Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

LillSkruttet skrev 2010-08-15 22:03:00 följande:
    OJOJ!!!! Hoppas allt går bra för Carohl. Lät inte alls bra det där.... Håller tummarna stenhårt. Hur fort kom hon under vård?? Hoppas såååå att allt går bra.
    hon var inne på en ca 15 min tror jag.....
  • Bubbis10
    Obs -VILLE INTE OROA NGN ANNAN NU ELLER SKRÄMMA UPP NGN, UTAN BARA BE OSS ALLA ATT GE EN DEL AV VÅR STYRKA TILL HENNE, FÖR DEN BEHÖVER HON NOG NU.

KRAM TILL ER UNDERBARA{#emotions_dlg.flower}
  • Bubbis10

Funderar själv på att åka in, har haft värkar i timmar nu å känner mig smått mörbultad....det vill inte släppa riktigt å det känns så i ryggen...

• Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-15 22:11:14 följande:
    Hoppsan! Kanske bebis på gång nu då. Lycka till!
    mja jag vet inte....men tack gumman...Flört
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-15 22:17:59 följande:
    Jisses va det händer grejer alltså!!!!

Hoppas bebis är på G för dig nu då!!! Mne ändå inte,för då kan du ju inte uppdatera oss

Men lycka till hur det än blir!!!!

Hjärta
    Fy fasiken va ledsen jag blir...Gråter jag ringer mitt x som verkat sååå angelägen om att vara med på fl, å säjer att jag har täta värkar å behöver ev åka in....han svarar att han väntar på en kille som ska fixa hans data så jag får ta en taxi in så möts vi där?! för som han sa-datan e viktig för mig!
    Trodde inte den usla jäkla idioten kunde få mig att fälla en tår mer...men jag hade fel..fy sjutton för honom.....han kan dra till det varmaste helvetet!!! å jag kommer absolut inte ringa honom när det e dags! Han ska INTE vara med å det e det sista jag säjer nu! E hans data så viktig att han skiter totalt i allt annat då har han inte ett skit att hämta här. jag brukar inte använda mig av svordomar, men nu faan e det jävligt nog!! han kan dra åt helvete, kommer inte ens informera aset när jag åker in ingenting!!!!!!
    han får gå via fr nu, för hit är han inte välkommen.
    jag sa att jag hade värkar, vad svarar aset?-Ja det har man när man är gravid!

Dra åt helvete ditt as om du läser detta!!!!!!!!!!!!
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-15 22:27:58 följande:
    Pregga: Jag ska hälsa så mycket från lillabambi oxå,pratar med henne på fb Hon LYCKAR TILL!!!!
    Tack gumman....ska avvakta en stund till å se vad som händer....känns som om jag blivit påkörd av en buss just nu....kraam
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-15 22:46:24 följande:
    Men jösses!!!!! Gumman, DÄR visade han va han gick för ÄN EN GÅNG *suck* Är datorn MER VÄRD ÄN HAN SON DÅ ALLTSÅ???????? Gaaaaaah, karlslok.....

Nä strunta i att hör av dig till honom när det är dax, det har jag sagt innan å det blev ännu tydligare nu....Ta du med dig vännen eller mamma som du sagt innan!!!

Varför ska han va med å bara få de mysiga med bebisen o han inte varit med nåt innan?!?!

Nä Pregga.......Han "leker ju med dig"!!!!
    pratade med mamma nu, hon blev såklart rasande, å vi ska ta upp det på sjukhuset att han inte ska få ngn info alls. mamma ska vara med...å min dotter sålänge hon kan vara med i rummet vill säja...
    hon frågade nu-men mamma får jag klippa nevelsträngen då? min söt nöt ....
  • Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-08-15 22:58:35 följande:
    Hihihi...Ja hon är ju för go!!!!!!! Ja din mamma verkar ju faktiskt ändå va toppen i allt detta (med tanke på hur det va innan menar jag)...

Finns ingen anledning att han ska få veta när och att du åker in heller...Han verkar ju inte bry sig om det ändå Blir bara så ledsen för din skull då jag vet att du gör det för discoprinsens skull...Men det är inte värt det till VILKET pris som helst!!
    Hihi jo hon e underbar, som jag älskar henne....jo mamma ställer upp nu å det känns så skönt :)
    Nej det e inte värt det till vilket pris som helst,å har han inget eget intresse så vad att göra.

Sms fr Carohl-

Hej Gumman!

lillan mår bra tack å lov,jag har fruktansvärda värkar å det värsta är att jag bara öppnat mig 2,5 cm , en läkare ska kolla så jag inte blöder från moederkakan. det ska nog gå bra.hör av mig när det är klart men det är nog inte förens imorgon. kramen

så nu vet ni åxå....hennes lilla mår tack å lov bra å hon e på rätt ställe :)
  • Bubbis10

När jag sa det till honom agtt han inte var välkommen så sa han bara-jaha, då e det så...så la han på!

• Bubbis10
    LillSkruttet skrev 2010-08-15 22:45:32 följande:
    Men vännen då! Usch, vet inte vad jag ska säga, mer än att det verkar som du haft mer tålamod med honom än han är värd. Han verkar vara en riktig idiot rent ut sagt....
    Styrkekramar!!!
    han e ett rikspucko som enbart tänker på sig själv!
    Malinski79 skrev 2010-08-15 23:14:49 följande:
    Åhhhhhh va skönt!!!!!!!!!! Jag sitter bara kvar för att ev få höra nåt..Men då kan man gå å sova nu då iaf

Jag va lite orolig där faktiskt!!!!!!

Pregga: STYRKEKRAM till dig oxå nu i allt detta!!!!!!! Hjärta
    Jo det känns skönt å veta att hennes lilla mår bra, man kan pusta ut....
    naaw tack gumman, å kram tillbax Hjärta
    LillSkruttet skrev 2010-08-15 23:14:57 följande:
    Åh vad skönt att höra att bebisen mår bra där inne trots det som hände!!

Men du, det låter väl jättebra att din mamma och dotter stöttar dig och kommer att vara med på förlossningen. Om exet ska var med, och OM han ens tycker att han har tid att dyka upp när det väl gäller, vilket stöd är han?? Nejdu, kör på den linje du är inne på nu. Han är som sagt inte värd att du försöker engagera dig så i att han ska få vara delaktig. Han vill ju uppenbarligen inte när det väl kommer till kritan, iallafall inte just nu. Sorgligt men sant. Kram!
    jo det känns skönt...man blev ju orolig som attan för henne....

han är INTE välkommen å jag kommer be personalen på BB att slå på all sekretess....han ska INTE vara med, sanna mina ord. han får ta allt via familjerätten nu, jag har mer än försökt.
    Malinski79 skrev 2010-08-15 23:18:23 följande:
    Om du pratar sms:ar med henne hälsa från mig å lillabambi, jag informerar henne via fb Haha, vi är somm ett stort kontaktnät, inget undgår oss

Nä sov gott nu mina damer!!!

Hoppas på glädjande nyheter från tråden imorrn, med någon /några bebisar...det är vi värda nu tycker jag allt!!!!
    japp, jag har hälsat henne att ni alla tänker på henne å hon tackar så mkt å sänder kramar tillbax Hjärta
    natti natt....sov så gott :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10