta, vi är så nyfikna härinne :) Schnappi skulle väl också på RUL idag? Själv har jag mindre än ett dygn kvar nu till mitt!

Jag har förresten vaknat 2 nätter nu på siståne med sammandragningar (tror att det är det iaf) Det har inte gjort ont direkt men känts obehagligt och jag har svårt att somna om. Trodde man skulle få det vid ansträngning, inte i sömnen?
  • Angel20
    carohl skrev 2010-03-25 09:57:50 följande:
    Elinnnn, Sofie och Laura: Tack och grattis själv Sofie Laura!Jag vet vad Pregga ska få  Haha men hon berätta själv! Åh vad mysigt!
    åååh va kul att hon fick veta!!

nu väntar vi nyfiket!! =0)
  • den kära leken

Det kan jag tro att hon gör men jag förstår ju att det gått bra på dig! Så himla skönt :)

carohl skrev 2010-03-25 10:03:32 följande:
    Jag skulle tro att hon loggar in så fort kommer hem  Då kommer hon att berätta allt! hihi...
  • carohl

Hur som helst Pregga är hemma hos sin mamma och fikar så hon loggar nog in lite senare men det är har helt klart gått bra! Men sina detaljer får berätta själv {#lang_emotions_laughing} Åh tänk att rul:et kan göra en så glad!

Nallepuhmamma hade ju tid kl 9 så kanske också loggar in snart? Hoppas det har gått bra för henne med...

• elinnnnn

åh pregga dåååååååååååååååååå hhur vågar du besöka din mamma innan du loggar in här och berättar för oss??????????????????? va va va???
    hahaha skojar bara

pregga vi undrar så hur det gick :):)

Vår lill* plutt väntas 100810
  • den kära leken

Alltså magen växer så det knakar här. Trollet kickar på med. Haha. Så himla mysigt

• mammailund85

Pratade med en barnmorska ang. detta med sammandragningar. Hon tyckte inte jag behövde oroa mig, men jag skulle lämna ett urinprov imorn innan mitt RUL för att se om jag har UVI. Kan tyvärr inte sluta oroa mig ändå, tur att jag har RUL imorn. 

• carohl

Nu ska jag åka ner på stan för att shoppa och luncha!

Ses sen
    kram

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10