Vi fortsätter, Bf aug 10
lillabambi skrev 2010-08-03 18:37:02 följande:
det är där jag me har ont fast du kanske inte har de i revbenen ?
ok, mja asså jag vet inte, jag ringde morsan å frågade å hon sa att det säkert e Dominic som trycker på ngt med rumpen....å ja jag skulle nog säja att det e vid revbenen...svider till å typ bränns ju?! samma?
ska ju på Tul imon, ska be dom kolla då...
augustibarn10 skrev 2010-08-03 18:38:37 följande:
Hej tjejer! Besöket hos bm gick inte riktigt som väntat

har varit en runda på förlossningen och gjort ett ultraljud och kollat så att allt är bra med bebisen, vilket det va tack och lov. Men nu är jag på bb istället för att de vill hålla koll på mitt blodtryck vilket va uppe i 160/105

så det blir att sova här inatt.
Oj, men va skönt att allt var bra med bebben ...å att du e kvar känns ju tryggt då har dom full koll på dig :) förstår att det inte känns så kul, men du e på rätt ställe..
Malinski79 skrev 2010-08-03 18:49:50 följande:
Så får jag oxå ibland....Det känns som det "bränner" precis under höger bröst,jag tror det är något som hamnar i kläm...
Jag är såå glad nu, min prinsessa har varit jätte lugn idag, men nu så är det full rulle igen

jo men exakt, detta har jag aldrig kännt innan ju....men säkert ngt som kommer i kläm då dom e rätt så stora nu, va härligt att hon har full fräs nu, haha e liiite jobbigt när dom e för lugna.
ang lös mage som vi pratat om alla nu ett par gng, mitt håller i sig men nu har jag fått för mig att det e pga rötmånad?! Å jag som trodde benhårt att min lille skulle komma tidigare....tro inte det längre, jag kommer nog gå över-inga värkar längre,nada!