• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-04-05 12:43:38 följande:
    hej allihop. hoppas ni mår bra! :) Går in i vecka 22 idag elnligt rul. och då är lilla truls numera ett barn och inget foster mer Härligt.är det någon här inne som vet hur man får in en bild direlkt i en tråd och inte en länk? kramar om magarna.
    hey tjejen =)
    har inte en aning om hur man lägger in en bild direkt på tråden.....Grattis till v 22 , hihi den går jag in i på tors =)
  • lillabambi

Hej brudar :)
    har haft en ganska lugn påsk då sambon åkte till skåne på träningsläger och en sjuk son. Men var och åt hos svärföräldrarna på påskaftonen och på kvällen kom min älskade sambo hem vi käkade gott  och firade förlovningen sambon gick till o med ner på knä det hade jag inte riktigt räknat med men nu sitter ringarna på fingrarna :) lycka kan jag lova

• augustibarn10
    lillabambi skrev 2010-04-05 13:41:14 följande:
    Hej brudar :) har haft en ganska lugn påsk då sambon åkte till skåne på träningsläger och en sjuk son. Men var och åt hos svärföräldrarna på påskaftonen och på kvällen kom min älskade sambo hem vi käkade gott  och firade förlovningen sambon gick till o med ner på knä det hade jag inte riktigt räknat med men nu sitter ringarna på fingrarna :) lycka kan jag lova
    Grattis! Va roligt. Du verkar ha haft en väldigt bra helg även om sonen är sjuk ;)
  • elinnnnn
    the jeryds skrev 2010-04-05 12:43:38 följande:
    hej allihop. hoppas ni mår bra! :) Går in i vecka 22 idag elnligt rul. och då är lilla truls numera ett barn och inget foster mer Härligt.är det någon här inne som vet hur man får in en bild direlkt i en tråd och inte en länk? kramar om magarna.
    grattis till v.22. det ska funka om du gör såhär: öppna din profil i ett annat fönster. högerklicka på fotot du vill visa, välj kopiera. gå tillbaks till detta fönstret, klicka i här i "svara i tråden" och högerklicka- klistra in.
    hoppas det fungerar

pregga ang carohl det låter ju inte alls bra. men skönt att bebisen mår bra även om hon inte gör det. hoppas hon blir frisk och utskriven snart och kan skriva här och berätta vad som hänt med sina egna ord.
    Vår älskade bebis har BF 100809
  • elinnnnn
    Hej brudar :) har haft en ganska lugn påsk då sambon åkte till skåne på träningsläger och en sjuk son. Men var och åt hos svärföräldrarna på påskaftonen och på kvällen kom min älskade sambo hem vi käkade gott  och firade förlovningen sambon gick till o med ner på knä det hade jag inte riktigt räknat med men nu sitter ringarna på fingrarna :) lycka kan jag lova
    grattis igen. vad roligt, sicken helg du haft :D hoppas sonen mår bättre
    Vår älskade bebis har BF 100809
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-04-05 14:21:07 följande:
    grattis till v.22. det ska funka om du gör såhär: öppna din profil i ett annat fönster. högerklicka på fotot du vill visa, välj kopiera. gå tillbaks till detta fönstret, klicka i här i "svara i tråden" och högerklicka- klistra in.hoppas det fungerarpregga ang carohl det låter ju inte alls bra. men skönt att bebisen mår bra även om hon inte gör det. hoppas hon blir frisk och utskriven snart och kan skriva här och berätta vad som hänt med sina egna ord.
    Jo jag e glad att bebben mår bra å hoppas att dess mamma gör det snart med. Jag låter som sagt henne berätta själv sedan...
  • Bubbis10
    ååhh så romatntiskt, hihi blir så glad för din skull {#lang_emotions_flower}
    Tycker en skååål ta mig F** e på plats, haha

Grattis till er förlovning gumman{#lang_emotions_cheers}
  • Bubbis10

Tjejer vi HÖJER VÅRA GLAS Å SLÅR EN STOR SKÅL FÖR LILLABAMBI Å HENNES FÄSTMAN SKÅÅÅÅÅÅLLL

Å GRATTIS =){#lang_emotions_cheers} {#lang_emotions_cheers} HAHA

• Belly
    Pregga skrev 2010-04-05 15:32:16 följande:
    Tjejer vi HÖJER VÅRA GLAS Å SLÅR EN STOR SKÅL FÖR LILLABAMBI Å HENNES FÄSTMAN SKÅÅÅÅÅÅLLL Å GRATTIS =)  HAHA
    SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL! {#lang_emotions_cheers} Och önskar all lycka!!
    BF: 2010-08-27
  • knyzzel

Hej på er alla. Har surfat runder efter DEN perfekta juniorsängen till dottern, men inte hittat en ända snygg & till bra pris. Hittade hensvik juniorsäng, men den säljs inte på ikea längre... j*vla trams å här i skåne finns dem knappt på blocket heller. Ska ta en dusch med dottern nu sen ska vi göra pannkaker med bacon.... mmmmmm

Hörs sen

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10