Inlägg från: Mandy86 |Visa alla inlägg
  • Mandy86

Vi fortsätter, Bf aug 10

Godmorgon!

Kanonväder i Malmö idag, 25 grader!
    Det blir en runda i stan idag ensam för att försöka hitta en amningsbh. Ska försöka hitta en som jag kan ha på natten sen också. Har läst mig till att Lindex skall ha sköna amningsbh och amningstoppar så tänkte gå in där och kolla.

Kram på er!!

BF 100809
  • Mandy86

god eftermiddag =)

har tvättat och städat idag, nu ska jag stryka tvätt..inte gjort det på ett tag..för jag tycker att det bara blir fel. stryker man ena sidan så blir det veck på andra..suck!

men lite förväntas man göra när man "bara går hemma om dagarna".. Cool

BF 100809
  • Mandy86
    den kära leken skrev 2010-06-30 15:23:04 följande:
    Angående diskussionen så tänker jag svara senare. Nu ska jag åka hem från jobbet för nu har jag SEMESTER! Jippie! Så jäkla glad över det :)
    Vad skönt med semester för dig nu!!  Blir sköönt för dig, finns alltid mycket att pyssla med!
    BF 100809
  • Mandy86

Gokväll!

Har haft en skön men svettig helg =) Varit ute och gått långa promenader, men det börjar ta emot nu.
    Då är det BM besök imorgon igen, tycker att det går jättefort mellan besöken. Ska passa på att väga mig också, tror det är precis +20 kg nu

Kram på er

BF 100809
  • Mandy86
    Nallepuhmamma skrev 2010-07-04 19:12:47 följande:
    Kul med BM besök. Tycker jag iaf det är  man får lyssna på pyret,mäta magen osv

Har varigt och badat idag o gud i himmel vad skönt det var.
    Lyckades iaf gå ca 40 min idag också.
    Ska käka lite antingen glass med jordgubbar eller mjölk o jordgubbar snart *Mums*.

Det är nog bara att invänta den plågsamma smärtan också nu snart också.
    Gå till en sjukgymnast har man fasen inte råd med Så hemskt dyrt.
    Men kan du inte få någon slags högkostnadskort så att du går gratis efter några gånger? Eller nåt..?
    BF 100809
  • Mandy86

Ja denna värme..sambon var uppe i natt och öppnade diverse fönster och letade fram en fläkt från ett skåp!
    Ser ut att bli kanonväder även idag!

Har tid hos BM först klockan 13 så hinner relaxa lite först. Har också svullna fötter, svårt när skorna inte passar mera, hade ju köpt såna perfekta ballerinaskor! =)

BF 100809
  • Mandy86

Pregga: Vilken fin mage du har fått!! Den klänningen du har på liknar väldigt mycket en från H&M som jag provat två gånger för jag tyckte den var såå fin!

Men jag såg inte klok ut i den, typ som ett mumintroll! Aja, nu blir det inga fler grav. kläder i sommar iallafall!

BF 100809
  • Mandy86

Jag har varit ute vad jag ska idag. Var hos tandläkaren och sen handlade jag mat på vägen hem..

Nu ska jag också bli inomhus för jag har tvättid till 16 och försöka passa på att vila lite mellan varven

BF 100809
  • Mandy86
    puchelina88 skrev 2010-07-06 15:03:07 följande:
    sådär då är man hemma igen efter stan med mamma!
    hitta en klänning och en blus och ett linne och ett ammningslinne;)
    köpte en kaffemugg till min kära samba som de står jag älskar dig i evighet;)se om han bli glad!
    hmm mina fötter är svullena så blir att hoppas i poolen snart och svalka dom lite.
    Min mamma köpte kläder till hennes 1 barnab i dag det vart 3 bodysar 2 st står det i love dad och i love mum,sen en randig body och 2 st mössor hon hitta en som det står i love dad så den får det bli när h*n ska åka hem!
    sen köpte hon 3 st haklappar och där va de oxå i love dad;)ingen i love mum;)
    ne nu ska ja fixa lite höres i morrn tjejer ha en bra kväll
    blev nyfiken på vart du köpte amningslinne? har själv kollat runt i stan utan att hitta..
    BF 100809
  • Mandy86
    elinnnnn skrev 2010-07-06 17:50:35 följande:
    vet inte vart hon hittade sina, men jag köpte mina på H&M
    Tack för tipset. Vet du om dem är bra? Ska jag köpa min vanliga storlek S?
    BF 100809
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10