Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-08-06 13:01:35 följande:
    Hej tjejer!

Hur är det med er idag?

Hoppas ni har en bra dag och får en underbar helg med era magar

Imorogn är det exakt 1 månad kvar för mig *Jippiiiiiiii* Men tösen får gärna komma liiiite tidigare

Så gött med fredag idag.
    Till mat idag skall jag grilla flintastek och göra god sallad till samt bakpotatis *Mums*

Kram på er!!!
    hey gumman Hjärta
    allt e bara fint här, sov ovanligt länge idag, hihi så man borde skämmas ju..hahaha
    1 månad kvar? men då kan du nästan utgå ifrån 2 veckor :) mat..hm, av ngn konstig anl så har jag tappat lusten för mat de sista dagarna..å kött har jag inte kunnat äta sen jag blev gravid..
    kraam
    tetta skrev 2010-08-06 13:27:16 följande:
    Hej tjejer!

Fick mitt paket från minimundus idag!!     Så nu är allt klart!

Harr klippt gräs och krattat upp äpplen nu ska vi käka sen tar vi nog en tur med bilen. Lämna äpplen till kompisar som har hästar. Lukta lite på hästlukten....

Pregga:  Du får skriva snart en vräkningsorder till prinsen! Han får inte luras så....   :)
    Åh va roligt, paket e alltid kul, hihi va skönt å ha det klart åxå....att du orkar hålla på sådär asså, men du-ge fasen i studsmattan!! hahaha
    jaa snart blir det en vräkning här asså..hahaha e konstigt öm i ljumskarna, men antar att det är tyngden man inte e van vid...kram å hoppas du får trevligt hos vännerna..
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-06 14:45:01 följande:
    Hej hopp!!!!

Nu har jag och dottern varit iväg och hälsat på på mitt jobb..Har ju lovat Ella sen i våras att hon ska få komma och leka där (jobbar på förskola) någon dag när det är lugnt och det har inte blivit av än...Men så kände jag att det va ett ypperligt tillfälle nu innan bebisen får för sig att titta ut

Stod precis nere i källaren och vek ihop MASSOR av bebiskläder och jäklar va magen blev hård av det..Det är första gången jag kände att det va obehagligt!!!! Men det va bara gå upp å sätta sig i soffan så gick de hela över

Hoppas ni alla mår bra, borde väl nästan va dax för ny bebis i denna tråden va?!?!
    hey gumman....

kom just hem efter att ha varit å handlat....står i affären å känner hur jag bli helt blöt mellan benen å det var inte en snygg karl i närheten, haha så jag rusade in på deras toa å bindan jag har på mig ute,tros skydd-var genomvått å rosa. kom just hem å e ap trött å mår lite illa...så jag ska snart vila lite...
    va mys å vika bebis kläder, hihi man kan drömma sig bort lite..
  • Bubbis10

Fick frågan innan idag av en granne om jag väntade tvillingar? hahaha

• Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-06 17:27:16 följande:
    Oj här var verkligen tomt som i graven. Men antar ni firar helg nu eller kanske någon sitter med värkar nu?
    Elinnn,Pregga och ni andra????
    hellu, här e jag...var tvungen att vila lite...känner mig ap trött trots att jag sov jätte länge idag ju..
    elinnnnn skrev 2010-08-06 17:50:18 följande:
    pregga: jo jag vill föda NUUUU typ haha, det är lite pga praktiska saker också, vi ska ju resa tillbaka i september och innan dess måste vi fixa med pass och massa andra tillstånd och sånt. känns stressigt, sen vill jag ju klart föda för att jag är så nyfiken på henne och trött på att vara gravid. hihi även fast det är nåt av dem mysigaste perioderna i ens liv, iallafall för mig.
    haha tror vi alla delar den känslan nu, man älskar att vara gravid men det får gärna dra igång ändå....har inga värkar idag dock...inte nämnvärt iallafall...
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-06 18:16:37 följande:

Elinnn och Pregga

Ni får prova färdknäppen och vist du pregga har ju ingen karl men blås upp gummikent och kör så det ryker tills luften i snorren på han går ut som punktering

Vad är det för busungar ni har i magen????

Hoppas ni slipper gå länge till utan får nosa bebis snart

hahaha fick mig ett gott skratt här nu...om det ändå vore så enkelt att det inte satt i mannens sperma....hahahaah en tanke slog mig just, tänk om jag hade ringt mitt x å sagt åt han, kom å sätt på mig..*asg* han hade nog klickat mig i örat, hahaha

kan man äta skagenröra? asså jag äter som en besatt, men mer småsaker...kex,smörgås, osv...
  • Bubbis10

92% av alla barn föds visst i v 38-42 :)
    nu är jag i samma v som när sottern föddes :)

• Bubbis10
    Mandy86 skrev 2010-08-06 18:43:33 följande:
    Här är det ovanligt lugnt i magen..lalala..
    hihi min e åxå lugn idag, fast när jag la mig å vilade lite innan så blv det la lite trångt för han knödde tillbax, haha
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-06 18:49:14 följande:
    Du kan äta det......
    Åh, tack..e så sjukt sugen på att äta ngt hela tiden nu igår å idag...kan inte sluta, men inte ngn riktig midda ida än sålänge, igår dock var det kalas midda :)
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-06 18:55:20 följande:
    Har fått noja på mango sorbet. Äter det varje dag.. 0,5L !
    haha men det låter gött :)
  • Bubbis10
    tetta skrev 2010-08-06 18:59:37 följande:
    Det är jätte gôtt men kastar i mig det på 10 min!

Min mage är kass idag. Har ont i den med..Ömmar i den.
    Fått använda mina inlägg i bh:n! Läcker som ett såll!
    hm, detta med att läcka, det gjorde jag med lillan...men inte nu...hm...
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10