• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Hej allihop! Hoppas ni haft en bra påsk med mycket ägg och godis. Det har ju varit underbart väder och jag har nog en hel del fräknar på näsan =)

Jag orkar/hinner inte läsa igenom alla 50 sidor ni skrivit under påsken. Har det hänt nåt speciellt?

Kram!

• puchelina88

hejsan tjejer!
    i natt har ja sovit bra och ja har inte haft några mera kramper i vaderna hoppas de inte kommer;)
    hoppas ni får en bra dag!

• den kära leken

Här var det riktigt lugnt idag. Är alla i nån slags äggkoma? Haha

• den kära leken

Sitter och funderar på babylarm, är det nån som köpt eller har tips på vad man ska tänka på när man köper?

• Bubbis10

Hellu tjejer =)

Inatt har jag haft ont i örat, det bara pulserar så det blir läkaren kl 5 i ef, men INGA medeciner. å inatt kändes även mina ligament ordentligt, vilket på ett sätt va lite skönt, en bekräftelse även om det gjorde bra ont, å min lille prina har vart mkt aktiv nu på morrn =)

knyzzel skrev 2010-04-06 00:41:05 följande:
    Ja, nä... inte jag... sitter å äter leverpastejsmörgås med gurka å dricker coca-cola. men sov gott för all del gumman å hälsa så gott till sjuklingen om du pratar me henne.
    haha ok, mja en annan vaknade imorse av tel....e seg då jag sovit illa ett par dar pga örat, å vad det gäller sjuklingen så ska jag absolut hälsa sen när vi pratar. hon lär ju ringa när som =) bäst för henne, hahahaha
    hon skulle ju göra den där hemska undersökningen idag med kameran ner i halsen...hon var lite orolig för det..
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-04-06 10:57:47 följande:
    Sitter och funderar på babylarm, är det nån som köpt eller har tips på vad man ska tänka på när man köper?
    baby larm finns i de flesta barnbutiker tror jag =)
  • Bubbis10

Har carohl i luren nu.....läkarna kan inte utesluta cancer.....{#lang_emotions_cry}
    men det e det INTE!!!!!

• SweetLilly
    Pregga skrev 2010-04-06 11:19:41 följande:
    Har carohl i luren nu.....läkarna kan inte utesluta cancer.....men det e det INTE!!!!!
    usch, vill inte tänka mig in i den situationen, men läkare kan vara så jäkla osmidiga ibland.hoppas dte inte är så farligt..
    Lilla pyret väntas 100806
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-06 11:31:48 följande:
    usch, vill inte tänka mig in i den situationen, men läkare kan vara så jäkla osmidiga ibland.hoppas dte inte är så farligt..
    ja jag hoppas det inte e så givetvis...men hon har genomgått flera olika undersökningar å prover å dom ser inte varifrån hon blöder....å det kommer mkt blod
    dom ville gå ännu längre upp i tarmen å kolla för å se om det kan vara cancer, MEN då riskerar hon sin bebis...å det gör hon givetvis inte så den undersökningen sa hon nej till....nu får vi avvakta å se vad som händer...¨å hålla tummarna..
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-04-06 11:37:55 följande:
    ja jag hoppas det inte e så givetvis...men hon har genomgått flera olika undersökningar å prover å dom ser inte varifrån hon blöder....å det kommer mkt bloddom ville gå ännu längre upp i tarmen å kolla för å se om det kan vara cancer, MEN då riskerar hon sin bebis...å det gör hon givetvis inte så den undersökningen sa hon nej till....nu får vi avvakta å se vad som händer...¨å hålla tummarna..
    Men gud pregga vad e det du skriver det kan bara inte vara sant =( ledsen???
    Nej, nu får vi hoppas att det inte är FÖR det är inte cancer.
    Gud vad hemskt?
    Lilla glada underbara carohl?
    Hur gick detta till?
    Ville inte skriva på hennes sida på fb kan vara väldigt känsligt!!!

Nej nu skall carohl bli frisk NU NU NU NU
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10