Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Perssonlund skrev 2010-08-02 17:57:32 följande:
    Jo det är klart. Men han har det nog gott i din mage. Hade också blivit orolig.
    mjo men jag ringde en Bm som sa att han inte skadas av att jag vrålade, men säkert känner av andrenalinet.
    Min mamma sa det idag med, jisses va arg du varit de sista 2 veckorna....å det stämmer ju med, jag har värsta pms,en å jag vet inte varför????

Bm, sa att det e mkt vanligt i slutet på graviditeten då hormonerna står på sin topp å man har mkt tankar å känslor inför fl.
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-02 18:28:39 följande:
    Sadist är förnamnet! hehehe
    Kan det bero på att man läste till jägare??   ;)
    haha mja jag som trodde jag var den enda här inne som höll på med bdsm Flört
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-02 18:38:07 följande:
    Kan bebben trycka på stora kroppspulsådern även när man står/sitter?

Har huvudvärk,svettas som en galning, blir knallröd i ansiktet och käner mig yr ibland...
    jo men det kan bli så även när man står eller sitter, kommer sjunka om ca 2 v kanske :)

Ngn mer som känner sig helt aggressiv i humöret? har haft typ hemska pms de sista 2 veckorna...
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-08-02 18:42:50 följande:
    Hej! Här har du en till pms-kärring. Grrr vad jag är arg på allt och alla. Ska hem till föräldrarna imorn där hela fam är och ska vara där resten av veckan, får se hur det går hehe. Stor risk att de går mig på nerverna 
    Hey gumman....

Gu va skönt, vet du hur lättad jag blir nu....trodde det var ngt fel på mig...jag tar ju allt som kritik å neg sådan, blir fort arg på bla morsan som sa till mig idag, först så var du enbart orolig, nu e du dessutom aggressiv...
    känns skönt å höra att det finns ngn mer.....börjar ju tro att ngt e fel på mig...
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-08-02 18:45:21 följande:
    Nu har jag varit och handlat förlossningssnacks :) Nån slags nöt- frukt- chokladmix, muslibars och svartvinbärsdricka. Tänkte nog ta med lite mer dricka och ett gäng bananer också. Har ni tänkt ta med nåt i mat och dryckesväg? 
    mums, det där lät väldigt gott, hahaha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-02 18:48:55 följande:
    Okej, jobbigt att inte veta varför man är arg....
    tetta skrev 2010-08-02 18:28:39 följande:
    Sadist är förnamnet! hehehe
    Kan det bero på att man läste till jägare??   ;)
    Nja,kanske SkrattandeHaha!! SÅ fel man kan ha ibland (asg) Skrattande
    Pregga skrev 2010-08-02 18:40:00 följande:
    jo men det kan bli så även när man står eller sitter, kommer sjunka om ca 2 v kanske :)

Ngn mer som känner sig helt aggressiv i humöret? har haft typ hemska pms de sista 2 veckorna...
    Jag är argare eller tror rättare sagt att min sambo ska bli sur för allt så jag hugger till innan jag vet och han som är så snäll och inte vill starta bråk säger bara men gumman ta det lugnt jag mena inte så.... Ibland är det så frustrerande och inte kunna bryta ut så jag fortsätter tills vi är ovänner,men sen ger det sig och vi bli vänner igen....Men det är jobbigt att känna sig "tvungen" till att starta bråk...
    mja asså jag skrev i en annan tråd där alla är i v 37-38 å det finns fler :)
    haha jaa där se man ju , hihi *fnissar*
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-08-02 18:51:41 följande:
    mja asså jag skrev i en annan tråd där alla är i v 37-38 å det finns fler :)
    haha jaa där se man ju , hihi *fnissar*
    Finns fler aggressiva gravida asså....
  • Bubbis10

Malten

tusen tack för ditt svar om pms......

Perssonlund skrev 2010-08-02 18:52:50 följande:
    Pregga- Glömde säga att min svärmor går mig på nerverna. Antingen bryr hon sig inte alls eller överdrivet mycket. Det är säkert bara mig det är fel på men jag fattar inte vad hon håller på med.....

Jag tar också med mig frukt och någon dricka, då jag kanske får föda själv.... Sambon kommer ju men vet inte om han hinner.
    haha jo vissa trycker ju på rätt knappar i ett!!!!
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-02 18:54:08 följande:
    HAHA!!! Trodde du menade fler Bdsm XD
    haha aa det MED! e en trogen utövare, hahaha
  • Bubbis10
    Perssonlund skrev 2010-08-02 19:02:13 följande:
    Ja precis. Ååå blir arg bara jag tänker på henne!!!! Demon
    haha ok, ja allt vissa säjer tolkar jag lite som jag tycker passar för stunden...å blir tvärarg.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10