• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Åhhh, man räknar verkligen dagarna.

Nallepuhmamma skrev 2010-04-07 10:13:57 följande:
    En dag närmare att få se våran lill* i magen Imorgon är det dags och hoppas,hoppas,hoppas allt är bra med den lill* fortfarande och att h*n vill visa vad h*n är för någon parvel
  • Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-04-07 10:18:34 följande:
    Åhhh, man räknar verkligen dagarna.
    Japp men skönt att det är imorgon kl 9 man får se plutten igen

Har ni också fint väder idag?
    Har ska bli 15-16 grader och vi har nu 10 +
    Ska hänga ut tvätten sen och gå en liten härlig runda med bägge ungarna sen
  • den kära leken

japp här skiner solen, Blir att ta promenad på lunchen.

Nallepuhmamma skrev 2010-04-07 10:45:33 följande:
    Japp men skönt att det är imorgon kl 9 man får se plutten igen Har ni också fint väder idag? Har ska bli 15-16 grader och vi har nu 10 + Ska hänga ut tvätten sen och gå en liten härlig runda med bägge ungarna sen
  • Nallepuhmamma
    den kära leken skrev 2010-04-07 10:50:04 följande:
    japp här skiner solen, Blir att ta promenad på lunchen.
    Vad härligt

Ska snart iväg och handla inför morgondagen då 2 stora saker sker Dels då att man får se plutten men min man fyller ju år så jag måste få tag i någon bra present. Någon som har något bra förslag?

Ska ej va något jätte dyrt eller stort.
  • puchelina88
    elinnnnn skrev 2010-04-07 09:48:06 följande:
    godmorgon" min har också varit VÄLDIGT livlig dem senaste dagarna. när sover den liksom? haha jag är i v.23 nu..... tror inte det betyder att det blir livlig sen också... godmorgon tjejen! jag har gått upp 6-7 kg, vägde mig senast imorse ;)jag ska inte till mvc igen förräns om en månad. har du kollat upp vadkramperna?
    okej nej har inte kollat upp det ska till bm den 29 ska fråga henne då!
  • den kära leken

Nej vi har aldrig köpt presenter till varandra så jag är urdålig på sånt. Köper aldrig presenter. Vi brukar istället ge varandra lite extra ibland. Massage, fin middag, göra nåt jag vet att han gillar.

Nallepuhmamma skrev 2010-04-07 11:00:19 följande:
    Vad härligt Ska snart iväg och handla inför morgondagen då 2 stora saker sker Dels då att man får se plutten men min man fyller ju år så jag måste få tag i någon bra present. Någon som har något bra förslag? Ska ej va något jätte dyrt eller stort.
  • t0va

Ni med kramper, testa att strecha regelbundet och sen sov med fötterna lite högre upp om det går. Hjälper endel tydligen. Själv har jag muskelkramper lite överallt men det är som vanligt, har sluppit vaderna som tur är. Hoppas det håller sig så. tycker det räcker med fogarna som bråkar.

• SweetLilly
    t0va skrev 2010-04-07 11:15:47 följande:
    Ni med kramper, testa att strecha regelbundet och sen sov med fötterna lite högre upp om det går. Hjälper endel tydligen. Själv har jag muskelkramper lite överallt men det är som vanligt, har sluppit vaderna som tur är. Hoppas det håller sig så. tycker det räcker med fogarna som bråkar.
    Ja jag stretchar ofta, det hjälper faktiskt för mina spastiska ben, men tyvärr inte för sendragen i vaderna..typiskt.
    Lilla pyret väntas 100806
  • den kära leken

På lunchen ska jag gå och köpa knappar till koftan jag stickat åt trollet :)

• t0va
    SweetLilly skrev 2010-04-07 11:19:05 följande:
    Ja jag stretchar ofta, det hjälper faktiskt för mina spastiska ben, men tyvärr inte för sendragen i vaderna..typiskt.
    jag med, det var det enda som hjälpte ett tag, nu funkar massage också om det inte är fördjävligt.

Streching hjälpte inte när jag hade sendrag heller i vaderna, men ibland så kan det tydligen hjälpa sa sjukgymnasten. Men det kanske beror på varför man får det.

Ska nog ta och väga mig idag, sist hade jag gått upp 0.5kg på en vecka, är jätteglad eftersom jag bara rasade i vikt i början. Inte för att jag äter så mycket bättre nu men jag äter lite oftare ändå. Ska till dietisten nästa vecka så det är väl bäst att jag gått upp några kg tills dess ;)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10