Inlägg från: Nallepuhmamma |Visa alla inlägg
  • Nallepuhmamma

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ja men då ska ni veta att jag först gick ner 3 kg i början och nu snabt lagt på mig dom igen
    Så jag räknar från vikten jag vägde då jag blev gravid och ej vikten då jag gick ner 3 kg innan...
    Känns ju lagom kul när man redan har aningne hull på sig som amn inte hunnit bli av med sen lillgrabben föddes...

• Nallepuhmamma
    carohl skrev 2010-03-22 09:49:37 följande:
    Heeeej! Jag är hemma nu... och vet ni vad?  Jag ska få en flicka!!!  Wow jag är så lycklig nu när vi har sett våran bebis!!!
    Åhhh Grattis
    Kul ni fick reda på vad det är.
    oppas också kunna få reda på vad det är nu på torsdag omd en lille/lilla vill visa det

Finns ju dröser av massa fina söta gulliga flickkläder men till pojkar tycker jag att utbudet är så jäkla litet
  • Nallepuhmamma

I östergötland vet jag iaf (Som kommer därifrån) är bengårda med att inte säja vad det är för kön tyvärr.

men här i krisitanstad där jag ska gå på orsdag på rul så har många fått reda på vad dom väntar men jag som alltid har otur får nog en gammal sur sattanta som vägrar berätta eller så ligger bebben och kniper ihop med benen och total vägrar att blotta sig för att visa vad det är

• Nallepuhmamma

Behöver ni betala för era ul-bilider?
    Här måste vi tydligen betala 10-60 kr per bild...
    Sånt ska ju fan va gratis tycker man.

Någon som vet hur man annars ser på bild om det är en tjej eller en kille om tantfan vägrar berätta?

• Nallepuhmamma

Pregga:

Jag är AVIS på din söta bebiskula Skicka hit den

Tror fasen min ungen ligger gömd i ryggraden på mig

ja äve ni andra som fått bula på magen e man avis på...

Jag har ju mitt cykel däck där bara *fnys*

• Nallepuhmamma
    Pregga skrev 2010-03-22 10:23:21 följande:
    hahaha jaa det kostar 60 kr per bild här. man kan se på nätet hur det ser ut i skillnad, den är inte så stor-men man ser. jag va på ngn sida å såg 2 bilder jämte varandra på vardera kön. å det var en liten mer utbukning på pojkar..
    Jaha du kan inte sidan???Adressen dit?
  • Nallepuhmamma

pregga bara 2 dagar kvar tills vi får se våra mirakel

• Nallepuhmamma
    puchelina88 skrev 2010-03-23 08:35:07 följande:
    tack tack;)snart bara 1 timme kvar tills man ligger där;)
    Åh vad skoj för dig. Ska dit på torsdag och göra ul men känns ju som en evighet dit
  • Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-03-23 09:29:26 följande:
    Halloj alla! Så har vi fått se vårt lilla troll och allt såg väldigt bra ut. Jag är så lycklig. Vi blev dock inbokade på ett UL till då moderkakan har fäst lite lågt. Förhoppningsvis följer den med upp när livmodern växer annars blir det KS. KS är det enda jag egentligen är rädd för. Men det är inget jag tänker oroa mig för nu. Vi tar det när det är dags, om det nu blir så.
    Skönt iaf det var bra med er lille
    Hoppas moderkakan flyttar på sig sen.
  • Nallepuhmamma
    Hej tjejer nu kommer lite snuskiga frågor som jag hoppas ni kan hjälpa mig med.

1) har blivit så jäkla gasig och går och släpper mig så byxorna fladdrar mycket varje dag. Och saken gör ju inte det hela bättre av att dom stinker värre än äggröra
    Finns det något "bot" emot det?

2) När jag ska klämma en kabel (Nr 2) så börjar jag blöda där bak. Känns som att skita stenblock
    Antar det ploppat upp en jä*vla hemorojder där bak iaf för det är "nått" som är där bak.
    Hur fasen blir jag av med den? Den börjar ju alltid blöda och spricka

Nog med det äckliga nu och hoppas ni vet "bot" emot mina problem.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10