Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

OJ vad här är dött... hahahahaha

• knyzzel
    SweetLilly skrev 2010-03-08 20:45:07 följande:
    jo fick datum 6/8 nu, så KS kommer ju att bli precis där i månadsskiftet nån gång..
    Grattis å jätte skönt för er att allt såg bra ut.
  • knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-03-08 21:00:51 följande:
    Tack gumman! Gillade ansiktet framifrån annars ser de oftast ut som söta ailien men denna var riktig tydlig! Vad roligt vet du vad det blir ??
    Nej... hoppas att vi får reda på det på onsdag. Jag hoppas på pojke för att vi har namn som vi tror skulle passa då, men sen hoppas jag på en flicka för att vi redan har så mycket flickkläder skor mm så med dem resonemangen så förstår ni kanske att d kvittar... hahahahaha{#lang_emotions_tongue_out}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-08 21:03:32 följande:
    sweetlily Grattis till ett lyckat Rul :) att jag inte skriver så mkt idag beror på att jag e toktrött, å har lite svårt å skriva med mitt sågade finger! kram alla..
    asch... bortförklaringar. D e bara att bita ihopa, för jag e prat sugen nu efter en helg på landet{#lang_emotions_demon}{#lang_emotions_tongue_out}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-08 21:33:03 följande:
    haha jag e heeelt slut, men kommer vara inne imon, å jo jag har saknat dig =) Satt i tel me carohl nu men batteriet dog så jag ska ringa henne igen, men vi hörs imon gums :) Kraam
    Japp jobbar till 14:00 så efter d e jag väl inne
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-08 21:42:08 följande:
    Sweetlilly: grattis till ditt rul! Tog ni reda på vad det var för kön?
    Morsning korsning gumman. Har du haft en trevlig helg?
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-03-08 21:55:35 följande:
    Hej girls! Vill först börja med o gratta Sweetlily till det lyckade ultraljudet. I morgon är det dags för mitt andra ul och under detta ska jag bara njuta! Idag berättade jag för min nya chef att jag är gravid och att jag inte kommer jobba till längre än slutet på juni ungefär (som längst), men fick ett bättre gensvar än jag trott. Skönt, nu kan jag äntligen börja framhäva magen när jag går på stan utan att vara orolig att någon olämplig ska se..:) Är jättetrött nu, har jobbat från 7.30-21.. Hur har ni andra det då?
    Va skönt att du kan andas ut på den punkten. Vet inte hur länge jag vill jobba. Jobba till 4 veckor innan BF med dottern, men d var jobbigt att gå hemma så länge innan. Alla tankarna kom lixom. Vill nog korta ner till 2½ vecka innan, beroende på hur varmt d blir oxå. Arbeter utomhus, men bara 4-6 timmars pass/dag. Fattar inte att du pallar jobba så långa pass. Jag hade somnat stående. Kul me ul i morron. Håller tummarna att allt ska gå bra.
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-08 22:12:14 följande:
    Tjenare Knyzzel! Jo tack min helg var bra. Fast nu sitter jag på jobbet och jobbar tills imorgon. Har jobbat sen imorse, suck! Ska sova nu strax. Hoppas du hade en mysig helg :) Kramen
    Jo, då. Vi hade d jätte mysigt hela familjen. Jag bara älskar landet! Ska dit igen till helgen fredag till söndag så om jag försvinner så e d därför. hahahahahaha  Jag skulle ha jobbat i dag, men glömde körkortet i den andra bilen så jag vågade inte köra. Skulle bara jobba 4 timmar så d känndes inte värt att ta risken för dem böterna.
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-08 22:23:40 följande:
    Vad härligt att ni hade det så bra :). Nä men gud det förstår jag. Böterna man får är ju apdyra! Inte värt! Nu ska jag sussa, ses imorgon då sitter jag vid en dator och inte en mobil :) sov så gott allihopa!
    Gad natt. själv e jag väl uppe lite till.
  • knyzzel

Go`kväll . Sorry i`m late. men jag hade ganska mycket läxa att göra i kväll.

Har UL i morron KL 13:00 WWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ha spännande. Om allt går bra så ska vi fira med fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås å går d mindre bra så ska jag tröst äta fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås.

Kommer snart ska bara ta ut vovvarna. stanna kvar e pratsugen, som F A N

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10