Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-03-24 11:46:15 följande:
    bedövning och en RIKTIG läkare kan dem iallafall ge barnet när dem bestämt sig för omskärelse....
    Ja man tycker ju det men tyvärr sker ju itne det allt för ofta
    Pregga skrev 2010-03-24 11:52:01 följande:
    NGN mer som e lite svullen i blygläpparna? såg det nu å fick en liten chock....har inte sett detta innan....
    Kan beror på du sexat för mycket och för vilt? haha nej förlåt men man kan ju bli smått svullen där nere när man är gravid
  • Nallepuhmamma
    Pregga:

Haha sjuka drömmar får man ofta som gravid och ofta med vidriga personer/saker inblandat.
    Själv drömde jag för ett tag sedan att jag och svärfar hade massa sex och fy fasen vad äcklad jag va efteråt även att bara se honom gjorde mig apdålig.
    Även drömt att man sexat med familjemedlemmar och sånna drömmar är fasen det vidrigaste för mig.

Du är modig du. jag hade inte vågat ringa in och frågat om mitt svullna underliv
     min man sa förut på skoj pga jag svullnat upp även PÅ alltså venusberget att det blitt en bullfi**a pga alla bullar man slängt i sig Äter ej bullar haha.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-24 12:21:36 följande:
    haha ok, will do....suck, jag e trött, kåt, frustrerad...what to do..? å svullna blygläppar på det....hua....
    haha du får ta och blåsa upp den dära gummikent dockan du har gömd i din skrubb nu...Se till att du blåser extra mycket på vist ställe så den inte blir slapp
    Pregga skrev 2010-03-24 12:12:42 följande:
    haha jag nästan önskar det vore så väl....har nog glömt hur det känns å ha sex helt ärligt, men mitt undermedvetna tycks ha full koll då jag drömmer om det.men jag har inte vart svullen innan ju ?
    Hmm sex vad är det? Vist har vi det men ja det e så jäkla tradigt. Det är torrsex och in och ut och spruta sen klart...mer hinner/orkar man inte dels pga när barnen somnat så e man själv så dödstrött
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-24 12:30:02 följande:
    hahaha dööör av skratt :) ja mina läppar ser ut som fladdermöss vingar nu, lite oroväckande ...hahaha svärfar??? ÅÅÅÅ my dear lord....jag tyckte jag hade vulgo drömmar, hade haft svårt för å se på han asså...*asg* dööör av skratt....jaa han den blekfeta gubben jag hade sex med i drömmen..hade stor näsa å kulmage, va blekfet å stönade medans hans k*k var böjd neråt....UUUUUUUUUUUU
    Haha en blyg k*k haha...

asså jag vet några killar man haft sex med och man blitt tvungen att fråga om dom äns är kåta och puckot säjer jo för fna du ser ju hur svante står som ett spett...
    Öhh vart undrar man då...Snoppen ser halvstyv ut och kikar ner i marken haha alltså en blyg k*k... Tacka vet jag yngre killar som när dom blir tända deras dicksson står ju och petar i taket
  • Nallepuhmamma
    knyzzel skrev 2010-03-24 13:13:33 följande:
    FYYYYYYYYY FFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNN. Jävla fucking horkärring. hur kan man bara gör så?! D e ett barn!!!!!!!! han kunde ha dött för fan. Jag fattar inte vad d e som händer i visa vuxnas huvud ibland. Å folk klagar på pitbulls! Sjuk. MYCKET SJUKT
    Ja pitbulls e det bara fel på hundägarna inget annat...
    men vuxna personer ge sig på försvarslösa barn...Fy fan det gör mig att känna att man vill flå och slakta henne levande
  • Nallepuhmamma
    knyzzel skrev 2010-03-24 13:15:44 följande:
    På taom annat vad ska ni äta idag? Har slut på idéer (suck)
    Chili corn carne
  • Nallepuhmamma

haha får se om jag får en eldbrasa i röven imorgon å dass efter dagens mat
    Får gå med brandsläcka vid rumpan hela dagen imorgon om ifall

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-24 15:10:06 följande:
    Här går man å lullar runt, känner ngt som slår emot knäskålarna....tänkte först OOOOHHH NOOO nu e det blygläpparna som fått ett spel...det va det inte, det va BRÖSTEN! hahahahahahhahahahhahhahahah
    Haha vad fan gör dina bröst därnere???
    Du ela inte som en tant som har naveln mellan pattarna?
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-24 15:36:37 följande:
    hahaha jaa vi har kul här inne :) *asg* du me gumman, hihihi Öh, ok...VEM har tjallat?? hahahahahahha
    Är din tös ledig imorgon? Tänkte för hon skulle med på ditt ul va?
    Tänkte på det att bm kanske avslöjar könet på barnet om din tös frågar också?
    Sen får vi sticka in huvudet till våra ungar ikväll och be dom vara så snälla och visa upp sig imorgon
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10