knyzzel skrev 2010-04-05 09:28:00 följande:
Åh lilla gumman! vad jobbigt... Han e ett svin! Men när han ringer så sätter på på din högtalare så fort där är andra som kan höra vad han säger så har du vitne i alla fall på vad han säger.
jo det va jobbigt å ngt som satte sig var när han sa-jaa jag lever ju singel liv nu för dig vill jag inte ha! Mina vänner undrar hur fan jag kunde välja dig som mor till mina barn.men mend et var ju mitt val! Öh...jaa det va det. När vi träffades så sa han ganska så snart att han ville ha barn, å jag ville INTE då...å jag sa till en gemensam bekant, ja jag har inte bråttom då jag redan har en dotter, detta fick han höra å blev fly förbannad å sa att jag va egoist, skulle inte han få bli pappa för att jag hade barn mm....så denna lille prinsen var väl planerad. Vi var tom i kontakt med sahlgrenska fertilitets klinik, samt en privat klinik i danmark. vi ville båda 2.......jag hade vänner med igår som hörde vad han sa, men vill att jag även ska banda det, men jag vet ju inte hur......
knyzzel skrev 2010-04-05 09:29:17 följande:
Nä, men go morron Tjejen. Länge sedan nu:0/
hihi godmorgan, loooong time ago...hihi
Malinski79 skrev 2010-04-05 09:42:59 följande:
Pregga: Gumman...Undrar hur han är funtad i huvudet?!?!?! Å hur FAN tror han att du ska vilja ha med honom på UL å förlossning m.m. när han beter sig på detta sättet?! Det är klart att man önskar att ens barn ska få ha båda föräldrarna,men inte till vilket pris som helst (enligt mig)..Jag tror du å lillprinsen å din prinsessa skulle ha ett bättre liv utan honom...F*n vet va han kan ta sig till med...All styrka till dig!!!!!!!!Jaha ni..Måndag är det idag och på onsdag så ska jag få se min lill* igen...det är då jag ska få träffa en läkare å han ska göra en riskbedömning på den vita fläcken (erogent fokus)...Sen får vi se om det "måste" bli ett fostervattenprov oxå,men det vet jag inte om jag vågar =/ Håller alla mina tummar för att det inte är någon fara med lill*....Men måste erkänna att lite nervös är jag allt,även om jag tror å hoppas att det inte är nåt att oroa sig för...
Ja jag vet ärligt talat inte vad som flugit i han...börjar kännas som om den mannen jag var så ofantligt kär i bara var en illusion, å det e nog det som gör mest ont...jag vill verkeligen att min son ska få en chans till båda föräldrar men som du säjer...till vilket pris då? ....men barnen går ju först å då får man sätta sina egna känslor åt sidan, jag sa till han det igår att om du kommer snacka med vår son på det viset att jag e si eller sån, så kommer DU se till å förlora honom-barn står sin mamma närmast. för han undrade vad han skulle säja när lilleman frågar varför vi inte är ihop, skulle han då säja att mamma e psykopat å luder, eler vad tyckte jag...? jag bet ihop å sa bara, du gör dig sj en björntjänst om du ska hålla på så, för då skadar du ditt barn å e inte längre lämplig. Jag kommer säja som det är, en gng i tiden så älskade vi varandra mkt, å du var efterlängtad, men vi kunde inte leva ihop...då vi inte kommer överrens....
vad det gäller ditt Ul på ons så kommer det gå bra gumman, å jag håller tummarna för dig tills tårna krullar sig här, klart man e lite nervös...men det kommer gå bra ska du se...hoppas dock du slipper fostervattens prov. vilken tid ska du vara där?
Kram