• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken

Ja när man går igenom svåra saker lär man sig uppskatta livet och det man har. Det är konstigt att livet måste plåga oss lite för att vi ska ha vett att uppskatta det. Jag hade min helvetsperiod från tonåren tills för 5 år sedan. Utan den så hade jag aldrig haft vett att uppskatta livet på det sättet jag gör idag.

SweetLilly skrev 2010-04-07 13:04:11 följande:
    nej man ska vara glad för det man har.. Förr så klagade man för ingeting, men nu iom min sjukdom, och speciellt nu, så har man fått lite andra värderingar..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-07 13:07:22 följande:
    Ja när man går igenom svåra saker lär man sig uppskatta livet och det man har. Det är konstigt att livet måste plåga oss lite för att vi ska ha vett att uppskatta det. Jag hade min helvetsperiod från tonåren tills för 5 år sedan. Utan den så hade jag aldrig haft vett att uppskatta livet på det sättet jag gör idag.
    Nej det är sjukt att det ska vara så, men det kanske är därför det händer..? Jag tror på att allt som händer har en mening och en orsak att lära oss något.

Jag är djup -  I Know
    Lilla pyret väntas 100806
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-04-07 11:45:31 följande:
    hej vänner :)Nu är jag på bättringsvägen efter ca 24 timmar med magsksjuka tror jag aldrig varit så sjuk innan uscha :( Men nu är jag på topp igen men håller mej inne tills i morgon så jag inte smittar någon... Hur är de med er tjejer?
    Usch då.... {#lang_emotions_frown} Krya på dig!
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100825~☆*★~
  • den kära leken

Haha, då kan vi va djupa ihop. Ju mer man lär sig...som de brukar säga.

Glömde att köpa glass när jag var ute på stan och gjorde tusen ärenden nyss. Hmm undra hur jag ska lösa detta. Får gå ut på eftermiddagsfikat och köpa en :)

SweetLilly skrev 2010-04-07 13:11:27 följande:
    Nej det är sjukt att det ska vara så, men det kanske är därför det händer..? Jag tror på att allt som händer har en mening och en orsak att lära oss något. Jag är djup -  I Know
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-07 13:15:10 följande:
    Haha, då kan vi va djupa ihop. Ju mer man lär sig...som de brukar säga. Glömde att köpa glass när jag var ute på stan och gjorde tusen ärenden nyss. Hmm undra hur jag ska lösa detta. Får gå ut på eftermiddagsfikat och köpa en :)
    åhh ja glass är jag sugen på ofta! Just det där kalla..mmums..
  • den kära leken

Ja speciellt en dag som denna! Vill bara ut. Åsså säge rmaken på skype att han varit ute i landet och börjat gräva. Jag blir så avis!

SweetLilly skrev 2010-04-07 13:16:53 följande:
    åhh ja glass är jag sugen på ofta! Just det där kalla..mmums..
  • SweetLilly
    den kära leken skrev 2010-04-07 13:19:07 följande:
    Ja speciellt en dag som denna! Vill bara ut. Åsså säge rmaken på skype att han varit ute i landet och börjat gräva. Jag blir så avis!
    heeh ja det är skönt, dock lite mulet här, solen tittar fram lite svagt ibland bara..
    Men jag gick ut och satte mig på en stol och njöt ett tag, och såg att en massa blommor skjutit skott..det var härligt
  • den kära leken

Ja det kan va stor skillnad på några mil. Jag är ju i stort sätt ute vid havet med och så lite längre söderut än vad du är. Men det verkar bli fint till helgen!

SweetLilly skrev 2010-04-07 13:38:49 följande:
    heeh ja det är skönt, dock lite mulet här, solen tittar fram lite svagt ibland bara.. Men jag gick ut och satte mig på en stol och njöt ett tag, och såg att en massa blommor skjutit skott..det var härligt
  • Lysmasken

Har något å berätta.

Inatt kl 03,28 så fick min svåger & svägerska en son till. Han var 51 cm lång & vägde 3435 g tror jag hon sa.

Å så är det besöksförbud {#lang_emotions_yell}

• sofie och laura

Hej tjejjer!
    Stor städat idag! Och fy vilket helvete med denna bäcken uppluckring jag har inte kul!
    Ska till sjukgymnast inom kort!
    Svettas mellan bena så inne H kan man verkligen böi så svettig hahahahhaa

Nä beställde en jättefin babysitter från barabus shopping på nätet en beige för 549 =)
     300 kr Rabatt

Såg att någon talade om andningslarm. Ja jag kommer att ha det igen då vi blev väl informerade på Neo att fullgågna barn som föds samt prematur barn kan ha andnings stopp upp till 10-15 sek sen börjar de att andas igen.
    Alarmet börjar klicka från 15 sek 5 ggr innan den kommer till 20 sekunder sen brakar världes alarm igång.
    Det alarmet väckte till vårt barn att han blev tom rädd så att han började att andas igen så högt är det.
    JA jag kommer att ha det igen för att stilla min oro.
    1400 kr är litye dyrt men jag tycker att det e värt=)

Gå in på www.andnigslarm.se

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10