elinnnnn skrev 2010-08-15 03:47:07 följande:
får se om jag kanske blir igångsatt då eller så får jag vänta ett par dagar till. hoppas dock att det börjar "av sig självt" då igångsättning kan dra ut på tiden och brukar dessutom vara smärtsammare.
tappen var precis som när barnmorskan på MVC kände på den i tisdags då hon också gjorde hinnsvepning! så hinnsvepningen gjorde ABSOLUT INGEN SKILLNAD. tyvärr ;)
hej gumman...
ja det e min stora fasa att behöva bli igångsatt, efter att jag blev erbjuden det redan i v 38 å fick veta riskerna så vill jag absolut inte det...hoppas du slipper med å att det drar igång snart....
Nallepuhmamma skrev 2010-08-15 08:44:11 följande:
"God" morgon på er!
Ännu en sömnlös jävla natt där ögonen står rätt ut och man vänder och vrider sig och man kan bara inte sova trots tappra försök 
Funderar fasen starkt på att köpa en träklubba och klubba ner mig kommande gång så man sover.
Ska man inte få få vara utvilad nu innan man får sin bebbe?
Nehe det verkar som om man ska vara dödens trött istället 
Dessutom vaknar man av kännslan att man inte får luft,hjärtklappning och svettas som en nygrillad gris.
"Bara" 23 dagar till BF enl BM men fy fasen hur ska man orka? Och dessutom med värk man har?
Snälla gud gör så jag får min hinnsvepning nu den siste Augusti och att den hjälper.
Övertid är jud et sista man vill ha nu.
Nu har jag klagat här...IGEN.....Hoppas ni andra mår betydligt bättre!!!
Hey gumman :)
jag blev faktiskt erbjuden en sov dos av läkaren då jag sovit så sjukt dåligt det sista pga värkar, men jag tackade nej..avskyr preparet...jag har ju fått hinnsvepning 2 gng nu å det har retat upp värkar men inget mer...SUCK. gumman, man får lov å gnälla, hihihi puss
PNC skrev 2010-08-15 10:50:32 följande:
Jag provade färdknäppen jag... Inget gensvar ännu dock. Men trevligt var det! ;)
hahaha låter trevligt, aså efter att vi snackade om det igår så hade jag flera olika drömmar med snusk, hahaha
ngn e utsvulten :)
Ang carohl, jag lovat att uppdatera om det händer ngt mer där :) men hon har täta värkar som e kännbara om man säjer så, guuuu va spännande :)