• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10

ett tips jag fick för att undvika uvi i fortsättningen e att dricka mkt vatten med pressad eller koncentrerad citron i :)

• puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-04-04 10:15:46 följande:
    vanligt med vadkramp.... läser du inte familjelivs graviditetskalender? hihi står däri har jag för mig ;);) krampen brukar gå bort om du lägger dig ner och sätter i foten i väggen eller nåt annat och trycker. du ska alltså trycka med hela foten så vaden sträcks ut.
    hej hej
    jo läste de nu fast under vecka 22 som ja går in i morrn;)
    fy faan va ont ja hade i natt!!
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-04-04 10:23:50 följande:
    hahahaah godmorrn Elinnnnn :)Mja såklart så kastade jag det, fick ju bekräftat att jag inte kissade grönt :)Men nu börjar oron gnaga tag i mig igen...rejält...tyckte jag kände han vända sig om igår men e osäker, jag gjorde som Belly skrev å lutade mig fram-INGEN reaktion...inget ont i ligamenten trots att jag sträckte på mig rejält....å känner inte min son....tycker inte brösten e lika ömma idag...får snart PANIK här....
    men gumman! inte få panik nu. jag har precis haft 2 dagar då jag inte känt min lill*. men igår kände jag den igen. tänk på att det är just dessa veckorna som dem ska växa JÄTTEMYCKET! självklart behöver dem mycket sömn och kanske har bebben lagt sig tillrätta vid ryggen. min gör ofta det och då känner jag inte av sparkarna. mina bröst är heller inte ömma för tillfället, det är ju så ibland. Och ang ligamenten ska du ju bara njuta av att det inte gör ont för tillfället :)
    Vår älskade bebis har BF 100809
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-04-04 10:27:32 följande:
    ett tips jag fick för att undvika uvi i fortsättningen e att dricka mkt vatten med pressad eller koncentrerad citron i :)
    japps. mer surt och mindre sött brukar funka. :)
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-04 10:31:51 följande:
    men gumman! inte få panik nu. jag har precis haft 2 dagar då jag inte känt min lill*. men igår kände jag den igen. tänk på att det är just dessa veckorna som dem ska växa JÄTTEMYCKET! självklart behöver dem mycket sömn och kanske har bebben lagt sig tillrätta vid ryggen. min gör ofta det och då känner jag inte av sparkarna. mina bröst är heller inte ömma för tillfället, det är ju så ibland. Och ang ligamenten ska du ju bara njuta av att det inte gör ont för tillfället :)
    jo klart jag e glad över att ligamenten inte gör ont, men det e konstigt då dom växer just nu såå mkt. borde ju kännas.å mina bröst har vart riktigt ömma i hela graviditeten, visst som e fortfarande lite ömma men inte så idag som dom brukar på morrnen.....jag tyckte jag kände han igår som om han vände sig om, men e osäker....
  • Mandy86

Jag vill också vara med här på ett hörn =)

Bf 9 augusti

• Bubbis10

Pratade med en bm nu då jag börjar få panikångest, å jag ska åka upp för att stilla nerverna, skriver sen.
    kram å tack för allt...

• mammailund85
    Mandy86 skrev 2010-04-04 10:34:55 följande:
    Jag vill också vara med här på ett hörn =) Bf 9 augusti
    Välkommen hit! Är det första barnet?
  • mammailund85
    Pregga skrev 2010-04-04 10:37:44 följande:
    Pratade med en bm nu då jag börjar få panikångest, å jag ska åka upp för att stilla nerverna, skriver sen. kram å tack för allt...
    Pregga du har säkert inget att oroa dig för. Men skönt att du får komma in snabbt så att du kan bli lugn. kramar
  • elinnnnn
    Malten skrev 2010-04-04 10:41:36 följande:
    Pregga du har säkert inget att oroa dig för. Men skönt att du får komma in snabbt så att du kan bli lugn. kramar
    Pregga: håller med malten... kramar
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10