Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Sen även andra fårgor (Vad tjatig jag e )

Någon av er som har kliande ibland stickande/brännande bröst?

Mina har fasen vuxit ur mina Bh:ar så man får ju försöka boxa in brösten i brösthållarna eller vika dom snygt så dom kommer in

• Nallepuhmamma

Men fyy vill ju inte gå med en jävla hemorojd i skrevet
    Är ju som man kånkar runder på en skinnpåse i ruman som dallrar där bak

Hmm ja ajg får nog köpa ny större bh så man slipper mörbulta brösten varje gång man ska försöka låsa in dom i bhn. förvarje gång man bara böjer sig så plopp så hoppar dom ut i det fria och ser glada ut

Mmm mina fisar stinker fasen värre än min mans avgaser och han är duktig på att braka så huset skakar

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-23 18:42:38 följande:
    haha jaa så stor e ju inte min, tack å lov ....hahahaha jaa större Bh e önskat, misshandlar mina med...hoppar ur det fria å ser glada ut?hahahahahaha *asg*
    Haha ja tuttarna tar alla sina chanser att hoppa ut i det fria och man ser typ alltid ett stort jävla flin på dom när dom "trillat" ut...

Fan nu är kvällen totalt förstörd. Ska fan betala tillbaka (Skatten) 4979:- jävla spänn utan ränta då så det tillkommer ju
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-23 19:08:28 följande:
    hahaha jaa dom e la glada med å kika ut *asg* asså den enda Bh,n jag kan ha nu sitter åt så jag får typ skärsår..men jag e ju så liten omkring, typ 70/75 å har nu D kupa...lycka till å hitta en sån bh.Oj vilken skattesmäll..fy va tråkigt...hua...beklagar typ....
    Ja inte kul att få behöva betala tillbaka sånt när man själv har sjukpenning
  • Nallepuhmamma
    En dag kvar Imorgon är det dags att se fisen i magen Hoppas man får veta då vad som gömmer sig i magen då
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-24 07:45:05 följande:
    Men detta e ju fördjävligt!!! asså jag hade aldrig nöjt mig med det, utan hade dragit det vidare. jag ska ju annulera avtalet direkt det kommer hem då man enl lag har 2 v ångerrätt. Men dom tvärblåser ju folk. asen. Hej Gumman!Ja vad det gäller sömnproblem så hade jag det inatt, vaknade nog 4-5 gng för att vara vrål kissenödig....sen vad det gäller tandläkaren så kan man gå MEN du ska inte röntga, å e det ett måste så tala om att du e gravid så sätter dom på dig ett bly skynke. Åå va mys å känna liten så :) hehe aa gumman, imon e det dags för oss båda...jisses va spänd jag känner mig med en gng. 09.15 imon ska jag kika på liten, får la se om hon säjer kön..men när jag ringde å pratade med dom om det så ser det mörkt ut....då får jag vänta i 6 v å gå privat....men nu e jag spänd inför imon...:)
    Varför måste du vänta i 6v  om du ska ta det privat?
    Här har iaf många fått veta kön på deras pluttar så hoppas jag inte blir ett undantag bara för jag vill verkligne veta det nu

Har ni fått eran deklaretion? Får ni eller ska ni betala? Ska betala tillbaka drygt 5000...Surt så in åt helve**e.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-24 07:54:25 följande:
    jo jag pratade med de privata kliniker som finns här å ingen av dom vill göra könsul innan v 26 pga puckon har gjort sena aborter pga "fel" kön!!! å dom vill inte vara delaktiga i ngt sånt. Vilket e ju helt fruktansvärt.,finns inget som heter fel kön. Jag hoppas ju på att få veta imon, men enl dom så e deras policy att inte säja...men men ...jag ska förklara, å hoppas på att vi får veta ändå. e sjukt nyfiken nu ju. nopp har inte fått ngn deklaration, men har aldrig blivit återbetalningsskyldig. Brukar typ få tillbax mellan 500-1500 kr.  men gu va jobbigt, 5000 kr...det är ju MKT pengar ju..som man hellre lägger på annat, hua...stackare..
    Ja och med sjukpennign som jag har så e det skitmycket att behöva betala tillbaka

men asså jag förstår mig inte på sicka jävla puckon det finns.
    Vill man ha och skaffar barn så bryr man sig ju inte om vilket kön det blir utan älskar ju den oavsätt vad, men jag ser det som en kul grej och att man redan nu kan köpa passande kläder,namnge pyret osv
  • Nallepuhmamma
    elinnnnn skrev 2010-03-24 08:43:49 följande:
    *fniss* ooooops jag trodde det var torsdag idag hahahhahahajaja, jag skyller på att jag nyss gått upp + att man ju är GRAVID
    Tack elinnnn för den söta lyckoönskningen{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_heart}
    Du är för go du.

Pregga: Tror du att du lär bli frammåt eller bakåtflyttad på ul imorgon?
    Jag lär garanterat bli bakåt .-(
  • Nallepuhmamma
    elinnnnn skrev 2010-03-24 09:30:35 följande:
    nallepuhmamma:  ska du ta reda på kön? ja just det, OM dem säger så vill du veta men du tror inte dem gör det eller?pregga: *fniss* sockerduva ahahha ja det verkar inte bättre ;) men det är välvärt det :D
    Ja alla andra som gått i krisitanstad dit ag ska har fått veta om dom velat så jag hoppas jag med får veta
    Men dom kanske är vänliga och berättar men lillen kanske är lite småbuig och knipr ihop hårt med benen så man inte kan se haha

Får jag veta imorgon så ska jag åka till ullared igen mittren av April inna alla andra får löning och handla loss till pyret men då får min man hålla sig borta för han vill inte veta könet på plutten
    Han får ju itne äns vara med imorgon och se lillen på rul vilket han är ledsen över pga mn får inte ha med banr in där och stora tösen går ju på förskolan men sonen på 9 månader kan ju inte lämnas ensam och har ingen barnvakt.
  • Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-24 09:14:17 följande:
    haha det kallar jag positivt tänkande =) ja visst e hon för go elinnnn, hihi en riktig sockerduva =)jag tror att jag får samma datum som e sagt, kanske flyttat med max en dag eller 2, då jag vart på 5 st vul/ul å alla stämt med den tiden...men man vet ju aldrig....hoppas ju inte jag blir framåtflyttad..men det tror jag inte...vilken tid har du? åå jag känner mig orolig med...hemska minnen kommer upp till ytan, i å med att x.et säkert kommer dyka upp....
    Har tid imorgon kl 11 så vi kör kl 10 och lämnar tösen på förskolan och sen kör direkt dit

Ja hon e en klippa
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10