Pregga skrev 2010-03-02 22:22:21 följande:
Knyzzel det ser stort ut, å terass med...gu va skönt! såg bilderna på vovvisar...gu så fina, å jag saknar min lilla roxi såå mkt. hade ju en sydafrikansk pitbull me 25% rottis i...men kunde tyvärr inte ha kvar henne, hon blev extremt överbeskyddande å råfeminist. hatade män, haha mja inte såå underligt kanske..hahah men hon toleerade inte att ngn man gick nära mig ute, vilket i sig kunde vara tryggt men när hon inte släppte in mina vänner i läg....då funkade det inte. jag va ju inte rädd för min egen hund, men andra var det, å jag visste ju aldrig om hon skulle ge sig på min dotter när dom va hemma själva, inte för att vara elak utan för att sätta sig i rang, å min tös hade aldrig klarat en kamp me den.....knappt jag ju
Ja, jag tycker att den var ett fynd för sig själv! Vi har haft 2 hundar innan dessa Lego vår newfoundlands valp. Han blev bara 11 mån pga en missbildning i levern. Sen köpte vi vår Dobermann- rott.mix, men han var så lilla tilltygad så han blev aggressiv på allvar, inte ens min sambo gick säker. bara jag, så han tog vi bort. Är dem så aggressiva så dem fradgas i kopplet så mår dem väldigt dåligt psykiskt oxå