Nallepuhmamma skrev 2010-08-07 09:26:26 följande:
Pregga:
*Asg* ursäka men stackars dig med dina fötter.
haha mjo visst e dom vrål sexiga ? hahaha dom i ett par pumps ;)
Nallepuhmamma skrev 2010-08-07 09:25:05 följande:
Tjihoooo nu är det "bara" exakt en månad kvar, MEN jag hoppas tösen vill komma ut till oss tidigare
Längtar så innerligt till sessan och hoppas verkligen att hon vänt sig med huvudet neråt nu eller iaf innan UL som är kommande fredag.
Idag är inget planerat så man får nog ta denna dagen som den blir.
Ska strax iaf dricka mina 2 första koppar Hallonbladste för idag iaf...
Hoppas ni andra får en bra dag/ Kram!!!
Det kommer gå undan nu, en månad gumman...vad e det egenteligen av ett helt liv?! hihi Tänk positivt..haha
tetta skrev 2010-08-07 09:38:46 följande:
bebis,
Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.
Vräkningen kommer äga rum snarast, dock senast inom 2 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 100818 (se bilaga 1, UL rapport).
För att underlätta för alla berörda part...er ber jag Dig att flytta ut självmant.
Med vänlig hälsning
Hyresvärden Mamma
hahahaha du e ju för rolig asså :)
tetta skrev 2010-08-07 09:41:09 följande:
Idag satt hon med ett glatt leende och härmade mej. Så ngn bakterie kan det nog va. Hon är ju annars våran avfallskvarn här hemma. Äter konstant och jämt.
men då ger det nog med sig snart ska du se *hoppas*
Perssonlund skrev 2010-08-07 10:05:10 följande:
Läste för ett tag sedan om att Malmö föderskor flyttades till Kristianstad och till andra sjukhus...
Bor du i Malmö?
Pregga: Tycker synd om dig och dina fötter =) ...
tette: Vem är vräkningsorden till?
Här händer det inte så mycket bebis mässigt.... Hade nog tre rejäla värkar inatt, men inget mer. Kanske skulle man sova bort dessa 21 dagarna som är kvar, då är det ju inte så lång väntan om man går över tiden XD
hahaha tackar, aså jag brukar inte få ont av det men igår kväll så kändes det om man säjer så..haha
händer inget här heller nu...e tvärlungt :)
Malinski79 skrev 2010-08-07 10:52:41 följande:
carohl: hur mycket kostade det att lämna in vagnen på service??Vi har ju köpt en på blocket så man kanske skulle lämna in den för genomgång så man ändå vet att allt är ok
Pregga: Ja dina stackars fötter
tetta: MYCKET bra värkningsorder, den ska jag spara...
Kan säga att jag inte känt nåt alls av någon sd eller förvärk etc. Men det trycket som jag hade neråt igår det va inte skönt...Så om jag ska känna sånt tryck när jag reser mig eller går då kan prinsessan mer än gärna inte behöva vänta alltför länge till

Men men, det verkar va ett helt gäng med envisa bebisar här inne så det är nog bara ställa sig in på att minst gå fram till BF...Vilket är en EVIGHET för mig

1/9!!
gumman, jag har inte heller kännt ngt inatt, mer än att han e ovanligt lugn...haha jaa mina fötter, ajaj..haha men det ger med sig, var uppe å kissade minst 11 gng inatt :)