Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

ser nu att mitt sf mått i v 38 fulla med dottern var 33, å nu e det 35 :)
    vägde då 58.9 kg
    å nu 65 :)

Kikade lite på förlossnings korten med henne å jag tyckte då att jag var stor....men shit, då e jag gigantisk nu! hahahaah

• Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-29 12:04:04 följande:
    OHOO...Mysko egentligen, för jag hade en likadan natt.. Troooor det var förvärkar i alla fall.. Kändes som stark mensvärk som kom i omgångar... Lugnade ner sig sen o jag somnade oxå omkring 6-tiden... Shit, vad jobbigt... Magen e ju kajk med..:S Känner mig totalt slut...

Grattis till dig och alla andra som byter vecka idag!
    haha jaså? jag e helt slut....japp, samma här som mensvärk i omgångar...e heeeelt slut idag, å e kass i magen...
    tack :)
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-29 12:11:44 följande:
    Ja jag räknar oxå så,men min bm räknar inte så...Jag är ju i 35+1 idag och då säger hon att jag är i v 35 och inte i 36..de (här iaf) räknar alltid fullgångna veckor!!
    Pregga skrev 2010-07-29 11:57:54 följande:
    ser nu att mitt sf mått i v 38 fulla med dottern var 33, å nu e det 35 :)
    vägde då 58.9 kg
    å nu 65 :)

Kikade lite på förlossnings korten med henne å jag tyckte då att jag var stor....men shit, då e jag gigantisk nu! hahahaah
    hihi,jag hade 36 i v. 33 Låg över den övre kurvan..Så ska bli kul att se va de blir för mått idag, ska ju ha en annan bm idag oxå...
    jaså? min Bm,räknar som mig :) men på sjukan så säjer dom 37, hm....men 38 låter bättre.hahahaha
    du är i v 36, kolla din baby beräknare här inne. :)

guuu va kul å gå till Bm ida :)
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-29 12:20:03 följande:
    hihi,ja jag säger att jag i v 36  men så kommer man till bm å hon kommer säga 35...
    men du är i v 36 :)
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-29 12:13:21 följande:
    Oj oj, det kanske hör till att man blir så nu då?... Men jag har 29 dar kvar ju..:S Men magen har sjunkt nåt enormt, så vi får la se om lillsessan vill titta ut tidigt... Men ingen blödning eller slempropp som släppt här i alla fall...
    Kommer det blod hos dig?
    mja jag blödde ju i en veckas tid med blandat slem.....men nu har jag täta värkar igen...tror det närmar sig nu, gick bort akut till min bm som åxå reagerade på de täta värkarna, :) vi får se...men helt öm över magen e jag nu..
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-07-29 12:36:45 följande:
    JEPP Känns verkligen galet nära nu
    hihi å det är ju det med :)
    tetta skrev 2010-07-29 12:37:53 följande:
    Hello!!!

Nu har man varit hos bm.
    Bebisen fixerad fast det visste jag!
    sf måttet var 36 och hjärtljuden 140
    Mitt blodtryck var som alltid 110/70.
    Tappen var mogen......!!!!!!!
    Järntabletterna behöver jag inte fortsätta med!!

Har fixat bilbarnstol till plutten. Man kan hyra från mvc för 400:-
    Så vi bokade en nu. Det hade kommit nya och färgen var mocca brun. Hur snygg som helst!!

Ska nog ta och baka idag med. För här regnar det och det är sååå tråkigt med det.
    Åh va kul å vara hos bm, var ju där igår å ida med, haha fick foto på min lilles fot :) hon sa ida att bebis brukar lugna ner sg innan det e dags...haha
    bilstol köpte jag en helt ny brio, så det e klart :)
  • Bubbis10
    Belly skrev 2010-07-29 13:22:39 följande:
    Nån mer som har svullen näsa?
    Usch, de ser helknas ut,,, Har haft det ett tag nu, men fick verkligen beviset igår när jag var med på ett foto...
    haha näe det har jag inte märkt :)
    puchelina88 skrev 2010-07-29 13:57:06 följande:
    sådär då har min sambo åkt till jobbet igen!
    men han jobbar bara till 24 i natt sen är han ledig fram till på måndag!
    skönt!
    jaha hur mår ni tjejer?
    ja är skit seg i dag!
    jag e med helt slut asså...känner i hela kroppen nu att det e ngt på gng...eller så misstolkar jag det helt uppåt väggarna men det tror jag inte...
    Polisman08 skrev 2010-07-29 13:58:22 följande:
    Hmmm...
    Åsså du får ursäckta, men en gift man som söker ngn annan här inne på Fl, å skriver till bla mig som är höggravid! ja då anser jag det. sorry....
  • Bubbis10

hahaha så var min dotter igång igen, haha jag fick lite ont å hon tittar på mig å -gaaah, du ger mig sammandragningar, hahaha kunde ju inte annat än att skratta :)

• Bubbis10
    tetta skrev 2010-07-29 15:21:51 följande:
    Här är det åxo väldigt lugnt. Lugnet före stormen så att säga.
    Det är en ny Brio här med. Mocca klädsel!! uj uj uj så snyggt så!

Köpte hem bindor ifall att...
    Nu har man laddat frysen med fika ifall att...
    haha jaa jag har åxå laddat frysen med en massa mat å annat, kylen med....för nu vågar jag inte gå ngn längre bit....gick bort akut till min bm då jag haft värkar fr 23.00, 00,00-06.00 imorse å mått dåligt...så hon kollade honom å sa det med att många bebisar vilar upp sig inför förlossning ett par dagar innan det e dags...
    bindor har jag med, hihi
    mocca klädsel låter fint :)
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-07-29 15:29:30 följande:
    Ska lägga in enbild när jag får hem den!

Skönt att du kolla upp det. Frågade min bm och hon sa samma sak. Har prinsen fixerat sig?
    han ligger neråt med huvudet men har inte fixerat sig, å kommer nog inte göra förens det e dags för krystvärkar....bäddar hans säng nu....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10