Inlägg från: Mandy86 |Visa alla inlägg
  • Mandy86

Vi fortsätter, Bf aug 10

Godmorgon tjejer!

Ah, har varit på bageriet och köpt bullar.. yummy..

Idag blir det promenad till stranden, tar bara 15 minuter att gå dit, perfekt!
    Sen ska vi på kalas..ha en underbar dag alla!

ps. nu har jag fått koll på hur det fungerar här på FL, så nu skall bildgalleriet vara tillgängligt, kommer fler bilder sen, bla. från UL

• Mandy86
    Malten skrev 2010-04-25 18:40:08 följande:
    Härligt med stranden! visst är det i malmö du bor? Vi letar lägenhet i malmö och var på visning på en som låg precis vi havet, fick den tyvärr inte
    Vet ej hur pass bra du känner till Malmö men vi bor i Dammfri/Erikslust så vi har ju rätt så nära till ribersborg.

Är det i västra hamnen ni letar lägenhet?

Jag som bott utanför Malmö (Staffanstorp) i 20 år älskar att ha nära till allt i stan. stranden, parker, triangeln =)
  • Mandy86

Godmorgon..ahh skönt med en ledig dag =)

Blir en liten sväng upp i stan tror jag.
    Har inte känt lillan sparka särskilt mycket de senaste dagarna..
    börjar undra om hon har ont om plats där inne {#lang_emotions_cool}

• Mandy86

Har precis ringt till KK i Malmö och frågat om tid till RUL v.32 och fått veta att dem inte har något schema just nu. Kommunen håller på och lägga om deras scheman och BF Juli samt Augusti får sannolikt inga RUL v. 32 pga. detta...ahh..

Ska boka privat på Emmakliniken bara för att kolla så allt fortfarande ser bra ut =)
    Skönt att ha kollat en gång extra innan lillan kommer

• Mandy86
    Malten skrev 2010-04-27 16:42:16 följande:
    Menar de att de inte blir något UL till alls för dem med bf juli, aug? Måste nog kolla upp hur det är här i Lund, har ju fått höra att det ska bli RUL v32.  Nån som vet om man har möjlighet att gå till bm på annan ort? Mitt sommarjobb är ju typ 70 mil härifrån och det är lite svårt att åka hem för bm-besök (är dessutom bara ledig 3 dagar på 3v) Vill ju inte missa nån koll av lillen.  
    Ja, tyvärr är det vad jag fick höra i telefon idag. Och en annan tjej med BF 1 augusti hade fått samma svar.. Fast det kan hända att dem får ordning på det och att man får en tid med kort varsel sen?
  • Mandy86

De senaste dagarna har jag börjat få illamående och uppstötningar, även ont i nedre delen av magen på båda sidor.. har iallafall inte mått illa under graviditeten innan
    men det hör väl till..har hört att en del får det på slutet istället

BF 100809
  • Mandy86

Godmorgon tjejer!

Härligt med 1a maj äntligen...

Sambon ligger kvar i sängen och mår dåligt efter gårdagens fest här hemma..
    Gud vad jag kände mig utanför när alla gick på nattklubb utom jag sen
    men det känns skönt idag =)

Har inga som helst planer för mig själv idag än..

BF 100809
  • Mandy86

hehe..nej jag går ju iofs inte ut speciellt ofta heller, slutade dricka alkohol ett år innan jag blev gravid eftersom jag inte tycker om det..så ibland är man den "tråkiga" när man trots allt följer med ut..

men men.. blev så tomt bara när tolv stycken gick och kvar satt jag :)

kram

BF 100809
  • Mandy86

tror att jag skall gå ut en runda..soooool!!

BF 100809
  • Mandy86
    SweetLilly skrev 2010-05-01 14:02:50 följande:
    Pregga; det låter ju toppen att ditt ex vill satsa, men samtidigt tycker jag det låter som en väldigt snabb omvänding från allt skit han gjort för bara nån månad sen mot dig? Det är inget han gör för att du ska glömma det här med vårdnad och så? Vill verkligen inte sänka dig eller misstro dig på nåt vis, men många gånger kan viljan att det ska gå bra, ta över förståndet och man tar åt sig allt bra.Jag hade nog varit mer försiktig i detta läget, men du vet ju bäst som faktiskt träffar honom Som sagt, bara 11v drygt kvar för mig innan jag får träffa pyret, helt galet! Tänker på det hela tiden..
    Härligt att kunna börja räkna ned :D
    Snart får dem små liven komma uuuut..
    BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10