• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • knyzzel
    knyzzel skrev 2010-04-05 22:56:30 följande:
    Kul att kunna locka till skratt... Börjar bli en vana, va? Fy fan va äkligt. jag hade nog spytt själv... mest för att hemnas givet vis. Sen hade jag släppt en brakare å sagt... Trodde att d ingick i servicen hör eller du betalar extra för att slippa gå på toa?
    hämnas & här, inte hemnas å hör
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 22:56:30 följande:
    Kul att kunna locka till skratt... Börjar bli en vana, va? Fy fan va äkligt. jag hade nog spytt själv... mest för att hemnas givet vis. Sen hade jag släppt en brakare å sagt... Trodde att d ingick i servicen hör eller du betalar extra för att slippa gå på toa?
    haha jaa du har en humor som jag älskar, å du får mig ofta att brista i skratt. du har ett framåt sätt som jag gillar å du sparar inte på orden, hahahaha me love it :)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 22:57:45 följande:
    sitter här i min mjuka luvtröja i velour å får för mig att dra ner dragkedjan, å kika ner på magen som nu ligger rätt så högt...å ser ...2 stora pattar som ligger å vilar på min mage....å undrar, varför köpte jag amningskudden....hm, ja antagligen för att magen kommer försvinna så då får tuttarna hissas upp å vila på knäna ist...snyggt! haha åå fy asså...jaja men jag vet vad jag får för det..
    jaha... själv struntade jag i amningskudde... Jag lever i förnekelse om att mina pattar kommer att hänga eller försvinna hahahahaha
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 23:00:44 följande:
    jaha... själv struntade jag i amningskudde... Jag lever i förnekelse om att mina pattar kommer att hänga eller försvinna hahahahaha
    hahahahah jaa det får vi väl hoppas...jag förväntar mig 2 vändstekta ägg sen....hahahahaha men jag köpte amningskudde, samt gravidkudde.
    nu har jag en massa till liten med, som jag handlat....hahahaha
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 23:05:21 följande:
    hahahahah jaa det får vi väl hoppas...jag förväntar mig 2 vändstekta ägg sen....hahahahaha men jag köpte amningskudde, samt gravidkudde. nu har jag en massa till liten med, som jag handlat....hahahaha
    Jag väntar mig min kropp tillbaka;0) hahaha men sambon är realist å förväntar sig tennisbollar i fotbollstrumpor hahahehehenenenänänänän hmmmm{#lang_emotions_demon}
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 23:11:56 följande:
    Jag väntar mig min kropp tillbaka;0) hahaha men sambon är realist å förväntar sig tennisbollar i fotbollstrumpor hahahehehenenenänänänän hmmmm
    hahahaha aa han e nog realist som sagt...sitter å tittar på min navel...å den ser fin ut, men det va ngt svart ludd i...jag bara euw....tills jag kom på att mina mammabyxor e ju svarta, å luddar lite :)
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 23:14:52 följande:
    hahahaha aa han e nog realist som sagt...sitter å tittar på min navel...å den ser fin ut, men det va ngt svart ludd i...jag bara euw....tills jag kom på att mina mammabyxor e ju svarta, å luddar lite :)
    jasså d var bara d... hade d gällt mig hade jag gissat på svart mögel...hahahaha (börjar bli trött)
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 23:17:01 följande:
    jasså d var bara d... hade d gällt mig hade jag gissat på svart mögel...hahahaha (börjar bli trött)
    haha men fy...mja jag tog ju ena nageln å pillade lite..å dte va ludd...haha men sen kom jag på mig själv att inte peta i lilla naveln mer, kan ju bli irriterat.

asså vissa trådar får mig å bli FÖRBANNAD!!!!
    spiciellt när ngt e såå uppenbart!

www.familjeliv.se/Forum-9-197/m51787041.html
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-04-05 23:25:33 följande:
    haha men fy...mja jag tog ju ena nageln å pillade lite..å dte va ludd...haha men sen kom jag på mig själv att inte peta i lilla naveln mer, kan ju bli irriterat. asså vissa trådar får mig å bli FÖRBANNAD!!!! spiciellt när ngt e såå uppenbart! www.familjeliv.se/Forum-9-197/m51787041.html
    Ska kolla...
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-04-05 23:27:46 följande:
    Ska kolla...
    mm do it.....jäkla as asså....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10