LillSkruttet skrev 2010-08-15 22:45:32 följande:
Men vännen då!

Usch, vet inte vad jag ska säga, mer än att det verkar som du haft mer tålamod med honom än han är värd. Han verkar vara en riktig idiot rent ut sagt....
Styrkekramar!!!
han e ett rikspucko som enbart tänker på sig själv!
Malinski79 skrev 2010-08-15 23:14:49 följande:
Åhhhhhh va skönt!!!!!!!!!! Jag sitter bara kvar för att ev få höra nåt..Men då kan man gå å sova nu då iaf
Jag va lite orolig där faktiskt!!!!!!
Pregga: STYRKEKRAM till dig oxå nu i allt detta!!!!!!!

Jo det känns skönt å veta att hennes lilla mår bra, man kan pusta ut....
naaw tack gumman, å kram tillbax

LillSkruttet skrev 2010-08-15 23:14:57 följande:
Åh vad skönt att höra att bebisen mår bra där inne trots det som hände!!
Men du, det låter väl jättebra att din mamma och dotter stöttar dig och kommer att vara med på förlossningen. Om exet ska var med, och OM han ens tycker att han har tid att dyka upp när det väl gäller, vilket stöd är han?? Nejdu, kör på den linje du är inne på nu. Han är som sagt inte värd att du försöker engagera dig så i att han ska få vara delaktig. Han vill ju uppenbarligen inte när det väl kommer till kritan, iallafall inte just nu. Sorgligt men sant. Kram!
jo det känns skönt...man blev ju orolig som attan för henne....
han är INTE välkommen å jag kommer be personalen på BB att slå på all sekretess....han ska INTE vara med, sanna mina ord. han får ta allt via familjerätten nu, jag har mer än försökt.
Malinski79 skrev 2010-08-15 23:18:23 följande:
Om du pratar sms:ar med henne hälsa från mig å lillabambi, jag informerar henne via fb

Haha, vi är somm ett stort kontaktnät, inget undgår oss
Nä sov gott nu mina damer!!!
Hoppas på glädjande nyheter från tråden imorrn, med någon /några bebisar...det är vi värda nu tycker jag allt!!!!
japp, jag har hälsat henne att ni alla tänker på henne å hon tackar så mkt å sänder kramar tillbax

natti natt....sov så gott :)