• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Ns mamma
    carohl skrev 2010-04-06 12:30:31 följande:
    Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!
    Hej Carohl, Läste precis allt här..
    Hoppas verkligen att allt går bra och att de snarast hittar vad som är fel!!
    Kram till dig!
  • puchelina88
    Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!
    tänker på dig!
  • Nallepuhmamma
    Ska dom göra flera undersökningar?
    När får du svar?

Tänker på dig!
  • Ns mamma
    den kära leken skrev 2010-04-06 12:57:09 följande:
    Är det ingen som köpt eller tänker köpa babylarm som har nåt tips på vad man ska tänka på?
    Menar du andningslarm eller sån där baby watcher?
  • den kära leken

Baby watcher. Sån man hör om babyn vaknar om man inte är direkt i närheten.

Ns mamma skrev 2010-04-06 13:01:36 följande:
    Menar du andningslarm eller sån där baby watcher?
  • Ns mamma
    den kära leken skrev 2010-04-06 13:04:39 följande:
    Baby watcher. Sån man hör om babyn vaknar om man inte är direkt i närheten.
    Vi ska definitivt ha det, hade det till sonen och det var super! Tyvärr har han lekt med den så det blir till att införskaffa ny. Nu finns det ju dessutom såna där man även kan se babyn. Det man ska tänka på är väl i a f att den har bra räckvidd, och i vårt fall att man ska kunna ha ena enheten inomhus och andra utomhus utan att det blir störningar..
  • den kära leken

okej, ja det ska jag tänka på!

Ns mamma skrev 2010-04-06 13:14:17 följande:
    Vi ska definitivt ha det, hade det till sonen och det var super! Tyvärr har han lekt med den så det blir till att införskaffa ny. Nu finns det ju dessutom såna där man även kan se babyn. Det man ska tänka på är väl i a f att den har bra räckvidd, och i vårt fall att man ska kunna ha ena enheten inomhus och andra utomhus utan att det blir störningar..
  • mammailund85
    Du verkar ha en skön inställning, ja vad hjälper det att oroa sig. Hoppas du får reda på vad det är snart. massa kramar till dig   
  • mammailund85

Babylarm är inget vi funderat på direkt, köper nog det i efterhand om det verkar va nåt som behövs. Vi har fortfarande inte köpt nåt, men nu har jag övertalat mannen om att det är dags att titta på vagn i veckan. Nån som har nåt vagntips? Nån form av duovagn blir det iaf. Har funderat på brio sing då vi kan få låna en sån liggdel, men har hört rätt mycket kritik mot den....

• SweetLilly

Hur stora är era magar tjejer? Min har fullkomligt EXPLODERAT senaste  veckorna, har en ny bild i galleriet.. Var ska detta sluta??

Lilla pyret väntas 100806
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10