Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

knyzzel skrev 2010-03-09 22:34:22 följande:
    Go`kväll . Sorry i`m late. men jag hade ganska mycket läxa att göra i kväll.Har UL i morron KL 13:00 WWWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ha spännande. Om allt går bra så ska vi fira med fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås å går d mindre bra så ska jag tröst äta fläskfilè, klyftpotatis å bearnaisesås.Kommer snart ska bara ta ut vovvarna. stanna kvar e pratsugen, som F A N
    hahhaa alla ursäckter för att äta..mm...jag..öh....känner igen det där...fr någonstans...hahahahha klart det kommer gå bra =)
    Belly skrev 2010-03-09 22:35:25 följande:
    Verkligen sååå fin!
    hehe tack så mkt, börjar bli lite stolt över den.
    e mkt för frukt nu, så stod jag i fruktdisken typ i affären så frågade jag en anställd...e det kärnor i clementinerna...hon sa, jo det e det...jag tittade lite å sa gu va gott, så sugen man blir...haha hon tittade på min mage å sa-ja jag förstår det, haha så skalade hon en till mig å sa varsegod....asg
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-09 22:38:25 följande:
    Jag fick för mig att han hette svante hahahahahaha!!
    hahahaha aa du kan få till det, kallar kims hund stinky, den heter Bella...hahahahaha
    hon skulle ta en duch för hon kände sig stinky, d e ju för rolig asså....haha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-09 22:44:28 följande:
    Det var ju skitroligt ju...
    hahaha eller hur, svampe, svante, lennart å stinky!
    hm...namnförslag här om ngn e intresserad, carohl bjyssar på dessa..hahhahahahaahaah
    knyzzel skrev 2010-03-09 22:46:58 följande:
    Ja, jag hoppas d. Jag e bara lite uppspelt nu i kväll. Sitter vid datorn å pimplar 7-up å äter twix. hahahaha jätte gott. Ja, å i morron så ska jag på jobbet på kvällen sen å äta smörgåstårta. D va obligatoriskt på nått vis så jag får ju betalt. funderar på att ta med tupperware-burkar såatt jag kan äta smörgåstårta hela natten medan jag sitter här å pratar me er. hahahahaha
    ååå men guu va gött då....hm...blir med sugen nu...haha
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-09 22:52:00 följande:
    hahahaha ja jag bjussar på de namnen... hahaha men jag rekommenderar inte att ta de... hahahaha
    hahahah meh Carohl...vad i hela fridens?? gillar du inte dom?
    {#lang_emotions_laughing} hahaha asg
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-09 23:01:17 följande:
    Med tanke på att jag har jobbat inom vården mååånga år så har jag torkat mer än en svante i röven (ursäkta tjejer för infot)
    hahahaha meh...då kan du torka en svante till i aug ? hahaahha
    knyzzel skrev 2010-03-09 23:02:44 följande:
    hahahaha.. tror att svante blir mer upprörd över att hans röv omnämns här... hahahaha
    aa antagligen...hua....hemska syn..asg
    carohl skrev 2010-03-09 23:03:34 följande:
    Jag ska gå och sova nu... gud vad trött jag är! Vaknar supertidigt varje dag... tom på helgerna får jag stiga upp kl 6.30.Imorgon jobbar men inte ett dygnspass till min glädje.Ses/hörs...Sov så gott, natti natt!
    natti natt gumman..sov gott...kram
    knyzzel skrev 2010-03-09 23:06:10 följande:
    Okej... Sov gott...
    pust stön å stånk.....NEJ jag har inte sex, bäddar rent i sängen...guu va klumpig jag känner mig då....haha
  • Bubbis10

står å bäddar i mitt rum å hör ett fasligt oväsen..undrar såklart ....va sjutton e det?
    kommer fr lillans rum..hon SNARKAR-låter som ett helt godståg...hahaha åå så söt hon e asså....ler

• Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-09 23:19:01 följande:
    Naw, va gulligt. måste bara hämta en hello kitty glass...
    åå göttans...mums.hihi
    knyzzel skrev 2010-03-09 23:29:52 följande:
    Nä, nu ska jag sova. blev sur på min gubbe. Han tycker inte om något av mina namnförslag, men han kommer inte med ett endaste seriöst namn själv, utan bara sitter å fular sig i soffan. Så nu går jag å lägger mig istället. Ha d gött gumman. Blir nog sen i morron me ska var på d obligatoriska smörgåsbordet till 21:00 minst. karm på dej å er andra. Sov gott
    oops, mitt x gillade inte flickans andranamn om det blir en tös....men det får han bara finna sig i-jag bstämmer! hahhahaah hoppas du får trevligt idag =)
    Kram
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-10 06:36:43 följande:
    God Morgon tjejer!I dag kl 8.45 ska jag på Ultraljud ska bli skönt då kanske man kan lugna ner sig lite;)men ja tycker att man känner sig ivägen när man är där uppe hos dom lr om man ringer;/
    Godmorgon gumman!
    åå det kommer gå så bra ska du se, vadå i vägen? det är deras jobb å du behöver få en bekräftelse för å må bra! Thats it, lycka till nu..kraam
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-10 13:02:00 följande:
    jo skönt att de närmar sig för oss;)
    Grattis till ett lyckat rul :) där ser du, liten mår bra ...hihi
    jag får ju vänta tills den 26 te.....men men...då e jag ganska så långt gng å man kanske kan se könet =)
  • Bubbis10
    puchelina88 skrev 2010-03-10 14:11:06 följande:
    jo ja vill oxå veta vad är för kön men vet inte tror inte dom säger det är de värsta och se själv är väl inte så lätt!!men känns skönt att Mini mår bra där inne;)
    haha jo va skönt å veta att allt ser bra ut.....{#lang_emotions_smile}
    Jag lääängtar igen, trots att jag var på ul i ons förra veckan...haha man skulle ha ett tittfönster in , haha det beror nog på vem man får om dom säjer ngt eller inte...men jag ska ta reda på det privat annars....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10