• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:38:13 följande:
    Man kan inte bli FÖR bortskämd under en graviditet:0) hahahaha kom ihåg d. D e bara minder synd om en.
    hahaha ok, ska ha det i åtanke...gu asså jag verkeligen avsyr mitt x just nu...jag ville inte åka spårvagn till läkaren igår med all fylla å ensma med lillan på en lång fre, så jag tänkte att han får banne mig köra upp mig, det e ju viktigt! aset svarade inte ens i tel....såå en väninnas man fick komma sent å åka långt trots att han skulle upp tidigt idag....tack gode gud för vänner...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-03 23:40:58 följande:
    haha hon har en svart dvärgvädur här..han e såå söt asså...som en liten hund :) Jag gjorde nu som Bm sa åt mig, duchade av mig nertill innan jag kissade, bytte fr lågenergilampa i badrummet till en vanlig å sen kissade i ett glas, jag KISSAR INTE GRÖNT ÄNDÅ =) WIIIII, VILKEN LÄTTNAD....MEN JAG HAR INTE KÄNT LILLEMAN SEN IGÅR JU =(
    Han ligger kanske å sparkar innåt mot din rygg. Då känner du d inte alls. Min har varit i full gång denna vecka, men annar så e jag glad om jag känner av honom 1 gång var 3:e dag:0/  En lite lat unge alltså!
  • Bubbis10

Typiskt, min data varnar för att den e överhettad...måste stänga av men jag hoppas vi kan höras mer imon, sov göttans med er  å Glad påsk {#lang_emotions_smile}

T0va-kallas du för fru kiwi på tradera?

Kram på er :)

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-03 23:46:17 följande:
    Typiskt, min data varnar för att den e överhettad...måste stänga av men jag hoppas vi kan höras mer imon, sov göttans med er  å Glad påsk T0va-kallas du för fru kiwi på tradera? Kram på er :)
    Okej höres. Kram å sov gött.
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:45:06 följande:
    Han ligger kanske å sparkar innåt mot din rygg. Då känner du d inte alls. Min har varit i full gång denna vecka, men annar så e jag glad om jag känner av honom 1 gång var 3:e dag:0/  En lite lat unge alltså!
    hahaha jo kan ju vara så sen har jag ju moderkakan i framvägg så...jag har åxå haft uppehåll med att känna, men nu har han vart så aktiv ett par dar..å jag hade hoppats på att det skulle hålla i sig ....
    måste stänga av nu, den börjar lukta bränt datan...hua...
  • t0va
    Pregga skrev 2010-04-03 23:46:17 följande:
    Typiskt, min data varnar för att den e överhettad...måste stänga av men jag hoppas vi kan höras mer imon, sov göttans med er  å Glad påsk T0va-kallas du för fru kiwi på tradera? Kram på er :)
    nope det är inte jag. Minns inte vad jag hade för nick där, men ingen kiwi i alla fall.
  • knyzzel
    t0va skrev 2010-04-03 23:54:57 följande:
    nope det är inte jag. Minns inte vad jag hade för nick där, men ingen kiwi i alla fall.
    Hur e d me dej å d dina då?
  • t0va
    knyzzel skrev 2010-04-03 23:56:20 följande:
    Hur e d me dej å d dina då?
    jodå... jag har superont i fogarna, får skylla mig själv som packat lite väl mycket. Lyfte en kartong som var aningen för tung också... dumma jag.

Kaninen som är sjuk verkar vara lite piggare men det lär bli vetrinären på tisdag. Hon har en knöl vid käken så gissningen är att det är en tand som bråkar. Fast hon har slutat nysa så det är alltid något. Men lite jobbigt när ninen är sjuk och den inte kan säga vart det gör ont om det nu gör ont. Men förhoppnignsvis så är det någon inflammation som går över.

Själv då full fart?
  • knyzzel
    t0va skrev 2010-04-04 00:19:05 följande:
    jodå... jag har superont i fogarna, får skylla mig själv som packat lite väl mycket. Lyfte en kartong som var aningen för tung också... dumma jag. Kaninen som är sjuk verkar vara lite piggare men det lär bli vetrinären på tisdag. Hon har en knöl vid käken så gissningen är att det är en tand som bråkar. Fast hon har slutat nysa så det är alltid något. Men lite jobbigt när ninen är sjuk och den inte kan säga vart det gör ont om det nu gör ont. Men förhoppnignsvis så är det någon inflammation som går över. Själv då full fart?
    Ja, jag har jobbat 117 timmar denna månaden på lager (monterar sopkärl). D e ganska tugnt ska jag säga. Mycket lyft å jag räknade ut att på en arbetsdagdag (ca 4-7 timmar) så går jag ca 8000 steg. man är ganska trött på kvällarna å påskhelgen var väldigt efterlängtad ska jag säga{#lang_emotions_undecided}
  • Belly
    Pregga skrev 2010-04-03 23:02:56 följande:
    asså idag, att jag inte kräktes e ju helt otroligt, fast det va nära....skulle gå in å ge kaninen lite äpplebitar..å ser att han ligger i sin bur bekvämt å tillrätta å äter på ngt-SIN EGEN SKIT!!!fy sjutton va vidrigt. jag ropade till min dotter, men uuuuuuu ta KANINEN, snuskovitch! Varför gjorde han så? har aldrig hänt innan....japp jag höll på å kräkas....har svårt å se på stampe på samma sätt igen....
    Det gör vår kanin också och det är helt normalt..:) Som Tova skrev, det har med vitaminer m.m. att göra... Kanske inte jättefräscht, men det är ju smidigt att dom fixar sina egna "kosttillskott"...{#lang_emotions_smile}
    BF: 2010-08-27
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10