Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-03-09 22:39:56 följande:
    Klart att det kommer att gå bra gumman!!!
    Ja, jag hoppas d. Jag e bara lite uppspelt nu i kväll. Sitter vid datorn å pimplar 7-up å äter twix. hahahaha jätte gott.
    Pregga skrev 2010-03-09 22:38:48 följande:
    hehe tack så mkt, börjar bli lite stolt över den. e mkt för frukt nu, så stod jag i fruktdisken typ i affären så frågade jag en anställd...e det kärnor i clementinerna...hon sa, jo det e det...jag tittade lite å sa gu va gott, så sugen man blir...haha hon tittade på min mage å sa-ja jag förstår det, haha så skalade hon en till mig å sa varsegod....asg
    Ja, å i morron så ska jag på jobbet på kvällen sen å äta smörgåstårta. D va obligatoriskt på nått vis så jag får ju betalt. funderar på att ta med tupperware-burkar såatt jag kan äta smörgåstårta hela natten medan jag sitter här å pratar me er. hahahahaha
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-09 22:48:43 följande:
    7-up herregud vad gott! vad sugen jag blev!
    ja, jag blev lite väl beroende av coca cola så jag fick byta lite.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-09 22:49:30 följande:
    ååå men guu va gött då....hm...blir med sugen nu...haha
    Förra gången jag var gravid kunde jag inte äta varm eller lagad mat på 6 mån så smörgåstårta blev min rädning. olika varianter så får man i sig allt... fett, kalorier mm
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-09 23:01:17 följande:
    Med tanke på att jag har jobbat inom vården mååånga år så har jag torkat mer än en svante i röven (ursäkta tjejer för infot)
    hahahaha.. tror att svante blir mer upprörd över att hans röv omnämns här... hahahaha
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-09 23:04:53 följande:
    Svante finns inte längre... det var många år sen..
    Okej... Sov gott...
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-09 23:12:20 följande:
    pust stön å stånk.....NEJ jag har inte sex, bäddar rent i sängen...guu va klumpig jag känner mig då....haha
    Hahahaha..... bädda rent har jag oxå JÄTTE problem med. Speciellt i Thyras spjälsäng, måste lixom lyfta magen över kanten för att nå ner utan att klämma lillebror/lillasyster, stackarn
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-09 23:16:42 följande:
    står å bäddar i mitt rum å hör ett fasligt oväsen..undrar såklart ....va sjutton e det? kommer fr lillans rum..hon SNARKAR-låter som ett helt godståg...hahaha åå så söt hon e asså....ler
    Naw, va gulligt. måste bara hämta en hello kitty glass...
  • knyzzel

Nä, nu ska jag sova. blev sur på min gubbe. Han tycker inte om något av mina namnförslag, men han kommer inte med ett endaste seriöst namn själv, utan bara sitter å fular sig i soffan. Så nu går jag å lägger mig istället. Ha d gött gumman. Blir nog sen i morron me ska var på d obligatoriska smörgåsbordet till 21:00 minst. karm på dej å er andra. Sov gott

• knyzzel

Gomiddag. Har slutat skolan nu. Fan vad jag hatar engelska. Ska ha ett jätte prov om en vecka. 4 veckors glossor, texter å andra skit övningar. Ska läsa 2 böcker å lämna in 4 nyhetsartiklar (suck) MEN om 1½ timme så ligger jag på KK å tittar på BEBISEN. Är fortfarande lite nervös å undrar vad d ska bli om den nu vill visa det! Vad tror ni om ni får gissa helt fritt?

• knyzzel
    puchelina88 skrev 2010-03-10 10:33:42 följande:
    Hejsan alla! Nu har man vart på Ultraljudet allt såg jätte bra ut hjärtat va så fint;) nu är jag lugn igen hihi!! min moderkaka låg i framväg så därför känner ja inget en! men guud så skönt att få den där inne och att allt va okej;)
    GRATTIS TJEJEN{#lang_emotions_cheers}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10