Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-01 22:47:55 följande:
    hahaha aa asså jag läser den andre tråden å skriker av skratt här nu..... hua halsfluss e inte nice asså...uch, stackare, ja smittsamt så in i helsike me...men man får la inte penccelin för det längre? jag har varit på 3 vul samr 1 ul. men ska ha mitt rul den 26 mars. Vet inte hur det ser ut nu på ons om det blir ett vul för å kika på livmodertappen....jag vill ju me se vad det blir så jag kan förbereda lite hihi
    Läste bara lite snabbt, för jag hade inte läst alla inläggen här. Måste ju hålla sig uppdaterad. Nyfiken i en strut som man är.... hihihi. Jo hon fick penicillin stackaren. Har precis avslutat sin kur mot spring mask (hela familjen även vovvarna för säkerhetens skull) Så j*vla äckligt att bara tänka på det & medicinen lika så. FY!

Jag känner mer att det blir en person när man vet könet. Har så mycket unisex kläder, lakan, vagnen m.m så d kvittar. Dotterns sittvagn är inte unisex. D e en Emmaljunga skoter pink check.

Allmän fråga Hur sa ni med ett mindre barn sedan tidigare lösa detta med vagnfrågan syskonvagn eller enkelvagn (d äldre syskonet ska ju ändå börja gå & d räcker med ståbräda h*n blir trött å bärsele som komplement till minstingen om den äldre vill åka en liten bit)?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-01 23:05:35 följande:
    UUUUUUUUUUUU, springmask...fy sjutton. jaså hon fick pencellin..hm, en väninna blev nekad det å fick höra att det går över typ. kanske olika då...tur att hon fick lillan, inge kul å vara sjuk jag vill veta då jag inte har ngt sparat fr dottern, hade ju inte en tanke på att skaffa fler barn. haha å eftersom jag nu blir själv med allt så e det rent ekonomiskt lättare för mig att köpa innan det jag vill ha..men men får la se. För könet i sig spelar INGEN som helst roll....
    Förstår dig till fullo. Vi tänkte lika dant när vi väntade första, att det är lättare att köpa till ett kön än till båda, men försäkerhets skull köpte vi d minsta i unisex iallafall. Vår dotter är den första på vår sida sedan min 18 åriga kusin var lite så här var d kläder & pressenter så att hundarna försvann nästan i allt papper (vi har inga små hundar precis heller)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-01 23:23:29 följande:
    haha va kul :) sånt e ju uppskattat när man får smått, fick åxå en del fr dotterna föräldrar å systrar samt fr min sk fam...jisses, ja mitt x dom har ju bara pojkar på sin sida, förutom hans syster berhatrollet då. hahah men hon ser ju ut som en så.... när dags att sova.... natti natt...sov så gott.. kram
    Ja, väldigt. Man känner att barnet är välkomnat av hela släkten när dem kommer så glada & gratulerar. Dessamma ska oxå kojsa mig nu i vår renbäddade säng. Ska försöka få maken oxå me in å kanske att d händer något kul:0) Får ju passa på nu när risken är liten att bli gravid (för er som inte vet jag e redan gravid i vecka 19 nu)
  • knyzzel

Hahahaha... Vilka drömmar ni har! Ska bara ut med vovvarna

• knyzzel

Så nu e jag tillbaka. Ja var va jag. Jo drömmar! jag har drömt nått som fick min sambo att vakna till en mardrömm! Jag drömmde att han TÄNKTE vara otrogen med nått yngre å drömmen var så verklig att det tog flera min efter d att jag vaknat till att jag fattade att d var en drömm, men även då var jag bara tvungen att smälla till honom (iförebyggande syfte) Stackars j*vel. D konstiga är att jag drömde samma sak med dotter i magen:0) D e min största skräck att att han ska lämna mig eller att jag ska bli tvungen att kasta ut honom. inte för att jag inte skulle klara mig, men han e ju min stora kärlek sedan 8år:0)

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 19:23:25 följande:
    Nej, jag menade inget illa Elinnn, klart vi alla e glada å det räcker ju mer å blir över bara barnet e friskt. Men vissa kan ju ha en önskan ...tänkte bara ¨då du va så säker....
    Ja ja... men vi har ju jätte kul här inne ju. Folk som inte varit här vet inte vad dem går miste om alltså{#lang_emotions_tongue_out}.

Ställd till en sen här hemma i dag å gjorde en höna av en fjäder, vad d handlade om vet jag inte, men nått positivt måste d ha varit, för jag slapp gå till affären. D gjorde sambon å han tog med dottern. Dem handlade fiskgratäng, hello kitty glass å cola. Måste försöka minnas vad jag sa (vill ju göra om det. Kan d ha varit att jag sa att jag var trött, att jag föreslog att han skulle städa medan jag gick eller var d tårar som kom när han vägrade göra det? Ingen aning{#lang_emotions_undecided} Hjälp mig att förstå d obegripliga{#lang_emotions_wink}
  • knyzzel
    Malinski79 skrev 2010-03-02 19:19:52 följande:
    Hej hej tjejer!! Ser att ni "efterlyser" andra på dagarna...Själv så JOBBAR jag 100% måndag till fredag Så hinner aldrig sitta här på dagarna om inte dottern är sjuk då!! Här är allt kanon (hoppas jag iaf) känner ju inte heller nåt,tror ju iaf att jag känt mini ett par ggr + att magen vuxit massor
    Samma här är stor som om jag väntar en elefantkalv.  Omkrets= ekvartorn, men jag vet inte om junior har sparkat. jag har sätt det på UL, men som sagt vet inte om jag känt det.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 20:13:14 följande:
    jag tror jag befinner mig i FAS 2....fr oro till ren HYSTERI! hahahaha blir la vadderad cell snart, å skyddshjälm....
    Hahahhaha. då vet du ju vad du har att se framemot ju. Nä, usch så får man nog inte skämta. Vi alla här inne håller tummarna för dej i morron, så klart. Hoppas verkligen att d går vägen. Själv ska jag tillbaka till studierna imorron å sen direkt till jobbet. Så tradigt!!!!!!!!!!!!! Men man vill ju ha pengar typ. Nått kul på tv i kväll?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 20:24:47 följande:
    hahaha jo jag vet ju det å e väl förberedd....asg... tack så mkt gumman, va göllig du e.. haha jag köpte en tia lott för en stund sen, å jag köper ju typ aldrig lotter. så sa jag till lillan, om vi vinner ngt så gör vi ngt jättekul...hhahaah ungen svarade-jaa vi åker till danmark!!! att jag inte dog av skratt.... japp fas 2...undrar just vad som händer när man når fas 3....vill nog inte veta....hahahahha börjar la höra röster typ.....hahaha
    Ja, varför inte. D e ju till & med utomlands hahahahaha Själv så sitter jag här å sörplar cola, missbrukare som jag är{#lang_emotions_surprised}
    Malinski79 skrev 2010-03-02 20:24:45 följande:
    Haha,ja alltid retar det någon =) Önskar faktiskt ibland att man kunde va lite "ledig" mitt i veckan..Nu är jag ju väldigt tacksam att jag sällan jobbar kväll å aldrig jobbar helg,å inte sambon heller..Så vi har tur faktiskt...
    Jo d låter ju lite skönt faktiskt. Själv jobbar jag mån-lör, men bara korta pass 4½-6½ timmar. Mer om jag vill, men NEJ tack
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 20:35:22 följande:
    haha jo det e ju det, hon å jag åkte ju själva till danmark i nov å tog in åå hotell mm, hade helmys...sen 2 v senare drog jag  x.et till london.... jag tycker det e skönt å få vara hemma lite nu men samtidigt så saknar jag min sysselsättning...
    Jo, jag har oxå d problemet. MAX en vecka sen måste jag ha omväxling. Med dottern så var jag mammaledigt 8 mån sen började jag jobba 2-3 dagar i veckan 4-6 timmar. Hon var så snäll å sov bara nästan & sen så pumpade jag ut (hon kunde inte ammas ordentlig & sög fel) så att maken oxå kunde få mystit.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10