Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

SweetLilly skrev 2010-03-15 07:43:49 följande:
    Ja men nu går det fort! Jösses här försvinner snön i rasande takt!Skoj med ullared, vi ska dit i april här!
    Vad skönt. Vart bor du?
    Finns själv i skåne och här har kommit liiite mer faktist

Ja jag hoppas jag får med min man till ullared annars får jag med snällt vänta tills i April
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-03-15 08:04:49 följande:
    Jag bor västkusten! Vi har haft soligt i 2 veckor nu med runt nollgradigt! Så där det har varit skottat syns gräset nu! Sen tror jag snödjupet minskat med minst 20 cm!Jag har tur som har en man som är med på allt jag ber honom om Han tycker det är helt ok att åka dit, och nu ska vi ju köpa prylar till Pyret, det tycker han ska bli skoj!
    Min man jobbar så jag hoppas iaf han kan ta ledigt och han gillar ju att gå på shoppingrunda men har ett litet höftfel (Barnskada) så ibland orkar han inte riktigt

Här ska man också bosätta sig i bebishörnan av gekås
    Det är alltid massa folk där så jag lär fäktas med näbbar och klor haha.
    ssssssss8 skrev 2010-03-15 08:23:39 följande:
    Ni pratar om vår här har vi - 20 och träden är vackert vita SUCK!Det började så bra förra veckan med + 5 och solsken t.o.m regn en dag och snön försvann hur mycket som helst.Igår kom det meeer snö och idag som sagt -20grader brrrr.Nalle puh mamma : Jag var också vaken i natt och var hungrig och pigg men tvingade mig att sova men det är ju inte det lättaste.
    Hehe nej det går fasen inte somna om igen när ögonen står som kattakoddar och magen kurrar hihi.
    Ibland skulel man behöva en träklubba så man somnar
  • Nallepuhmamma
    SweetLilly skrev 2010-03-15 09:00:41 följande:
    Ok, ja då är det klart det blir lite jobbigt, Jag har ju också problem med att gå, så jag ska försöka fixa rullstoll tills vi ska till Gekås.Vi ska åka mitt i veckan innan löning, så då brukar det ju vara lite lugnare iaf!
    skönt här blir det tidigast på fredag vi åker.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-15 10:39:33 följande:
    Såå e man tillbax efter att ha vart bannad sen i tors! Å nej jag blev inte det pga jag vart onödigt otrevlig, hahaasså en brud skrev en tråd om att hon hade gjort 7 aborter å skulle göra fler om det krävdes för det var bara en oönskad slemklump ändå.å ja jag blev lite smått irriterad!men men nu e jag inne, å går idag in i V 19 :)wiiiiKöpte barnvagn igår, ett riktigt fynd. En Emmaljunga med alla tillbehör, en snygg skötväska fr baby proffsen, allt för 600 kr å i nyskick.haha hon hade dåligt med pengar..Japp jag e supernöjd :)Nu ska jag rusa iväg, å göra ärenden....kram på er....
    Jösses vad billigt. Har du bild?
    Ska själv köpa vagn kommande månad eller månaden därpå då jag måste ha syskonvagn pga lillen här e ju liten då mini föds
  • Nallepuhmamma

Hej tjejer!

Hoppas allt är bra med er.
    Känner ni era små ofta?

Känner iaf av lill*n varje dag vilket är sååå underbart,men inte starkt utan mer som nån kittlar mig inne i magen om ni förstår?

Idag har jag gjort smörgåstårta *Mums*...Blir att käka det idag och imorgon.
    På fredag packar vi in oss och barnen i bilen och åker till Gekås (Ullared) för att bli fattiglappar efter den dagens inköp

• Nallepuhmamma

Man blir ju avis på er som gjort ert RUL.
    Själv får jag glatt vänta en vecka till...och det är låååång väntan för mig som sågärna vill se mini nu och får reda på vad som gömmer sig där denna gången

• Nallepuhmamma

Godmorgon tjejer.
    Hoppas allt är bra med er.
    Har fortfarande inte kännt min lille sen sista gången jag hände den för flera dagar sedan 
    Har testat allt men inget svar tillbaka.

Är så rädd inför RUL nu på torsdag.

• Nallepuhmamma

På torsdag har jag RUL

Jösses vad glad man är för det att äntligen efter lång väntan får se sitt lilla knyte
    Hoppas den lille vill visa upp sig lite så man kan se vad som gömmer sig där inne
    Lär ju också bli bakåtflyttad som vanligt, hoppas inte bara för mycket.

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-22 09:11:34 följande:
    jaa jag visste väl att det var ngn mer, hehe du hade väl kl 09.00?å jag har ju kvart över 9 på tors...å va jag längtar....jag vill med veta vad som gömmer sig, för nu e jag helt förvirrad...
    Nej jag har tid kl 11, men "Schnappi i magen" har tid kl 9 på morgonen på samma ställe som mig
    så vi e ju några st iaf som ska på rul på torsdag
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-22 09:27:31 följande:
    jaha, ok...hihihi men då e vi ju ett par på tors då ju..å nu längtar jag så....jag vill med veta vad det e för mirakle som gömmer sig därinne....men va skoj att ni ska göra på samma ställe ju =) har du ngn molvärk?
    Nop ingen värk, inga känningar,ingen bebis kula på magen..absolut nada. Eller jo jag ser uppblåst ut men endast det...Plus då gått upp 0.6 kg men det beror ju på kakor och sånt skit
    Urk vill inte behöva gå upp så mycket som med de andra barnen igen.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10