Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-08-06 23:01:17 följande:
    Go`kväll mina damer. Allt väl? Nu sover båda mina kottar IGEN. Thyra har fått rutin på att vila middag 2-3 timmar så då ligger vi alla 3 utslagna här hemma hahahaha...

BM va här i dag ju å vägde Devin. Han har gått upp 200g sedan i lördags... YES! Han växer så d knakar.
    Gokväll stumpan :)
    haha jaså nu sover de små, åh va mys det låter aså...Hjärta aså din dotters kommentarer får mig att vika mig av skratt, hon e så underbar :)  gu va skönt att han går upp som han ska, hur mkt väger han nu då?
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-06 23:28:25 följande:
    Ja, jag missade jätte mycket under dem 10 dagarna på neonatalen hahahaha. Igår så va vi i affären å skulle handla lite ficka (hon e väldigt tydlig i sitt språk för att var 2½ bara, men ibland så blir vissa bokstäver till andra som K=S) i alla fall så stannar hon till vid en hylla å säger
    -Sånna mamma behöver jag å tar fram ett packet tom och Jerry-kex
    -Nej inte i dag svara jag
    - Joooo! E du helt dum i huvet, eller?! får jag tillbaka.
    - NEJ! Nu går vi säger jag avslutande.
    Då ställer sig den lilla loppan å skriker:
    -JAG VILL HA SEX (kex med K som i kiosk)MAMMA! JAG MÅSTE!
    hahahahaha tjuter av skratt.....sicken unge du har asså.....Skrattande

du, min prins e mkt mkt lugn idag...asså han har ju sina dagar då det e så....men nu e jag lite orolig IGEN...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-06 23:39:13 följande:
    Men gumman då.. Tur att jag e här då å kan lugna dejOskyldig Tänk på att där e inte mycket plats där inne nu å d e rätt krävande att röra sig i ett trångt utrymme. Har du provat att sitta/ligga stilla å trycka på där han har sitt huvud. D brukade få igång Devin på slutet.
    jo det e tur att jag har dig, hihi Skäms aså jag vill ju inte putta på honom.....får så dåligt samvete varje gng ju..men det e klart det e trångt, får se sedan när jag lägger mig ner, då brukar han böka tillbax, haha

nu har jag ätit thaigryta med ris...asså jag har fått sån matfrossa det sista 2 dagarna, äter tills jag mår illa ju..urk..hihi NU kom en liten puff...wiiiiiii
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-06 23:53:11 följande:
    hahaha han kan kanske inte röra sig pga all mat du tryck i dej... han ligger kanske där under köttbullar, thiagrytor, chips å dipa hahahahahaha

Själv så får man ju börja hålla tillbaka nu så att man inte går upp mer nu efter hahaha hade ju varit just snyggt. Ska väl börja träna så smått igen när dottern börjar på dagis.
    haha jaa här ska du få listan på de senaste 3 timmarnas intag
    2 st munkar mums mums
    2 st smörgåsar med skagenröra
    1 .2delad fralla med skinka på
    1 jordgubbs yougurt
    ett par syltkakor
    En stor tallrik med ris å thaigryta

Gumman, jag mår illa....kan inte sluta äta.....sitter i tel, svarar snarast....kram
  • Bubbis10
    Pregga skrev 2010-08-06 23:56:25 följande:
    haha jaa här ska du få listan på de senaste 3 timmarnas intag
    2 st munkar mums mums
    2 st smörgåsar med skagenröra
    1 .2delad fralla med skinka på
    1 jordgubbs yougurt
    ett par syltkakor
    En stor tallrik med ris å thaigryta

Gumman, jag mår illa....kan inte sluta äta.....sitter i tel, svarar snarast....kram
    jo en liter mjölk åxå å 3-4 glas juice :)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-06 23:28:25 följande:
    Ja, jag missade jätte mycket under dem 10 dagarna på neonatalen hahahaha. Igår så va vi i affären å skulle handla lite ficka (hon e väldigt tydlig i sitt språk för att var 2½ bara, men ibland så blir vissa bokstäver till andra som K=S) i alla fall så stannar hon till vid en hylla å säger
    -Sånna mamma behöver jag å tar fram ett packet tom och Jerry-kex
    -Nej inte i dag svara jag
    - Joooo! E du helt dum i huvet, eller?! får jag tillbaka.
    - NEJ! Nu går vi säger jag avslutande.
    Då ställer sig den lilla loppan å skriker:
    -JAG VILL HA SEX (kex med K som i kiosk)MAMMA! JAG MÅSTE!
    har min väninna i tel nu å läste upp detta, hon skrattade gott å sa-hm, det har hon nog hört fr sin mamma, hahahahhaahhahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-07 00:15:59 följande:
    hahahaha D e kanske dax att hitta andra kodord för sex nu hahahaha

Men jesus vad du kan äta då?! e där plats för den bebis?! hahahah Har försökt fixa lista till Barnfödda-tråden men den blir inte så fin hahaha ser för j_vlig ut hahaha
    haha eller hur, gubbem ska vi myyysa FlörtFlört

ja jag vet, det spänner i skinnet nu....e proppmätt, mår faktiskt illa här....
    såg det å la in en kommentar, det blev riktigt bra!!! jättefint gjort gumman, hihi
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-07 00:21:58 följande:
    tackar så mycket kanske - Älsking... vill du ha kex?
    hahahahaha
    hahahaha aaa det blir bra :) gu sååå svullen jag e nu om fötterna, dom har nog nått sin klimax nu....hua
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-08-07 00:26:57 följande:
    Mina blev som vanlig igen typ 3 dagar efter att Devin kommit ut. Men dem var så svulna på slutet att jag fick nageltrång på nästa alla tårna på båda sidorna å vissa tår e inte sig lika än...
    haha ok, asså seriöst...jag mår lite illa av allt jag ätit...ska ta ett foto här, en sek ska du få se...hahahaha
    grodfötter....har inga vrister kvar ju, haha
  • Bubbis10

Fick lite hjälp av min dotter nu innan hon skulle sova att smörja dom då jag inte når ner, haha han sa -mamma du har grisfötter nu, hahaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10