• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Sweetlilly: Vad stor magen din har blivit! Vad fin!

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • SweetLilly
    carohl skrev 2010-04-06 18:35:22 följande:
    Sweetlilly: Vad stor magen din har blivit! Vad fin!
    haha nog är den stor alltid
    VAd skönt att du fått komma hem! Verkar inte ha varit så skoj där borta du..
    Hoppas du blir bättre nu och får må bra! Kram!{#lang_emotions_flower}
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-04-06 18:46:14 följande:
    haha nog är den stor alltid VAd skönt att du fått komma hem! Verkar inte ha varit så skoj där borta du..Hoppas du blir bättre nu och får må bra! Kram!
    Ja jag ska må bra nu, jag har dock fått mysa varje dag mest kvällar över att min lilla sessa sparkas och hårt så nu ser man det riktigt tydligt utåt {#lang_emotions_laughing} Vad lycklig man blir då!
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-04-06 18:33:07 följande:
    Elinnnn: tack för fina blommorna!Vad gulliga ni har varit tjejer de här dagarna, det värmer verkligen!Nu är jag hemma och ska få sova hemma weeehooo!! Jag ska dock tillbaka imorgon bitti kl 8 för att ta blodprover och träffa doktorn men sen så skiter jag i sjukhuset. Nu får det vara nog. Fasiken jag hamnade i samma rum med en tant som hade blöja och hon bajsa diarré tre ggr!! Fruktansvärt var det och en till tant i rummet hon bara fes hela tiden.Nu skiter vi i det där med sjukhuset och mitt blod! Jag har tröttnat på det Nu pratar vi bebisar istället!I helgen handlade jag två superfina påslakanset och jag fick en hel kasse babykläder som svärmor hade köpt, superroligt!
    så lite så gumman. roligt att höra att du är hemma igen. Hoppas verkligen det går bra imorgon. När får du några svar? Du blöder inte fortfarande väl?

Låter jobbigt det där med dina rumskamrater på sjukan :P

Vad kul med babyshopping och presenter :)
    Vår älskade bebis har BF 100809
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-04-06 11:52:47 följande:
    Men gud pregga vad e det du skriver det kan bara inte vara sant =( ledsen???Nej, nu får vi hoppas att det inte är FÖR det är inte cancer.Gud vad hemskt?Lilla glada underbara carohl?Hur gick detta till?Ville inte skriva på hennes sida på fb kan vara väldigt känsligt!!!Nej nu skall carohl bli frisk NU NU NU NU
    hej gumman , jaa det e hemskt...å jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte e ngt sånt, men läkarna kan inte utesluta det. Nej skriv inget på fb...tror inte hon vill det...japp, jag har vart skitledsen å orolig för henne. Pratade med henne för en stund sen å hon har fått komma hem idag, men hon ska tillbax imon igen...vi har pratat rätt så mkt å jag å min dotter åker nog uppåt så fort vi båda kan ....
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-04-06 14:09:58 följande:
    Hur stora är era magar tjejer? Min har fullkomligt EXPLODERAT senaste  veckorna, har en ny bild i galleriet.. Var ska detta sluta??
    haha jaa det undrar jag med var det ska sluta, spräckte mina mammabyxor häromdan..å kommer inte i dom som jag fick av carohl heller längre....
  • Bubbis10

Carohl messar dig nu, madde har gått....puss

å du, ljug inte....du börjar se ut som pinocchio....det ÄR allvarligt! men gulligt att du inte vill oroa ngn {#lang_emotions_flower}

Tjejer, idag fick jag ett sjukt sug efter ngn stark mat å så blev det......kan det skada mer än ev sura uppstötningar? det kan det väl inte.....
    ''folk i andra länder äter ju stark mat för jämnan....åå nu ringer hem tel...carohl, jag messar så fort jag e klar...

• mammailund85

Carohl- Skönt att du fått komma hem och kul att tösen håller igång i magen! Den lille håller igång rätt bra här med, men inte så att det känns utifrån..... 

• mammailund85
    Pregga skrev 2010-04-06 19:30:05 följande:
    haha jaa det undrar jag med var det ska sluta, spräckte mina mammabyxor häromdan..å kommer inte i dom som jag fick av carohl heller längre....
    Haha det var inte dåligt. Jag går mest i mysbyxor eller tights och klänning. Fick ett par mammamjukbyxor av mamma som är jättresköna. Hon har alltså inte köpt dem som gravid utan bara för att de var sköna runt magen haha. 
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-04-06 19:15:11 följande:
    så lite så gumman. roligt att höra att du är hemma igen. Hoppas verkligen det går bra imorgon. När får du några svar? Du blöder inte fortfarande väl?Låter jobbigt det där med dina rumskamrater på sjukan :PVad kul med babyshopping och presenter :)
    De kan inte ge mig några svar de vet inte vart det kommer ifrån. Imorgon ska de kolla att mitt blödvärde fortfarande är bra {#lang_emotions_laughing}

Otroligt kul med babyshopping!! Jag blir så glad och nöjd, jag gick in i babyrummet med detsamma när jag kom hem {#lang_emotions_heart} Så mysigt att gå in där...
    Pregga skrev 2010-04-06 19:26:54 följande:
    hej gumman , jaa det e hemskt...å jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte e ngt sånt, men läkarna kan inte utesluta det. Nej skriv inget på fb...tror inte hon vill det...japp, jag har vart skitledsen å orolig för henne. Pratade med henne för en stund sen å hon har fått komma hem idag, men hon ska tillbax imon igen...vi har pratat rätt så mkt å jag å min dotter åker nog uppåt så fort vi båda kan ....
    Hihi ja ni kommer och det ska bli superroligt! {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10