Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-02 20:48:35 följande:
    naaw, men va mys att dom åxå fick den kontakten....hihi asså jag har som ett litet tryck i underlivet ngn gng per dag....det går över men det känns som om man haft lite hård sex typ....? har du med så? hm, jag va hemma me dottern i 1 år ca å tom lite mer tror jag...
    Ja, speciellt när jag reser mig från toa eller om jag suttit på huk & lekt med dottern på golvet å inte haft stöd undertill lixom. Känns som om ungen ska börja trilla ut eller nått! Jätte läskigt
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 21:17:45 följande:
    ok, då e det inte bara jag då...har jag suttit länge lite obekvämt å inte riktigt bra så känns det så....ja som om ngt trycker på å ska ut...ska ta upp detta imon, tack för svaret....känns ju lugnare att fler känner så...även den kära leken å vi ligger med lika i tiden...
    Ja, kan du inte säga vad du fick som svar sen? Snälla!!!!!! Är inte orolig, men d hade varit roligt att veta. Kände inte detta med dottern, men jag vet att min beckenbotten är svag... om d kan var d?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 21:39:01 följande:
    Jo självklart så ska jag skriva vad jag får för svar, hehe ok, mja min bäcken botten e nog inte svag...eller inte vad jag vet, inget dom sa när jag väntade dottern iallafall....men jag ska fråga :)
    Måste bara berätta något helt annat. Har satt upp oss på en lägenhet nu. Ska se om jag kan lägga upp ritningen på i mitt galleri
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 21:44:08 följande:
    Åå va spännande =) vad e det för läg å var??
    Ett hus bort. Vi bor ett hyreshus område med 19 hus på 2 rader mitt i mot varandra. Nordens största inglasade innergård faktiskt! Nu bor vi i en läg. på 63 kvm (2:a) Å den nya läg. räknas som en 3:a men man får göra om den till en 4 eller 5 om man vill UTAN att hyran höjs. Den nya läg ligger på 83 kvm, men d skiljer bara 900:- i hyran. D gick att lägga in den:0)
  • knyzzel

Nu bor vi på 3:an å den nya ligger på 12:an

• knyzzel
    carohl skrev 2010-03-02 22:00:57 följande:
    Hej tjejer!! Nu är jag hemma igen efter att ha varit i uppsala och köpt en data yeiiiiijjjjj hihi... Aja tänkte fråga om någon hart sett/hört nå om nallepuhmamma??
    Hej hoppas att du hade roligt. Nej inte ett pip från henne nu i kväll i alla fall.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 21:59:04 följande:
    oj, låter ju kanon fint....ska kika lite på dina bilder då =) å grattis till fyndet eller vad man säjer, hahaha
    Japp den e verkligen söt. Måste ses!!!!!!!!!!!!! Av alla!!!!!!!!!!!!!!!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 22:03:02 följande:
    GUUUU va söt du e :) blir ju rörd här....tusen tack för presenten..... jisses, va glad jag blir ....puss
    Funkade d?! Va bra Har aldrig gjort d innan. Tänkte prova till mig själv först..... D GICK INTE! Tänkte att du säkert uppskatar lite extra om tanke.
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-02 22:09:59 följande:
    tack jo det var trevligt! Konstigt att man inte hört nå undrar om hon tog sig iväg nå...
    jag vet inte ens att hon skulle någon stanns?! Missat d helt.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-02 22:10:24 följande:
    naaw det gör jag verkeligen, du va mig en riktig sockerduva åter igen tusen tack, jag blev alldeles rörd här ju.....
    Så ja bara gråt ut.... {#lang_emotions_innocent} Kolla nu läg. jag sitter här helt laddad för att kolla vad ni tycker ju{#lang_emotions_sunny}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10